Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Headliner gokje voor Pinkpop 2018, dd 24 juni 2017 :

Harry styles – katy perry – broederliefde


Voor nu plaats 2 voor meest onzinnige opmerking. De zelfmoord = sukkel opmerking van Dirk blijft nog op 1`



FF-Metallica-Popact

Zoiets zal het hopelijk worden.....PJ vind ik nou niet echt pop maar goed ze kunnen verrassen natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.453
7.447
niet echt hoor. Ik zie PP zo Harry Styles - Foo Fighters - Lady Gaga of Katy Perry wel boeken als headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Headliner gokje voor Pinkpop 2018, dd 24 juni 2017 :

Harry styles – katy perry – broederliefde


Voor nu plaats 2 voor meest onzinnige opmerking. De zelfmoord = sukkel opmerking van Dirk blijft nog op 1`

FF-Metallica-Popact

Zoiets zal het hopelijk worden…..PJ vind ik nou niet echt pop maar goed ze kunnen verrassen natuurlijk.

Maar Foo Fighters is natuurlijk ook wel al een popact he.

?

(Knipoog)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Headliner gokje voor Pinkpop 2018, dd 24 juni 2017 :

Foo Fighters – Metallica – Pearl Jam

?
mrgreen.png
?

ja, lach er maar om...

zal het een beetje proberen te onderbouwen, mijn gedachtegang hierin.

Pearl Jam en Foo Fighters stonden (dus blijkbaar) hoog op de lijst voor Pinkpop afgelopen editie, maar dat is dus anders gelopen.
Maar zoiets was uiteraard niet tegen dovemans oren gezegd hoor, heb ze dus op de korrel...
Foo Fighters zijn met nieuw album een grote waarde voor festivals als Pinkpop aan komend jaar. Met de aanstaande album tour en de planning die nu staat is de kans dat de albumtour in juni Europa wel kan passeren.
Daarom zie ik dat wel als zeer waarschijnlijk.
Wat betreft Pearl Jam zijn er wel wat sluimerende geruchten, niet heel eenduidig aan te wijzen dus, maar voor mij momenteel net genoeg om de vinger op de zere plek te leggen. Zie het zomaar gebeuren dat het in 2018 plaats zal vinden in plaats van de eerder gedachte 2017 editie. Kwestie van afwachten welke kant dat op gaat.
Betreft Metallica, in 2017 begin september zaalshow en aansluitend aan de stadions in 2018 lijken mij de festivals zeker een aanzienlijke optie. Hoog op verlanglijst van een aantal festivals, met het album al een tijd herkenbaar in het gehoor, gaan ze wel een welkome gast zijn op diverse zomerfestivals in 2018.
Vandaar dat dit wel de 3 grootste kanshebbers zijn naar mijn idee.

Namen die we in de gaten moeten houden als optie zijn volgens mij ook nog:
Guns N Roses ( ivm tour 30 jaar Appetite For Destruction )
U2 ( blijkbaar in gesprek? )
Jay Z ( nieuwe plaat en tour )
Pink ( nieuwe plaat en tour )

verder kanshebbers :
The Killers, sub of reserve headliner
Gorillaz, sub of reserve headliner
Queens Of The Stone Age, sub of reserve headliner
Avenged Sevenfold
Royal Blood
Twenty One Pilots
The National
War On Drugs
The Weekend
Lorde
Snow Patrol
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik geloof er echt niet in dat ze met zowel Pearl Jam, Foo Fighters als Metallica gaan komen. Dat zou echt een stuk beter zijn dan wat we de laatste jaren gewend zijn dus als dat de verwachting is dan gaat het weer keihard teleurstellen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik geloof er echt niet in dat ze met zowel Pearl Jam, Foo Fighters als Metallica gaan komen. Dat zou echt een stuk beter zijn dan wat we de laatste jaren gewend zijn dus als dat de verwachting is dan gaat het weer keihard teleurstellen.

Dat is natuurlijk afhankelijk van met welke ogen je er naar kijkt.
Bijvoorbeeld 2016 met RHCP-Rammstein-Macca waren ook wel top headliners, waarvan Rammstein en zeker Macca niet de goedkoopste.
Of 2015 met Muse - Robbie Williams en aanvankelijk eigenlijk Foo Fighters was ook wel een topper qua headliners.
In 2014 Metallica en The Rolling Stones die een portie gage weg slurpte...
Sterker nog, ik zou deze 3 headliners in lijn zetten met de headliners in 2008. Dat was, althans voor mij, een super lineup. Met Metallica - Foo Fighters - Rage Against the Machine.

Beter dan afgelopen jaren, dat is een vorm van persoonlijke interpretatie denk ik.
Het ligt wel lekker in één bepaalde lijn, maar ik denk wel dat dat 'de gemiddelde' Pinkpop bezoeker wel kan waarderen.
Ik zeg, als het in 2008 zo kon, waarom in 2018 niet?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Dirk wrote:
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.

Lekker makkelijk geconcludeerd. Jij weet niet hoe het is om te kampen met depressies.
Laat me nog even terugkomen op zelfmoord. En Chester, God have his soul.
Er is een verschil tussen depressies of hard drugs en alcohol. Ik weet genoeg van depressies om te weten dat er voor iedereen hulp is die het heeft. Dus.....laten we zelfmoord niet verheerlijken of onnodig romantiseren. Das de foute insteek.

Anyway. Voor mij is het festivalseizoen klaar en wacht ik weer op de voorpret die richting eind vh jaar begint. Succes met niet Katey Perry op Pinkpop alvast !

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Er is een verschil tussen depressies of hard drugs en alcohol. Ik weet genoeg van depressies om te weten dat er voor iedereen hulp is die het heeft. Dus…..laten we zelfmoord niet verheerlijken of onnodig romantiseren. Das de foute insteek.

Jij snapt het echt niet he?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Laat me nog even terugkomen op zelfmoord. En Chester, God have his soul.
Er is een verschil tussen depressies of hard drugs en alcohol. Ik weet genoeg van depressies om te weten dat er voor iedereen hulp is die het heeft. Dus…..laten we zelfmoord niet verheerlijken of onnodig romantiseren. Das de foute insteek.

Anyway. Voor mij is het festivalseizoen klaar en wacht ik weer op de voorpret die richting eind vh jaar begint. Succes met niet Katey Perry op Pinkpop alvast !

[/quote]

Misschien moet je zelf hulp zoeken
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Kunnen we Dirk anders in z'n wereld laten en zelf ook doorgaan...
Laten we een 'ongelukkig geplaaste uitpraak' voor wat het is.

Beetje terug on topic.

idd Katy Perry lijkt me uitgesloten voor Pinkpop 2018.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
https://www.unilad.co.uk/news/liam-gallagher-says-oasis-will-start-making-music-again/

Het zoveelste gerucht.........
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nutteloos stukje tekst zeg... Altijd zoveel onzin over Oasis alsof het de grootste band ooit is ofzo. Het zou leuk zijn als ze nog eens gaan optreden maar mocht dat niet zo zijn is dat echt geen ramp imo.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Paddy wrote:
Dirk wrote:
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.


Lekker makkelijk geconcludeerd. Jij weet niet hoe het is om te kampen met depressies.


Laat me nog even terugkomen op zelfmoord. En Chester, God have his soul.
Er is een verschil tussen depressies of hard drugs en alcohol. Ik weet genoeg van depressies om te weten dat er voor iedereen hulp is die het heeft. Dus…..laten we zelfmoord niet verheerlijken of onnodig romantiseren. Das de foute insteek.

Anyway. Voor mij is het festivalseizoen klaar en wacht ik weer op de voorpret die richting eind vh jaar begint. Succes met niet Katey Perry op Pinkpop alvast !

Jij denkt dat er geen verband is tussen depressie en overmatig gebruik van harddrugs / alcohol?

En ja, er is hulp beschikbaar, maar als een depressief persoon rationeel zou nadenken zou het probleem er ook niet zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Jack White werkt aan 3de soloalbum.

Ook kanshebber PP18?


Persoonlijk zeg ik liever niet. Heeft me nooit zo gecharmeerd
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Jack White werkt aan 3de soloalbum.

Ook kanshebber PP18?


Persoonlijk zeg ik liever niet. Heeft me nooit zo gecharmeerd

Mij net wel. De man (en zijn band!) zijn geweldig live. En zijn discografie is ook erg groot, dus zijn sets zijn steeds verrassend.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Gisteren in 013 geweest: Rival Sons. In een woord GEWELDIG. Jammer dat deze band niet bij het grote publiek bekend is, want ze zouden zo op het hoofdpodium kunnen in de middag. In 2012 al op Pinkpop geweest, maar dat op het tweede podium en al heel vroeg. Maar deze band verdient meer bekendheid.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Bianca wrote:
Jack White werkt aan 3de soloalbum.

Ook kanshebber PP18?


Dan krijg je een doods optreden met uitzondering van afsluiter Seven Nation Army, waarbij iedereen het instrumentale refrein als Alle Duitsers Zijn Homo gaat zingen.

Dat nummer mag de man van mij gewoon achterwege laten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken