Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

“Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten.”

Raar verhaal…
Dit jaar is Pinkpop wel heel erg raar bezig.
- We hebben een prijsstijging voor, wat mij lijkt, vrij goedkope artiesten met een paar dure erbij.
- De prijzen voor de munten worden niet bekend gemaakt tot mogelijk op het festival zelf.
- Partytenten worden een week van te voren verboden gemaakt voor op de campings.
- Rugzakken beleid word aangepast naar alleen nog "gucci formaat" tasjes.
- Er word een "Jan's feestcafé" op Camping B geplaatst (ik zie het zelf niet helemaal als iets heel positiefs, gezien de muziek :p )

Mis ik iets?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Ik lees dat er shuttelbussen gaan van camping B naar het festivalterrein… heb deze echter nog nooit zien rijden. Rijden deze wel echt en is het het wachten waard?

De shuttlebussen vanaf Station Landgraaf rijden via halte Camping B naar halte Camping A / Festivalterrein.
Ik heb maar zelden meegemaakt dat er bij halte Camping B mensen instappen. Op dag 1 stappen er daar wel flink wat mensen uit, natuurlijk.
Meen zelfs dat bij die halte op dag 2/3 niet meer vanzelfsprekend gestopt wordt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

“Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten.”

Raar verhaal…
raar verhaal dit, zie je dat pas als je bij het Munten-loket staat?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
colint wrote:
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

“Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten.”

Raar verhaal…

Dit jaar is Pinkpop wel heel erg raar bezig.
– We hebben een prijsstijging voor, wat mij lijkt, vrij goedkope artiesten met een paar dure erbij.
– De prijzen voor de munten worden niet bekend gemaakt tot mogelijk op het festival zelf.
– Partytenten worden een week van te voren verboden gemaakt voor op de campings.
– Rugzakken beleid word aangepast naar alleen nog “gucci formaat” tasjes.
– Er word een “Jan’s feestcafé” op Camping B geplaatst (ik zie het zelf niet helemaal als iets heel positiefs, gezien de muziek
1f61b.svg
)

Mis ik iets?

Ongelooflijk dat zo een opsomming gemaakt kan worden bij het "grootste festival van Nederland".
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Wat als we gewoon met z'n allen via LiveCrowd vragen hoe het met de muntprijzen zit? Als ze zien dat hier meer vragen over zijn, moeten ze toch wel gaan denken of ze het niet gewoon al bekend maken en niet op het festival zelf ofzo. Ik bedoel, het is nog 3 dagen, en de vraag was al gesteld op de presentatie...
Dit moet nu wel bekend zijn bij de organisatie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
colint wrote:
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

“Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten.”

Raar verhaal…

Dit jaar is Pinkpop wel heel erg raar bezig.
– We hebben een prijsstijging voor, wat mij lijkt, vrij goedkope artiesten met een paar dure erbij.
– De prijzen voor de munten worden niet bekend gemaakt tot mogelijk op het festival zelf.
– Partytenten worden een week van te voren verboden gemaakt voor op de campings.
– Rugzakken beleid word aangepast naar alleen nog “gucci formaat” tasjes.
– Er word een “Jan’s feestcafé” op Camping B geplaatst (ik zie het zelf niet helemaal als iets heel positiefs, gezien de muziek
1f61b.svg
)

Mis ik iets?

Ja, dat dacht ik ook al idd. Nu maar hopen dat wel alle acts die zijn aangekondigd komen spelen. :p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Wat als we gewoon met z’n allen via LiveCrowd vragen hoe het met de muntprijzen zit? Als ze zien dat hier meer vragen over zijn, moeten ze toch wel gaan denken of ze het niet gewoon al bekend maken en niet op het festival zelf ofzo. Ik bedoel, het is nog 3 dagen, en de vraag was al gesteld op de presentatie…
Dit moet nu wel bekend zijn bij de organisatie.

Ik denk dat mensen buiten dit forum, of in ieder geval mensen die iets minder diep op alles ingaan hier helemaal geen rekening mee houden en (eigenlijk terecht) ervan uitgaan dat de prijzen gewoon gelijk zijn aan andere jaren. Het zou toch volledig van de pot gerukt zijn als óp het festival ineens blijkt dat de consumptieprijzen omhoog zijn gegaan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Hey Pim, Jikke van Livecrowd hier! Super tof dat je er dit weekend bij bent! Ik snap je helemaal. Helaas is dit nog niet bekend. Dit wordt waarschijnlijk pas op de eerste dag zelf bekend gemaakt. Nog even geduld dus. ?


Pim wrote:
Wat als we gewoon met z’n allen via LiveCrowd vragen hoe het met de muntprijzen zit? Als ze zien dat hier meer vragen over zijn, moeten ze toch wel gaan denken of ze het niet gewoon al bekend maken en niet op het festival zelf ofzo. Ik bedoel, het is nog 3 dagen, en de vraag was al gesteld op de presentatie…
Dit moet nu wel bekend zijn bij de organisatie.

Ik denk dat mensen buiten dit forum, of in ieder geval mensen die iets minder diep op alles ingaan hier helemaal geen rekening mee houden en (eigenlijk terecht) ervan uitgaan dat de prijzen gewoon gelijk zijn aan andere jaren. Het zou toch volledig van de pot gerukt zijn als óp het festival ineens blijkt dat de consumptieprijzen omhoog zijn gegaan.
Heb je idd wel gelijk in. En even voor de zekerheid, hoeveel waren consumpties vorig jaar ook al weer? Was dat gewoon €2,50?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Was dat gewoon €2,50?
is al een aantal jaar 2,50 idd

(maar, kluisjes veelvoud 2,50, Pinkpop-hoedje veelvoud 2,50 en een mok veelvoud 2,50)
het is nog even afwachten dan of het naar 3,5 munten voor 10 euro gaat of bij 4 munten voor 10 euro blijft
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Pim wrote:
Was dat gewoon €2,50?

is al een aantal jaar 2,50 idd

(maar, kluisjes veelvoud 2,50, Pinkpop-hoedje veelvoud 2,50 en een mok veelvoud 2,50)
het is nog even afwachten dan of het naar 3,5 munten voor 10 euro gaat of bij 4 munten voor 10 euro blijft

Dan zou je inderdaad denken dat het 2,50 blijft. Maar als dat zo is, dan hadden ze dat gewoon kunnen zeggen natuurlijk.
Weet niet of ze met halve munten kunnen gaan werken, krijg je dan een half plastic muntje? Of komen er twee munten met verschillende waardes?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
DennisvdBr wrote:

Pim wrote:
Was dat gewoon €2,50?


is al een aantal jaar 2,50 idd

(maar, kluisjes veelvoud 2,50, Pinkpop-hoedje veelvoud 2,50 en een mok veelvoud 2,50)
het is nog even afwachten dan of het naar 3,5 munten voor 10 euro gaat of bij 4 munten voor 10 euro blijft

Dan zou je inderdaad denken dat het 2,50 blijft. Maar als dat zo is, dan hadden ze dat gewoon kunnen zeggen natuurlijk.
Weet niet of ze met halve munten kunnen gaan werken, krijg je dan een half plastic muntje? Of komen er twee munten met verschillende waardes?
Misschien dat het zo lang duurt omdat ze vanaf nu gaan werken met hele munten, of je moet al van die plastic consumpties krijgen wat je overal nog krijgt die je gewoon in 2en kunt breken (deze hebben wel mijn voorkeur, makkelijker bij te houden)
En als ze echt gaan werken met alleen hele munten, dat ze voor alles nieuwe prijzen moeten gaan maken, kijken hoe ze dat doen zonder mensen boos te maken, dat het daarom gewoon langer duurt.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Al minstens 7 jaar zijn ze 2,50.

Mijn gok is dat ze heel graag 2,50 willen houden, maar dat dit niet moet inhouden dat ze hun minimaal benodigde omzet niet halen, en dat het daarom heel goed berekend moet worden of het haalbaar is. En hoe dichter op Pinkpop, hoe meer bekend over het aantal verkochten kaarten, oftewel aanwezigen. Maar ook: is het dorstig weer, en is het dorstig weer op vrijdag/zaterdag, waar de wat (oudere) rockers verwacht worden die meer nuttigen t.o.v. de jeugdige klanten met een kleinere beurs die je meer op zondag verwacht.

Allemaal het gevolg van het boeken van die klote Bieber, die al die meisjes zonder centjes naar Landgraaf lokte vorig jaar. Daar is serieus iets misgegaan met de omzet, en dat kunnen ze zich echt niet nogmaals veroorloven...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Misschien dat het zo lang duurt omdat ze vanaf nu gaan werken met hele munten, of je moet al van die plastic consumpties krijgen wat je overal nog krijgt die je gewoon in 2en kunt breken (deze hebben wel mijn voorkeur, makkelijker bij te houden)
En als ze echt gaan werken met alleen hele munten, dat ze voor alles nieuwe prijzen moeten gaan maken, kijken hoe ze dat doen zonder mensen boos te maken, dat het daarom gewoon langer duurt.
worden breekmunten, zoals bij andere MOJO events.
de oplaadservice is ook 1,5 munt staat op de site.

edit : die zullen nu toch wel inmiddels in doosjes geleverd en klaar moeten staan. Jan is wat dat betreft altijd stipt met dingen regelen, dat wil hij niet op het laatste moment bevoorraden...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180611_03556383

RECENSIE. Foo Fighters in het Sportpaleis is een uitputtingsslag van de beste soort

Is er toevallig iemand die toegang heeft tot het hele artikel? Ben erg benieuwd!!

https://www.demorgen.be/muziek/foo-fighters-in-sportpaleis-rock-n-grohl-b0a97fb4/

De Morgen is gematigd positief. Zo te zien heeft Grohl z'n gelul, nummers oprekken en slappe covers nog niet afgeleerd. Maar Pinkpop krijgt een iets gebaldere set, dus da's wel positief.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Vanavond: Pearl Jam veldkaarten.
Morgen: Pearl Jam veldkaarten.
Vrijdag: pinkpop ? Last minute ticketswap ?? O.a Bløf & Pearl Jam
Zaterdag: rumah live ( nieuw Schoonebeek, Drenthe ) met hoofdact Bløf. Voorprogramma ACDC tribute band.

Moet zeggen, heb mindere weken gekend.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.469
Vanavond: Pearl Jam veldkaarten.
Morgen: Pearl Jam veldkaarten.
Vrijdag: pinkpop ? Last minute ticketswap ?? O.a Bløf & Pearl Jam
Zaterdag: rumah live ( nieuw Schoonebeek, Drenthe ) met hoofdact Bløf. Voorprogramma ACDC tribute band.

Moet zeggen, heb mindere weken gekend.

Het is inderdaad niet elke week dat je een AC/DC tribute band kunt zien!
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Oftewel, van Amsterdam/landgraaf naar een dorp van 1500 inwoners.
Van ziggo dome 17000 man/ pinkpop 65000 man naar 3000 man op een parkeerplaats.
Dat geld ook voor de mannen van Bløf.
Bijzonder weekje. Haha

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zo te zien heeft Grohl z’n gelul, nummers oprekken en slappe covers nog niet afgeleerd. Maar Pinkpop krijgt een iets gebaldere set, dus da’s wel positief.
ik verheug me juist ontzettend op Grohl z'n gelul, ik hoop dat ze nummers lekker oprekken en dat ze bij de bandintroductie lekker hun covertjes doen.
anders is het geen Foo-show?!?

QrwyZ9t.gif


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken