DennisvdBr wrote:
Indiaantje89 wrote:
Pinkpop boekt gewoon wat ze kunnen boeken. Vorig was dat toevallig Bieber, en dat kunnen dit jaar zomaar wat rock ats zijn. En wat betreft die DJ… Martin Garrix stond er ook allemaal maar zo hoog omdat het in een pakketje zat met Justin Bieber. Bijna ieder jaar staat er wel een behoorlijk dj.
Precies, net als dat je een grote reunie aangeboden krijgt, dan pak je die kans!!
Krezip?
Grapjas... dat is pas in 2019
Nee, ik ben om eerlijk te zijn reuniue-nieuws over Genesis en Led Zeppelin een beetje in de gaten aan het houden, of een vervolg van de tour van Guns N Roses.
Dat is wat reunie betreft.
Verwachting is (voor mij btw) niet heel hoog in vergelijking met Metallica en Foo Fighters.
Daarnaast, vraag ik mij af hoe de ontwikkeling rond Iron Maiden is. Dat is ook een hele persoonlijke intresse uiteraard!
Met de 'verrassingen' die voor 2018 te verwachten zijn aldus gitarist Dave Murray, wie weet
Er worden op buitenlandse site's al koppeling gemaakt aan mogelijke komst naar Download Madrid of Hellfest Fr, zie dan wel wat festivals in mogelijkheid.
In 2016 zijn een aantal grote festivals overgeslagen, waar ze bijvoorbeeld al vaker geweest waren.
Vandaar dat ik voor 2018 wel een kans in Nederland voorzie, misschien dat FortaRock met een andere headliner vooruit kan en de vorige passage in GelreDome was.
Wat denken jullie?
Ik denk dat er best animo voor is onder Pinkpop publiek...
Wat mij zo als optie binnenschiet is, een Pinkpop met Metallica (vr) - Iron Maiden (za) - Foo Fighters (zo), maar of dat wel een reëele optie is? Wel een garantie voor rock en spectakel imo...