Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Dirk1617899583

Playlistbediener
14 feb 2017
17
0
Gisteren in 013 geweest: Rival Sons. In een woord GEWELDIG. Jammer dat deze band niet bij het grote publiek bekend is, want ze zouden zo op het hoofdpodium kunnen in de middag. In 2012 al op Pinkpop geweest, maar dat op het tweede podium en al heel vroeg. Maar deze band verdient meer bekendheid.

Jaaaa was goed he!? Ze kunnen zeker een mooi spot vullen, een beetje zoals Vintage Trouble vorig jaar deed in de middag op 3FM stage!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Hmm Rival Sons, ik vond het in het begin best wel tof. Heb twee albums aangeschaft maar naar verloop van tijd vond ik het steeds minder worden. Geen slechte band hoor maar ook niet echt iets bijzonders imo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
https://pbs.twimg.com/media/DFzrm-1V0AAGUJd.jpg


Zou hiervan wat naar PP komen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
https://pbs.twimg.com/media/DFzrm-1V0AAGUJd.jpg

Zou hiervan wat naar PP komen?


Het lijkt me ontzettend sterk dat dit echt is. Dan was er al echt wat nieuws bij The Porch geweest.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
ha ha ha… Read between the lines, er was reuring…
…de “griekse wijze” had gesproken…

Had al een tijdje niet gecheckt maar het ziet er inderdaad niet echt uit...en dan zoiets nu al laten lekken?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het is inderdaad wel vroeg, aan de andere kant is het wel ook drie maanden eerder dan een pinkpop of vier maanden eerder dan Rock Werchter. Nou is Pinkpop natuurlijk altijd erg laat met het bekendmaken van de line-up maar als je nu vier maanden verder denkt zou het begin december zijn en dan zijn er volgens mij toch altijd wel al een hoop namen bekend voor Rock Werchter dus zover weg is het eigenlijk niet eens.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Hollywood Undead brengt in Oktober hun 5de album uit.
Iets voor Pinkpop Brightlands Stage 2018?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hollywood Undead brengt in Oktober hun 5de album uit.
Iets voor Pinkpop Brightlands Stage 2018?
Die zijn allang niet meer geweest... Eens zien of er festivals rondom Pinkpop komen dan?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Robert Plant komt op 13 oktober met een nieuw album. Een redelijke kanshebber voor PP2018 en laten we het verhaal van de Led Zeppelin reünie nu vergeten. Gaat echt niet gebeuren. Natuurlijk wel kans dat hij in verband met 50 jarig bestaan verrassende nummers speelt tijdens zijn nieuwe tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Robert Plant komt op 13 oktober met een nieuw album. Een redelijke kanshebber voor PP2018 en laten we het verhaal van de Led Zeppelin reünie nu vergeten. Gaat echt niet gebeuren. Natuurlijk wel kans dat hij in verband met 50 jarig bestaan verrassende nummers speelt tijdens zijn nieuwe tour.
oh ja... Was ik al weer vergeten...

Maar, ik blijf voorlopig nog hangen bij mijn verwachte 3 headliners...
( Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters)
Komende tijd zullen wel wat nieuwtjes en eerste bevestigingen komen van festivals in andere continenten voor de maanden februari en maart...
Dan wordt het hier weer leuk :mrgreen:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken