DennisvdBr wrote:
Raskolnikov wrote:
Denk dat Pink, Lady Gaga en Justin Timberlake elkaar allemaal niet zoveel ontlopen qua status. Justin Bieber staat iets hoger aangeschreven, Katy Perry en Beyonce zeker.
Ik denk ook niet dat je per se op je toppen van kunnen hoeft te zijn om Pinkpop te headlinen. En dat bedoel ik helemaal niet vervelend. Een iets kleinere derde headliner is toch niet ongebruikelijk. Het gaat erom dat je ruim een uur het publiek kunt vermaken.
Als Pinkpop volgend jaar Metallica / Lady Gaga / Foo Fighters op het affiche heeft, zullen veel mensen tevreden zijn.
Zit wat in ja.
Ben inmiddels wel meer aan het denken dat GnR volgend jaar de 2e leg kan doortrekken op festivals.
Als ze dan 2 uurtjes classics knallen zijn de rockers ook wel tevreden denk ik…
Daarom is het voor Pinkpop misschien wel heel interressant in de gaten te houden.
Andere naam die wel eens het affiche kan halen is Fall Out Boy. Hebben inmiddels een tour in Australie aangekondigd in februari en maart, zie ze best doortrekken in Europa.
Nog nooit op Pinkpop gestaan, dus dat kon wel eens tijd worden.
Guns N’ Roses zie ik niet voor een kort optredentje komen. Axl wil nummers van Chinese democracy op de setlist en Slash wil uitgebreide solo’s en intro’s.
Denk dat Guns 'N' Roses ook qua prijs wellicht te hoog gegrepen is. Die verkopen in hun eentje al weides met 60.000 man uit met tickets boven de 100 euro. Hun gage zal fenomenaal hoog zijn. Kan me voorstellen dat zij duurder zijn dan Paul McCartney, Stones en Springsteen.