Michiel wrote:
bcmrmaybe wrote:
Vanwaar komen die geruchten rond Coldplay, ze touren al 2 jaar na mekaar door Europa in dezelfde periode en doen geen festivals. Ik zie ze echt niet opnieuw in dezelfde periode touren volgend jaar en ik zie ze zelfs hun huidige tour afsluiten na de huidige concerten om te werken aan een nieuw album.
Ik denk dat die nog een paar festivals meepakken en dan een rustpauze inlassen.
Denk dat het meer ijdele hoop is van jullie. Coldplay is de nieuwe U2, spelen enkel hun eigen shows in stadiums en misschien eens Glastonbury. We zullen zien, maar ik schat de kans van Coldplay heel laag in.
Ik schat de kansen van Coldplay en GnR ook laag in. fyi…
Maar aan de andere kant schat ik dan weer de kansen voor Metallica en Foo Fighters wel hoog in, daar zijn andere dan weer niet mee eens.
Dat zit hem ook meer in het nieuwe album van de bands en dat ze een aantal belangrijke festivals over hebben geslagen afgelopen jaren, meer voorgevoel.
Voorgevoel slaat natuurlijk nu eind juni 2017 helemaal nergens op zo’n 11 maanden vooraf…
Zal pas september zijn denk ik dat de eerste geruchten concreet worden en pas oktober/november dat de eerste tourdata op z’n plek vallen.
Overigens wel een opvallende uitspraak van Micheal Eavis dat hij spijt heeft dat er geen Glastonbury in 2018 is omdat hij dat wel zal organiseren als een bepaalde band weer bij elkaar zal komen…
” However, Michael Eavis has now told The Guardian that he is “already regretting” the decision to take a year our and said that “there’s one band I want to re-form – if they re-form, I’ll change my mind”. ”
Kijk, misschien duikt er binnenkort een reunie op in het geruchten-circuit???
(durf ik zomaar Led Zeppelin nogmaals te noemen?)
Bij het woord reünie en Glastonbury moet ik toch ook atlijd aan Oasis denken
Maar om on-topic te blijven, zie ik die al helemaal niet naar pinkpop komen.
Ik denk dat er idd voorlopig nog niks over te zeggen, maakt het niet minder leuk om te speculeren natuurlijk
Ik heb gister trouwens ook Ed Sheeran gezien op de stream.
Die man gaf echt een strakke show. Bijna helemaal alleen met z'n gitaar en loopstation.
Geen flauw idee hoeveel man Ed Sheeran trekt als headliner in Nederland, maar sub is iet niet meer. En ik vind het persoonlijk stukke spannender om te zien dat Kol of Justin Bieber, haha