Voor namen kunnen we denk ik het beste kijken naar wat er komende november allemaal word bevestigd in de Nederlandse poppodia. dit zijn meestal artiesten die in de zomer terugkomen. Zo geef ik Stone Sour best een grote kans, al zit de mogelijkheid voor Fortarock erbij. Hierdoor krijgt The Pretty Reckless ook een grote kans.
Ja idd.
Stone Sour... Hele mooie voor Pinkpop of FortaRock ja. Dan denk ik, dat doordat Slipknot laatste keer op FortaRock stond, misschien juist nu Pinkpop met Stone Sour aan de beurt is.
Daarom kijk ik nog steeds op van Metallica, in 2017 begin september 2 keer Ziggo. Daarna terugkomen in Europa mei 2018.
Ook nog geen UK datum in 2018, zal er best nog bij kunnen.
Iets waar ik wel op let hoor...
Bedenk me nu net, dat Rolling Stones volgend jaar terug komen (minstens UK) maar dat ze tijdens het WK waarschijnlijk niet optreden (Mick is voetbal fan). Dus daarmee kan dat kleine kansje op terugkeer RS wel de prullenbak in.
De "Ed Sheeran"-plottwist is overigens wel als een kleine verwarring ontvangen. Moet bekennen dat ik hem wel verwacht had, op meerdere festivals overigens. Dus daar zit een gekkigheidje.