Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
dat was een reactie op de partytenten-gedoe...

wat betreft de tassen, neem een kleine tas mee en verder zo min mogelijk.
Wat heb je in godsnaam nodig op een festivalterrein?
De rest laat je in je tent of het campingkluisje.
Ik snap nooit zo wat mensen allemaal mee willen slepen. Of erger nog, wat mensen aan rotzooi achterlaten wat ze mee naar binnen gesleept hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Maar hoe zit dat met mensen die een dagje komen? Die de trein nemen en een boek mee hebben ed? Die hebben geen tent of campingkluisje.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Vest/trui, zonnebrandcrème, poncho, dekentje, vapers, neusspray, geld, telefoon, powerbank en natuurlijk antivries, wunderbaum, slippers, muts, schoon ondergoed, bladzuiger, nagelknipper, boombox (tja, want niet iedere band is mijn smaak), wifi extended (wil natuurlijk wel m'n eigen wifi hebben op het terrein), Kabelhaspel en een centrifuge..
Dat past echt niet in een klein tasje van A4 formaat...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Maar hoe zit dat met mensen die een dagje komen? Die de trein nemen en een boek mee hebben ed? Die hebben geen tent of campingkluisje.

Op het terrein zijn ook kluisjes.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Ja, je loopt eerst door de ticketcontrole, daarna kun je je rugtas opbergen en daarna door de toegangspoortjes.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.316
Ik begin ook niet aan een treinreis zonder boek/ereader. Ik vind de regel voor (grote) rugzakken nog niet zo schokkend. Dit gebeurt bij poppodia/zalen al geruime tijd. Uiteraard vanwege veiligheidsvoorschriften o.a. naar aanleiding van afschuwelijke gebeurtenissen.

De partytentenregel en het moment van aankondigen vind ik absurd. Iemand noemde het weigeren te accepteren van wijzigen als een slecht iets? Het klopt dat ik idioterie moeilijk kan verkroppen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Was een lekker wandelingetje...
Even rondom het terrein gelopen, het monument bekeken en de Wilhelminaberg de trap op gegaan.
Opvallend zijn de tenten bij de entree. Overigens, bij de kassa's staat idd 'MUNTEN' ipv 'BONNEN'.
Blijkbaar wel munt verkoop via oude loketten, niet via automaten?

IMG_20180610_134015711_HDR.jpg


IMG_20180610_125819798_HDR.jpg


IMG_20180610_123005762_HDR.jpg


IMG_20180610_134157561_HDR.jpg
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Timmetje wrote:
Maar hoe zit dat met mensen die een dagje komen? Die de trein nemen en een boek mee hebben ed? Die hebben geen tent of campingkluisje.

een boek?

Ja als ik een treinreis maak neem ik een boek mee.

En die partytentregel is idd idoterie. Helemaal zo laat.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Was een lekker wandelingetje…
Even rondom het terrein gelopen, het monument bekeken en de Wilhelminaberg de trap op gegaan.
Opvallend zijn de tenten bij de entree. Overigens, bij de kassa’s staat idd ‘MUNTEN’ ipv ‘BONNEN’.
Blijkbaar wel munt verkoop via oude loketten, niet via automaten?

IMG_20180610_134015711_HDR.jpg


IMG_20180610_125819798_HDR.jpg


IMG_20180610_123005762_HDR.jpg


IMG_20180610_134157561_HDR.jpg

Inderdaad, ingang lijkt wat anders te zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik heb het vermoeden dat de presentatie van de nieuwe munten en de muntprijs in een van de countdown berichten komt deze week.
Al gehad,
- 10 dagen, Pak de fiets
- 9 dagen, Eerste keer naar Pinkpop
- 8 dagen, Parkeren & Pendelbussen
- 7 dagen, Neem mee/laat thuis
- 6 dagen, Kiss & Ride
- 5 dagen, Kalm aan laan

Laatste, met 1 dag is altijd "Jan is er klaar voor"...
Ik verwacht nog, Pinkpopgids, Bekertjes actie en NPO live, maar dus ook de nieuwe munten.
De gids komt pas laat online gok ik en de 'bekertjes actie' denk ik dat ze niet verder op ingaan dit jaar.
Vandaar verwacht maandag of dinsdag de consumptiemunten aankondiging bij de countdown 4 of 3 dagen...
We zullen zien??
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Na een 2e keer kon ik het pas vinden waar het formaat van de rugzak op de website staat. Absoluut niet op een plek waar ik het verwacht had. En wie gaat er vanuit dat ik dit van te voren check? Het staat niet op mijn ticket, dus waarom zou ik er specifiek naar zoeken als ik niet anders gewend ben dat mijn rugzak mee mag. Wil de gok er best op wagen volgende week!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.316
Het lijkt mij wel een voor de hand liggende gedachte dat de munten 2,50 blijven. Wellicht gaan sommige producten die nu 1 bon kostten, nu anderehalve munt kosten. Lijkt me echt op alle mogelijke punten een bijzonder onhandige strategie om een paar dagen voor je festival te melden dat de prijzen omhoog gaan. Na het lichte gerommel naar aanleiding van die nieuwe regeltjes, zou dat pas echt een shitload aan negatieve publiciteit opleveren. Een aantal weken voor je festival kan je die storm nog wat laten dalen, nu niet meer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Aan de andere kant: Zodra het festival begonnen is zijn de mensen toch al binnen en de kaarten toch al verkocht. Dus dan zal er over gezeurd worden maar financieel zou het niet veel uitmaken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik heb het vermoeden dat de presentatie van de nieuwe munten en de muntprijs in een van de countdown berichten komt deze week.
Al gehad,
– 10 dagen, Pak de fiets
– 9 dagen, Eerste keer naar Pinkpop
– 8 dagen, Parkeren & Pendelbussen
– 7 dagen, Neem mee/laat thuis
– 6 dagen, Kiss & Ride
– 5 dagen, Kalm aan laan

Laatste, met 1 dag is altijd “Jan is er klaar voor”…
Ik verwacht nog, Pinkpopgids, Bekertjes actie en NPO live, maar dus ook de nieuwe munten.
De gids komt pas laat online gok ik en de ‘bekertjes actie’ denk ik dat ze niet verder op ingaan dit jaar.
Vandaar verwacht maandag of dinsdag de consumptiemunten aankondiging bij de countdown 4 of 3 dagen…
We zullen zien??
- 4 dagen is dus NPO live...
misschien de munten bij de 3 dagen countdown?

voor de thuiskijkers:
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/pinkpop-voor-en-napret/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.316
Aan de andere kant: Zodra het festival begonnen is zijn de mensen toch al binnen en de kaarten toch al verkocht. Dus dan zal er over gezeurd worden maar financieel zou het niet veel uitmaken.

Denk niet dat ze een paar dagen voor de start van het festival veel negatieve publiciteit willen. Ik denk niet dat ze zó naïef zijn om te denken dat een verhoging van de muntprijzen voorbij gaat zonder een enorme rel op (social) media.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
De week van het jaar in 2018 is gaande hahaha

Afgelopen zaterdag naar HBF in Grolloo geweest ...... Laurens Jones ..... wat een artiest !!
Morgen en overmorgen Pearl Jam in de Ziggo Dome.
Donderdag richting Valkenburg.

En dan vrijdag, voor mij het absolute hoogtepunt van de week, "mijn" bandje op "mijn" favoriete festival.
Waanzin.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
De week van het jaar in 2018 is gaande hahaha

Afgelopen zaterdag naar HBF in Grolloo geweest …… Laurens Jones ….. wat een artiest !!
Morgen en overmorgen Pearl Jam in de Ziggo Dome.
Donderdag richting Valkenburg.

En dan vrijdag, voor mij het absolute hoogtepunt van de week, “mijn” bandje op “mijn” favoriete festival.
Waanzin.
LEKKER MAN
9ad639af78ee6e5fcb9fa5ea83114701e6aea615.jpg


mag vrijdag wel op geproost worden ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken