Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe wrote:
Pink heeft haar tour bekend gemaakt, vanaf juli tot september naar Australië enkel de maand juni heeft ze nog niets opstaan.
of ze in die maand naar Europa gaat komen is denkelijk onwaarschijnlijk.

Je loopt achter Martin lol. Dit is al lang bekend en ook in het forum besproken. Qua Pink…..het kan…die maand Juni maar echt waarschijnlijk? Ze is met manlief en kids op tour en ze neemt ook de rust wel tussen optredens. We zullen zien.

Je hebt gelijk, ik zag de post van Pink voorbij komen dat ze in juli en augustus naar Australië ging touren maar hoorde ook pas via insiders dat ze op de lijst stond voor Europese festivals(maar kan dus 2019 zijn), daarmee dat ik dat doorgaf ?
Pink heeft nog een mooi gaatje in juni... Blijf het gewoon zeggen hoor!

Jack White in het weekend van 1-3 juni op Governer’s Ball in New York, is dus een kanshebber voor Pinkpop als hij in die periode de oversteek maakt naar Europa. Kans is natuurlijk ook groot dat hij pas later in het jaar naar Europa komt, lijkt me dan een goede naam voor Lowlands.
Ik denk dat White in juni meer Amerikaanse festivals bezoeken zal...

Pink heeft nog een mooi gaatje in juni… Blijf het gewoon zeggen hoor!

Ik denk dat Pink altijd wel een mooi gaatje heeft ....#metoo :-P

martin2 wrote:

bcmrmaybe wrote:
Pink heeft haar tour bekend gemaakt, vanaf juli tot september naar Australië enkel de maand juni heeft ze nog niets opstaan.
of ze in die maand naar Europa gaat komen is denkelijk onwaarschijnlijk.

Je loopt achter Martin lol. Dit is al lang bekend en ook in het forum besproken. Qua Pink…..het kan…die maand Juni maar echt waarschijnlijk? Ze is met manlief en kids op tour en ze neemt ook de rust wel tussen optredens. We zullen zien.

Je hebt gelijk, ik zag de post van Pink voorbij komen dat ze in juli en augustus naar Australië ging touren maar hoorde ook pas via insiders dat ze op de lijst stond voor Europese festivals(maar kan dus 2019 zijn), daarmee dat ik dat doorgaf ?

Pink heeft nog een mooi gaatje in juni… Blijf het gewoon zeggen hoor!

Ze heeft tussen maart en 1 juni 46 (!) optredens staan in Amerika. En dan in juli / augustus weer 32 optredens Down Under. Als ik het goed zag zonder festivals, alleen in theaters.
Het gaatje is er. Ze zou 3 weken Europese festivals kunnen doen. Maar de kans is toch wel erg klein.

Nog 160 dagen...

Eerste week januari werden tickets weggegeven voor inzenders Gouden Tip?

Nou, ben benieuwd bij de ca 14000 inzenders, iemand hier bij de gelukkigen?

Popfenomeen DUA LIPA zou volgens insiders haar opwachting op Pinkpop maken op 16 juni...

Popfenomeen DUA LIPA zou volgens insiders haar opwachting op Pinkpop maken op 16 juni…
lijkt er op, inmiddels bevestiging voor Orange Warsaw.
Pinkpop en Boutique zullen wel rap volgen

Greg wrote:

Greg wrote:
Popfenomeen DUA LIPA zou volgens insiders haar opwachting op Pinkpop maken op 16 juni…

–> 17 juni bedoel ik! Op 16 juni op Werchter Boutique

snap ik… met Bruno Mars in het pakketje
Sinds Khalid ook op het programma staat voor z'n BST optreden, kunnen we, als ie niet op de line up van Firefly verschijnt, 'm ook met een dikke stift opschrijven.!

Zat net ff bij Limp Bizkit te kijken, ik gok dat ze 17 juni op Pinkpop staan ?
15, 16 en dan 19 juni hebben ze optredens.
Dus vandaar de mogelijkheid

Is Example wat voor Pinkpop? Vind ik zelf leuke muziek. Paar keer geweest naar een concert van hem.
Hij heeft nog nooit op Pinkpop gestaan en hij komt 19.01 met nieuwe muziek...
Gaat meestal festivals af.

Users who are viewing this thread