Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ze hadden het op z'n minst vier maanden geleden al moeten communiceren. Bij de start kaartverkoop.

Wel je gasten er continu op wijzen dat ze zonnebrand moeten smeren, maar tegelijkertijd ze de mogelijkheid ontnemen om op de camping een schaduwplek te maken. ?

Gewoon meenemen; dit zal wel zo'n regel zijn die er is zodat ze de tenten kunnen wegpakken als het moet voor de wind of de ruimte. Als je je party tent zo economisch mogelijk opzet, zodat het niet ten koste gaat van teveel ruimte, en er is geen storm dan zal het wel goed komen. Volgens mensen in mijn groep was dit ook al de regel vorig jaar en toen heb ik er ook geen afgebroken zien worden.

Volgende week vrijdag, 13:00 fiets al geparkeerd, polsbandje halen en terrein op.
De eerste munten en het eerste koude biertje.
Vrijdag op de planning: Walden - Slydigs - The Last Internationale - Blof ( + Meeting ) - Blaudzun - Snow Patrol - The Offspring en uiteraard Pearl Jam.
Zaterdag : Walking on Cars - Marmozets - Gang of Youths - Parov Stelar ( + Meeting ) - Nothing But Thieves - A Perfect Circle - The Script, vervolgens al ruim optijd plek vooraan zoeken voor een goede plek bij Foo Fighters.
Zondag : Cloves - Tom Walker - Milky Chance - The Overslept - Brian Fallon - The Kooks ( + Meeting ) - Blackbird - Editors - Greta van Fleet en op een afstandje Bruno Mars en laatste munten opmaken.

Volgende week vrijdag, 13:00 fiets al geparkeerd, polsbandje halen en terrein op.
De eerste munten en het eerste koude biertje.
Vrijdag op de planning: Walden – Slydigs – The Last Internationale – Blof ( + Meeting ) – Blaudzun – Snow Patrol – The Offspring en uiteraard Pearl Jam.
Zaterdag : Walking on Cars – Marmozets – Gang of Youths – Parov Stelar ( + Meeting ) – Nothing But Thieves – A Perfect Circle – The Script, vervolgens al ruim optijd plek vooraan zoeken voor een goede plek bij Foo Fighters.
Zondag : Cloves – Tom Walker – Milky Chance – The Overslept – Brian Fallon – The Kooks ( + Meeting ) – Blackbird – Editors – Greta van Fleet en op een afstandje Bruno Mars en laatste munten opmaken.

Echt? Dat is laat. Ik had bij jou wel het idee dat je in de loop van de ochtend al even op het plein van camping B gestationeerd zou zijn, om vervolgens de lange meute aan te voeren richting Megaland...

Volgende week vrijdag rond 12 uur starten aan de Jägermeister brunch met spek en ei..
Daarna rond 14 uur vanuit de andere kant van Landgraaf richting Mondo Verde om daar afgezet te worden, wandelend naar de eerste bierkraam om daar het eerste bier te pakken en samen met een klein flesje Jägermeister te proosten op de start van (hopelijk) wederom een onvergetelijk Pinkpop weekend.
Daarna richting ingang, weekendbandjes scoren, naar binnen wandelen, richting trappen, het hoekje om en Mainstage zien staan, elk jaar weer een leuk momentje.
Daarna iets verderdoor bonnen/munten pakken, gevolgd door er meteen een paar achter te laten bij de bierkraam ernaast, nogmaals met de groep te proosten, het standaard fotootje van beker bier, weekendbandje en mainstage op de achtergrond.

Zo gaat dat elk jaar weer.. Vanaf dat moment is er geen draaiboek meer en is het 3 dagen later brak thuis liggen jezelf afvragend wat je allemaal gezien hebt :-P
Hopelijk in ieder geval:
Vrijdag: The Academic, Snow Patrol, The Offspring en Pearl Jam

Zaterdag: Walking On Cars (lekker liggend in het gras nog wat wakker te worden, zonnetje, biertje, en Walking On Cars "op de achtergrond"), Gang of Youths, Nothing But Thieves, A Perfect Circle, Noel Gallagher en Foos

Zondag: Editors.. (sow, dat wordt een rustige dag.. oftewel naar alle waarschijnlijkheid helemaal "kaputt jezoffe")

https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031

3 dagen lang half bewolkt 23 graden
hoe perfect wil je t hebben?!!!!!

oplaasservice 1,5 munt dit jaar
Oplaadservice

Bij de ‘oplaadservice’ bij de IBA Parkstad Stage huur je een powerbank om je telefoon mee op te laden. Je betaalt hier 1,5 munt voor. De borg van 5 munten krijg je terug bij het inleveren van de lege powerbank!

Onderweg naar huis zag ik zojuist dat omleiding route 69 al aangegeven staat... Dat is meestal wel een eikmoment dat het dichtbij komt

Bij thuiskomst ook het (roze) Amnesty/Pinkpophoedje in de bus...

Ik ben er wel klaar voor hoor #zinin

Dit jaar ga ik maar gewoon via de A50 en A73 naar mijn adresje in de wijk Schaesberg. Vorig jaar ging ik via Duitsland en Kerkrade waarna ik erachter kwam dat alle doorgaande routes waren geblokkeerd door betonblokken.

Dit jaar ga ik maar gewoon via de A50 en A73 naar mijn adresje in de wijk Schaesberg. Vorig jaar ging ik via Duitsland en Kerkrade waarna ik erachter kwam dat alle doorgaande routes waren geblokkeerd door betonblokken.

Als ik jou was zou ik ook de A2 en de A76 niet vergeten ;-)

Net 2de ticket via Swap gekocht. €169 Mario en vrouwlief zijn er het hele weekend. Donderdag naar Valkenburg. 2 nachten hotelletje en dan nog 2 nachten airbnb in Hoensbroek. Zin in. woohoo.

Timmetje wrote:

rickhuissen wrote:
Over precies een week trek ik mijn eerste of tweede biertje open. Wat een verrukkelijk vooruitzicht…

Om 10u ’s ochtends?!?! Respect!
1f61b.svg

Welkom bij festivals, de enige plek waar niemand je raar aankijkt als je ontbijt met een blik bier. Of je moet al in Redneck Amerika wonen.
Voor mij is het op festivals standaard om rond 7 uur de tent uitgebrand te worden door de zon, gelijk te gaan douchen en vervolgens ontbijten met een blik bier. Zo hoort dat!

Douchen? ??

https://www.1limburg.nl/pinkpopgangers-woest-over-nieuwe-festivalregels?utm_source=facebook_1limburg&utm_medium=social_media&utm_campaign=facebook_clicks&utm_content=pinkpopgangers-woest-over-nieuwe-festivalregels

https://www.tentenzo.com/showroom/pinkpop-koffiemok-261/
Pinkpop_koffiemok2.jpg

Een oldscool koffiemok met Pinkpop logo.

Materiaal: emaille dus niet kapot te krijgen!
€10,--

Ook op de pinkpop campings te verkrijgen, dan voor 4 munten.

eens even rekenen...
kluisjes, veelvoud van €2,50
Amnesty Pinkpophoedje €7,50 , dus veelvoud van €2,50
nu ook een mok, van €10,-- ofwel voor 4 munten....

betekent dat dat de munten 'gewoon' €2,50 blijven???
waarom zeggen ze dat niet gewoon dan???

Ben toch wel benieuwd naar de setlist van Pearl Jam. Ergens verwacht ik dat hun twee shows in de Ziggo Dome (die ca. drie uur duren dus een half uur langer dan de show op Pinkpop) behoorlijk de diepte in gaan maar wel beide met compleet andere accenten, terwijl Pinkpop een soort greatest hits show wordt.

Ik hoop vooral op Release de dinsdag of op Pinkpop. De rest laat ik wel op afkomen. Zul je zien dat ze Release alleen de woensdag spelen ;-)

... terwijl Pinkpop een soort greatest hits show wordt.
Hoop ik persoonlijk wel op ja...
Wat ik graag wil zien is Porch en Rockin' in the Free World in de setlist op Pinkpop, als memorabel moment dingetje voor Pinkpop!!
Misschien Mind Your Manners, Corduroy, Alive, Even Flow, Yellow Ledbetter, Daughter, Animal, Lukin, Just Breath??
of nog graag Gonna See My Friend, die mag er van mij nog wel bij...

Pim wrote:

Timmetje wrote:

rickhuissen wrote:
Over precies een week trek ik mijn eerste of tweede biertje open. Wat een verrukkelijk vooruitzicht…

Om 10u ’s ochtends?!?! Respect!
1f61b.svg

Welkom bij festivals, de enige plek waar niemand je raar aankijkt als je ontbijt met een blik bier. Of je moet al in Redneck Amerika wonen.
Voor mij is het op festivals standaard om rond 7 uur de tent uitgebrand te worden door de zon, gelijk te gaan douchen en vervolgens ontbijten met een blik bier. Zo hoort dat!

Douchen?
1f928.svg
1f923.svg
Ja ik douche me op festivals. Is eigenlijk best wel lekker. En als je 't sochtends doet word je gewoon wakker als je weinig hebt gespeeld

De vooruitzichten voor het weer zien er goed uit.
Hele weekend 23/24 graden half bewolkt. Beste festivalweide wat je je kunt wensen.

Users who are viewing this thread