Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

maetrik wrote:
Wordt tijd voor een fiets… we zijn gewoon lui ik geef het toe.

Met de fiets joh, ideaal.
Woon aan de andere kant van Landgraaf.
Lekker 6 km op de fiets, voor de ingang in de fietsenstalling. Prima, geen parkeerkosten, geen file, lekker biertjes drinken. Alleen nadeel dat ik terug heuvel op moet
1f609.svg

Dan moet ik eerst een keer een fiets gaan kopen hahaha! Ik woon overigens dichterbij dan!

https://www.google.com/maps/dir/Megaland,+Hofstraat,+Landgraaf/Hereweg,+Landgraaf/@50.8914272,6.0112787,14z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47c0bd3ed339356d:0x9f47627c8e447ac!2m2!1d6.0229104!2d50.8799928!1m5!1m1!1s0x47c0bcd9dbf3b901:0x98f59c979986ef86!2m2!1d6.0338776!2d50.9034768!3e2

Als wij de auto willen parkeren op het industrieterrein tegenover de ingang, kan dat? Of is dat betaald of is daar een parkeerverbod?

Nou het hype-level neemt toe, nog één week dan staan de eerste tentjes al!!!

Nog één ding waar ik nog tegenaan hik, de consumptiemunten!?!
Ik ben met name wel benieuwd hoe de consumptiemunten uit gaan zien...
Ben er ook nog niet zo zeker van hoe het met de prijs van de munten gaat zitten.
Dat , omdat er verschillende verhalen gaan, plus dat Pinkpop de prijs nog niet bekend maakt.

Wat wel opvalt is de prijs van de kluisjes in veelvoud van 2,50 en ook het Amnesty hoedje is nog 7,50 (ook veelvoud 2,50), zal betekenen op 4 munten voor 10 euro blijven staan zoals met de bonnen.
Aan de andere kant, er is ook de kans dat de munten naar 3,5 munt voor 10 euro gaan.
Er zijn in ieder geval genoeg muntenkassa's aanwezig als ik de plattegrond bekijk.

Ik hoef vrijdag alleen maar het industrieterrein af te lopen en ik ben bij m’n adresje. Het station is nog iets verder ;-)

Is er al iets bekend over de kleur van de weekendbandjes? Of wordt dat meestal pas een paar dagen van tevoren bekend gemaakt?

Over precies een week trek ik mijn eerste of tweede biertje open. Wat een verrukkelijk vooruitzicht...

Is er al iets bekend over de kleur van de weekendbandjes? Of wordt dat meestal pas een paar dagen van tevoren bekend gemaakt?
ik denk dat de opdruk een afgeleide is van de huisstijl van dit jaar, zoals ook op de homapage.
69621024-58f3-4284-9303-bf7057dacaac_636011_EVENT_DETAIL_PAGE_16_9.jpg

Het bandje was afgelopen jaar al overwegend zwart, dus denk ik dit jaar een ander stofje.
Dit jaar misschien een licht blauw bandje als de kleur die ook overwegend voorkomt op de achtergrond van de poster.
Pinkpop_Weekend_ticket.png

Maar, idd is ook wel een mooie om af te wachten.

rickhuissen wrote:
Over precies een week trek ik mijn eerste of tweede biertje open. Wat een verrukkelijk vooruitzicht…

Om 10u ’s ochtends?!?! Respect!
1f61b.svg
Welkom bij festivals, de enige plek waar niemand je raar aankijkt als je ontbijt met een blik bier. Of je moet al in Redneck Amerika wonen.
Voor mij is het op festivals standaard om rond 7 uur de tent uitgebrand te worden door de zon, gelijk te gaan douchen en vervolgens ontbijten met een blik bier. Zo hoort dat!

Haha, heerlijk.

Eerst koffie. Altijd. Eerst. Koffie. Lang leve de Java koffie stand.

Daarna mag het bier rijkelijk vloeien.

5:00 wegrijden en iedereen oppikken
7:00 aankomen in Landgraaf
7:30 Geparkeerd bij Mondo Verde en de rij in bij camping B
8:30 Plek zoeken nadat we binnen zijn gekomen
9:00 Tent opzetten
9:30 Rondje lopen en polsbandje halen met een kouwe rakker in de hand

Zoiets...

We wisten het al van de partytenten maar dit geven ze nu als reden:
“Partytenten zijn vanaf dit jaar niet toegestaan doordat ze te veel ruimte innemen en een gevaar vormen bij slecht weer en harde wind”

Wat een betutteling.

“Partytenten zijn vanaf dit jaar niet toegestaan doordat ze te veel ruimte innemen en een gevaar vormen bij slecht weer en harde wind”

Wat een betutteling.
ik snap het wel, maar om het zo vlak voor het festival door te voeren is wel raar

kan je idd betutteling noemen, maar wellicht hebben ze ook gekeken naar scenario's "wat als..."

Alle tenten kunnen gevaar vormen bij slecht weer en harde wind. Als het hard waait en je tent raakt los en die vliegt in het gezicht van iemand met een whiskey in de hand en diegene valt in een kampvuur en het kampvuur ontploft...

Met andere woorden: Het is een beetje vergezocht. Lijkt me eerder met de ruimte te maken. Meer bezoekers met meer tentjes e.d.

Maurice van de M wrote:

Wat een betutteling.

ik snap het wel, maar om het zo vlak voor het festival door te voeren is wel raar

kan je idd betutteling noemen, maar wellicht hebben ze ook gekeken naar scenario’s “wat als…”

Eens, maar het kan 2 kanten op werken “wat als” het 35 graden word en de mensen niet uit de zon kunnen zitten... zo kun je aan alles een draai geven.

Users who are viewing this thread