Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
8
1
Heb een weekendkaartje aangeschaft via het OOR abonnement, kan je daarmee wel gewoon mee op de camping?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Weet iemand nog toevallig campings in de buurt waar nog plaatsen vrij zijn. Zo niet, welke camping van Pinkpop kun je dan het beste pakken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Heb een weekendkaartje aangeschaft via het OOR abonnement, kan je daarmee wel gewoon mee op de camping?
een weekendticket is altijd inclusief camping, fyi er zijn geen losse camping tickets.

Weet iemand nog toevallig campings in de buurt waar nog plaatsen vrij zijn. Zo niet, welke camping van Pinkpop kun je dan het beste pakken?
Op de Pinkpop-campings B en C is altijd nog wel plek.
Als je de eerste dag optijd bent is op A ook wel plek hoor.
Pinkpop-camping zit bij de prijs van je weekend-kaart in hé.

Andere camping in de buurt die je kan proberen :
https://www.campingdewatertoren.nl/overnachten/pinkpop-2018
of
http://www.limburgerhof.nl/pinkpop.html
of
http://www.indenhof.nl/pinkpop-camping/
maar er is vast nog wel wat via google te vinden...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Aan het affiche van Download FR is Nothing More op 16 juni gezet. ---> zie Download Festival - topic

Opvallend want op de site van Nothing More staat nog de 17e, op de vorige versie van de Download FR poster ook nog ( link )
Met nog geen NL-datum is Pinkpop Brightlands op de 17e terug een optie voor deze band.
De late aankondiging kan met onderhandelingen rond deze verschuiving te maken hebben?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Aan het affiche van Download FR is Nothing More op 16 juni gezet. —> zie Download Festival – topic

Opvallend want op de site van Nothing More staat nog de 17e, op de vorige versie van de Download FR poster ook nog ( link )
Met nog geen NL-datum is Pinkpop Brightlands op de 17e terug een optie voor deze band.
De late aankondiging kan met onderhandelingen rond deze verschuiving te maken hebben?

Dat zou een leuke toevoeging zijn!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Blof probeert dus goedkoop te scoren over de populariteit van Ronnie Flex bij de jongeren. Komt een beetje sneu over om eerlijk te zijn.

Recensies van Editors gister avond zijn goed zo te zien, al is de setlist mijn ding niet helemaal (geen Smokers Outside The Hospital Doors, geen Weight Of The World, geen Bricks & Mortar, geen Nothing, geen Bones etc.).
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Hoe is het met de kaartverkoop? Toch op z'n minst 'opmerkelijk' dat men het eerste weekend meteen op 80/85% verkocht zat en nadien geen enkele ticketsoort uitverkoopt. Terwijl een Graspop wat al veeeeeel langer de topacts bekend had en al veeeeeel langer in de VVK was even van 85% combi's verkocht naar 95% gaat in 10 dagen tijd, en waarschijnlijk wel uitverkoopt deze week.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
We maken wel eens grapjes over DJ dat ze in live-sets maar ff USB-sticks afspelen.
Alan Walker op Ultra spant de kroon, gebruikt Spotify....
(Alan Walker in Brightslands zaterdag 16 juni)

via Metronieuws
'DJ blundert en draait Spotify-reclame op festival'

Spotify
DJ Alan Walker ript muziek van Spotify en komt er tijdens een live set op Ultra Music Festival Miami 2018 achter dat er nog wat reclame mee is gekomen. Blunder of goede reclamestunt?
Kijk vanaf 6:00 min:
https://youtu.be/lA7sMMxgKek
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Hoe is het met de kaartverkoop? Toch op z’n minst ‘opmerkelijk’ dat men het eerste weekend meteen op 80/85% verkocht zat en nadien geen enkele ticketsoort uitverkoopt.(...).
idd...

Zal toch wel eens langzaamaan wat nieuws over kunnen komen ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
We maken wel eens grapjes over DJ dat ze in live-sets maar ff USB-sticks afspelen.
Alan Walker op Ultra spant de kroon, gebruikt Spotify….
(Alan Walker in Brightslands zaterdag 16 juni)

via Metronieuws

‘DJ blundert en draait Spotify-reclame op festival’

Spotify
DJ Alan Walker ript muziek van Spotify en komt er tijdens een live set op Ultra Music Festival Miami 2018 achter dat er nog wat reclame mee is gekomen. Blunder of goede reclamestunt?
Kijk vanaf 6:00 min:
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/lA7sMMxgKek?feature=oembed" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen="" style="height: 515.25px;" width="100%" height="392" frameborder="0"></iframe>
Dikke reclame stunt :). Kan toch bijna niet anders?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik zou dat van Spotify en Alan Walker meer zien als gewoon een grappig sampletje tussendoor wat ie prima verwerkt voor een DJ in dit genre, en heel slim qua reclame inderdaad @Indiaantje89
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
In ons regionale krantje: VIA peel en maas van 28 mrt wordt een volledige pagina gewijd aan pinkpop 2018 met en interview met Jan en wat tips. Niet echt iets nieuws van Mr. Pinkpop, maar tóch leuk.... ik ben er echter nog steeds niet achter hoe ik hier iets kan invoegen ?
War quotes:
'voorverkoop loopt prima, cijfers geef ik niet, dat geeft alleen maar voer voor discussie'
'we kunnen bijna elke band krijgen, maar er zijn slechts drie 'headline'-plekken te vergeven'
Pinkpop 2019 wordt hoe dan ook bijzonder, er liggen mooie ideeën over eindtijden, de duur vh festival en het programma. Een aantal grote namen ligt al vast. We gaan groots uitpakken!
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Ik verwacht dat Editors voor de festivals een andere keuze maakt voor de nummers dan bij het concert afgelopen dinsdag.
Maar de nieuwe nummers zijn best wel erg aangenaam voor een festival zou ik zeggen!
Ik kijk er wel weer naar uit en heb idd erg genoten in de ziggo dome van Editors!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pinkpop 2019 wordt hoe dan ook bijzonder, er liggen mooie ideeën over eindtijden, de duur vh festival en het programma. Een aantal grote namen ligt al vast. We gaan groots uitpakken!

Als het Kensington is is Jan echt het haasje.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Toch een extra PJ show in de Ziggo Dome, pijnlijk wel hoor... No way dat die dag (die al weken 'bijna uitverkocht' is) nu nog uit gaat verkopen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken