Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Heel triest inderdaad.....

http://nos.nl/artikel/2184222-zanger-linkin-park-pleegt-zelfmoord.html

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik weet niet of Van Halen interessant is voor PP. Ik weet niet of ze überhaupt wel een tour door Europa zullen doen maar met een mogelijke 40th anniversary tour in het verschiet weet je het maar nooit. Ter info......

https://metalwani.com/2017/07/van-halen-rumoured-to-have-new-songs-to-tour-in-2018-with-michael-anthony.html

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik weet niet of Van Halen interessant is voor PP. Ik weet niet of ze überhaupt wel een tour door Europa zullen doen maar met een mogelijke 40th anniversary tour in het verschiet weet je het maar nooit. Ter info……

VAN HALEN Rumoured To Have New Songs & To Tour In 2018 With Michael Anthony

OOOOoooooohhhh

geruchten over Van Halen lopen al jaren....
ik meen dat met of zonder David Lee Roth ook wel een discussie puntje was.
In geruchten voor Download festval UK kwamen ze heel vaak voorbij, zelfs op de zelfmaak posters.
In 2018 40 jarig bestaan hé, laten we hopen op meer nieuws dan...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ach, er zijn blijkbaar toch mensen op dit forum met het IQ van een fietsbel. Als je dingen gaat roepen als "Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels" dan laat je jezelf wel van een heel erg slechte kant zien. Ik hoop voor je dat je in je leven nooit een dierbaar iemand verliest aan zelfmoord, en dat je zelf nooit suïcidale gevoelens zult krijgen. Valt me tegen om te zien dat er anno 2017 nog zoveel mensen zijn die zo onbenullig zijn als het gaat over mentale ziekten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.

Kortzichtige opmerking. Kort door de bocht. Net zoiets als meisjes met korte rokjes zijn hoeren. Radioheadfans zijn hipsters. Boeren stinken.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Even iets anders....


Nightwish?
Volgens mij al eens genoemd door iemand (zeker in FortaRock topic)

De data in Amerika zijn inmiddels al wel zodanig gevallen van de "Decades: World Tour 2018".
Die kunnen wel eens in de buurt zijn hoor...

Op FortaRock weet ik niet zo misscien zelfs afsluiter eerste dag (pre-party), maar Pinkpop misschien een afsluiter 3FM-stage of in vroege avond op Maindstage?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
#GERUCHT

Een Braziliaans dagblad hint Pearl Jam als headliner voor Lollapalooza…

Gaan ze echt touren en steken ze de oceaan over?
Ik begin vast met duimen….

Ik zeg het gewoon, Pearl Jam naar Pinkpop 2018, kom nou maar met die tour…


Rode kaart!!
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.

En als het jou beste vriend zal zijn?
Hoop voor je dat je dit never nooit van dichtbij hoeft mee te maken....
Walgelijke opmerking
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.

Chester heeft anders een erg zwaar leven gehad. In zn jonge jeugd misbruikt wat vervolgens leidde tot drugs- en drankverslavingen. Een scheiding achter de rug en 2 maanden geleden zijn grote vriend chris cornell die zich zelf al van t leven beroofde. Zelmoord is nooit de oplossing, maar ik heb zoveel respect voor hem dat ie zn hele leven telkens terugkrabbelde uit die slechte tijden.
Leef je anders eerst even een keertje in voordat je maar wat begint te roepen op een forum. Wat je zegt komt bij niemand goed aan en je zet je zelf ontzettend voor lul zo. Maar hopelijk snap je dat zelf ook wel.
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Om mijn grote verdriet van een van mijn favoriete jeugdbands Linkin Park een plaatsje te geven kijk ik naar andere acts die in 2018 op Pinkpop kunnen staan. Want ik had Linkin Park wel als een optie gezien volgend jaar.

Maar andere bands, als dagopvulling. The Script komt met nieuw album, zekerheidje dus? Verder OneRepublic met nieuw nummer dus verwacht die ook volgend jaar erbij. Jan Smeets kennende zal hij ook een DJ act erbij willen dus wat zouden de opties kunnen zijn? Hardwell, Armin, Afrojack?

Andere bands die eind dit jaar touren en volgend jaar op Pinkpop zouden kunnen staan; Zara Larsson, Dua Lipa, Gorillaz? Wat denken jullie?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Triest : Ja, medelijden : Nee. Mensen die zichzelf van kant maken zijn sukkels.

Lekker makkelijk geconcludeerd. Jij weet niet hoe het is om te kampen met depressies.
 
1 mei 2017
289
0
bcmrmaybe wrote:
Voor Nederland is het gerucht de ArenA eind mei 2018.


Ik snap dat hele ArenA ding niet. Dat gedrocht is om in te voetballen…niet voor concerten.


Artiesten hebben graag een grote stad als Amsterdam op hun tourschema staan en voor artiesten van een bepaald formaat kom je dan terecht in de ArenA. Enige alternatief (naast een outdoor concert) is eigenlijk de Kuip maar dat is al een hele tijd een dood stadion en ze zijn er al jaren mee bezig om daar iets nieuws voor neer te zetten. Tot die er staat verwacht ik dat de ArenA (helaas) nog wel populair blijft.

Zolang Amsterdam de meest geliefde stad van Nederland is voor artiesten, zullen ze in geen enkel ander stadion willen spelen. Beste is om gewoon de ArenA te slopen en opnieuw beginnen met een stadion in Amsterdam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In ander Pinkpop-gerelateerd nieuws!


Rob Eijsvogels (1952), tot voor kort eigenaar van platenzaak Satisfaction in Heerlen, is na een langdurige ziekte woensdag 19 juli overleden.

Eijsvogels had in de Oranje Nassaustraat de oudste platenzaak van Limburg.

Pinkpop
Naast de vele platen die Eijsvogels in zijn zaak had en de rijke historie, stond de zaak in de regio ook bekend als een vaste plek voor de kaartverkoop van Pinkpop. Elk jaar stonden er honderden mensen voor zijn deur in de rij om als eerste een kaartje voor het festival te bemachtigen.

via 1Limburg

Pinkpop omschrijft het zelfs als: " Beste Pinkpop voorverkoopadres ever! "
Wow, Pinkpop.... kippenvel...

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Headliner gokje voor Pinkpop 2018, dd 24 juni 2017 :

Foo Fighters - Metallica - Pearl Jam

? :mrgreen: ?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Headliner gokje voor Pinkpop 2018, dd 24 juni 2017 :

Harry styles - katy perry - broederliefde
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken