Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Dennis, kijkend naar jouw onderschrift, hoe komt het dat je nou juist de fantastische 2011 editie gemist hebt?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Dennis, kijkend naar jouw onderschrift, hoe komt het dat je nou juist de fantastische 2011 editie gemist hebt?
Voor mij was dat mn eerste keer. Mijn ouders hadden me een kaart gekocht omdat ik een goed rapport had. (voordeel van het zijn van een kind in de tijd dat de kaarten niet over the top geprijsd waren) Was toch echt wel een heerlijk jaar dat!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Inderdaad, met 2014 en een Beatle op Pinkpop wel mijn toppers! Ga zelf sinds 2007 drie dagen, met uitzondering van 2009 (enkel een dagkaart voor de laatste dag met Snow Patrol).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Dennis, kijkend naar jouw onderschrift, hoe komt het dat je nou juist de fantastische 2011 editie gemist hebt?
tja, lang verhaal...
We waren toen in verwachting van m'n dochtertje. Waardoor ik besloot om niet te gaan.
Achteraf, grote fout... Had makkelijk alleen kunnen doen.
Nog erger, dieptepunt: Foo Fighters in mijn achtertuin horen terwijl Pinkpop bezig is... extra pijnlijk...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
rickhuissen wrote:
Dennis, kijkend naar jouw onderschrift, hoe komt het dat je nou juist de fantastische 2011 editie gemist hebt?

tja, lang verhaal…
We waren toen in verwachting van m’n dochtertje. Waardoor ik besloot om niet te gaan.
Achteraf, grote fout… Had makkelijk alleen kunnen doen.
Nog erger, dieptepunt: Foo Fighters in mijn achtertuin horen terwijl Pinkpop bezig is… extra pijnlijk…

Ah zo. Nou het is in ieder geval een uitstekende reden. Maar man, wat moet jij uitkijken naar zaterdagavond...
 

maetrik

Playlistbediener
18 nov 2014
45
0
De week van het jaar in 2018 is gaande hahaha

Afgelopen zaterdag naar HBF in Grolloo geweest …… Laurens Jones ….. wat een artiest !!
Morgen en overmorgen Pearl Jam in de Ziggo Dome.
Donderdag richting Valkenburg.

En dan vrijdag, voor mij het absolute hoogtepunt van de week, “mijn” bandje op “mijn” favoriete festival.
Waanzin.

Same hier! Ik ben woensdag in de Ziggo en vrijdag uiteraard op Pinkpop. Genieten deze week!
 

Rick1617899562

Playlistbediener
25 jan 2017
20
0
Ik zie op de ‘Festileaks inpaklijst’ stekkerdoos staan. Voor zover ik bekend ben ga je daar niet veel aan hebben op de Pinkpop campings. Ik hoorde wel dat er kluisjes zijn, zit daar misschien een stopcontact in? Op Rock Werchter heb je dat namelijk wel.

Greetz
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Geen idee??

Wel het idee dat we voor zaterdag en zondag de poncho's mee moeten gaan nemen. Tenminste als de weersverwachting niet als de sodemieter weer de goede kant op draait!!!!
 

Vinchester

Nieuw lid
17 jan 2017
4
0
Zou een tarp/schaduwdoek ook niet meer mogen nu de partytenten zijn verboden?
Ik kan hier op de site niks over vinden namelijk.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Wij zijn dit jaar als pers afgekeurd voor de eerste keer, dus ik ben er zelf alleen aanwezig op de zaterdag dit jaar!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Geen idee??

Wel het idee dat we voor zaterdag en zondag de poncho’s mee moeten gaan nemen. Tenminste als de weersverwachting niet als de sodemieter weer de goede kant op draait!!!!

Ervaring is dat de verwachting pas een dag of twee vantevoren echt goed gemaakt kan worden. Bij BKS waren afgelopen week de voorspellingen zelfs de dag vantevoren nog slecht; en het is uiteindelijk geweldig festivalweer geweest.
 

Niels1617899547

Playlistbediener
28 jan 2015
9
2
Ik lees dat er shuttelbussen gaan van camping B naar het festivalterrein... heb deze echter nog nooit zien rijden. Rijden deze wel echt en is het het wachten waard?
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Weersverwachting gaat de goede kant op.
Klein beetje regen.
Het kan nog veranderen maar het ziet er goed uit.

Ik heb er zin in.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
20° vrijdag
25° zaterdag
20° zondag

30/40% kans op neerslag

So far so good. Laten we het zo houden.

Bron: Weer & Radar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden dat de presentatie van de nieuwe munten en de muntprijs in een van de countdown berichten komt deze week.
Al gehad,
– 10 dagen, Pak de fiets
– 9 dagen, Eerste keer naar Pinkpop
– 8 dagen, Parkeren & Pendelbussen
– 7 dagen, Neem mee/laat thuis
– 6 dagen, Kiss & Ride
– 5 dagen, Kalm aan laan

Laatste, met 1 dag is altijd “Jan is er klaar voor”…
Ik verwacht nog, Pinkpopgids, Bekertjes actie en NPO live, maar dus ook de nieuwe munten.
De gids komt pas laat online gok ik en de ‘bekertjes actie’ denk ik dat ze niet verder op ingaan dit jaar.
Vandaar verwacht maandag of dinsdag de consumptiemunten aankondiging bij de countdown 4 of 3 dagen…
We zullen zien??

– 4 dagen is dus NPO live…
misschien de munten bij de 3 dagen countdown?

voor de thuiskijkers:
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/pinkpop-voor-en-napret/
- 3 dagen is nu LiveCrowd
nog altijd geen munten update dus...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
– 3 dagen is nu LiveCrowd
nog altijd geen munten update dus…
We kunnen via LiveCrowd navragen over de munten? Ik bedoel, bij de beschrijving staat letterlijk
Heb je informatie op onze website gezocht, alles goed doorgelezen, maar het antwoord toch niet kunnen vinden? Stel ze dan aan Livecrowd Nederland via livecrowd.io/pinkpop18. Deze klantenservice 3.0 is via diverse kanalen (o.a. WhatsApp, Facebook en Twitter) te bereiken en zijn vanaf nu tot net na het festival online!
Dit staat er niet, dus het past binnen het plaatje!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Wij zijn dit jaar als pers afgekeurd voor de eerste keer, dus ik ben er zelf alleen aanwezig op de zaterdag dit jaar!
Dat is jammer Jack! Mag je wel verslag doen van die dag, maar dan zonder de persfoto's?
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

"Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten."

Raar verhaal...
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Handig zoiets waar je vragen kan stellen, maar hier geen antwoord op kunnen geven. Heb 2 simpele vragen gesteld (muntenprijs en of ik ergens stroom kan lenen om mijn luchtbed op te pompen (interne pomp)) maar hebben nergens antwoord op :roll:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Antwoord van LiveCrowd over de munten:

“Hey, Monica van Livecrowd hier. Helaas is dat op het moment nog niet bekend. De kans is er dat we het pas op de dag zelf weten.”

Raar verhaal…

Dat wordt een prijsverhoging. En niet een zuinige ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken