Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Limp bizkit op 26 juni in AFAS Live. Kan weggestreept worden voor Pinkpop denk ik zo. Had ik eigenlijk niet verwacht, leek een zekerheid.

In 2014 hadden ze 2 weken later een zaalshow dus die hoef je nog niet weg te strepen. Hedon was zo uitverkocht. Ik denk dat Afas ook nog wel eens kan uitverkopen.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
@bcmrmaybe ... P!NK was inderdaad te zien op een Duitse site een paar uur later was dit evenement weer verwijdert.Heb via Next Concert gezien dat ze een evenement heeft gepland in de Ziggo Dome in periode september-november 2018. De kans dat ze naar Pinkpop komt lijkt me dus klein. Voor de P!NK fans ...enige hoop is dat ze begin juni in Californië nog optredens geeft en dan begin juli begint ze in Australië. Ik denk dat ze dan paar weken rust neemt...

The Script verwacht ik zeker...staan elke keer weer op Pinkpop als ze een nieuw album hebben uitgebracht en die verkopen de Ziggo Dome paar keer uit.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Eric Clapton lijkt me leuke naam voor Pinkpop past wel bij het rijtje Lionel Richie die in 2016 op main stond. Misschien Clapton als sub headliner voor Pearl Jam? Je weet het maar nooit bij die rare dag indelingen van Pinkpop. Durf gewoon niet te zeggen of Clapton het voor minder doet dan headliner en hij zal prijzig zijn lijkt me. Zou hij meer vragen dan een Lionel Richie? Geen idee....
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Hoop verder dat Pinkpop weer een line-up zoals in 2014, 2015 en 2016 gaat neerzetten zaten een paar leuke verrassende namen tussen!
Ziet er naar uit dat dat ook gaat gebeuren met de namen die al bekend zijn...
Vorig jaar waren er niet veel wow momenten voor mij gedurende het PInkpop weekend. Prophets Of Rage, Rag n'Bone Man, Guusje en System Of A Down...was wel echt top!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Hoop verder dat Pinkpop weer een line-up zoals in 2014, 2015 en 2016 gaat neerzetten zaten een paar leuke verrassende namen tussen!
Ziet er naar uit dat dat ook gaat gebeuren met de namen die al bekend zijn…
Vorig jaar waren er niet veel wow momenten voor mij gedurende het PInkpop weekend. Prophets Of Rage, Rag n’Bone Man, Guusje en System Of A Down…was wel echt top!
als 2008, daar hoop ik nog wel eens op...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
als 2008, daar hoop ik nog wel eens op… Wel Racoon, Alanis, Flogging Molly en QOTSA kunnen. FF komen zeker al.

Maar met Metallica en RATM was dat een mooi setje headliners in 2008
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Ik vrees voor die Bruno Mars dag .. (zou me niet verbazen dat 30STM die gaat subben en misschien The Script nog daaronder) en dan volledig commercieel gaan die dag.

Wel vertrouwen in die 2 andere dagen. Foo Fighters zie ik samen met QOTSA wel op 1 dag staan. En dan iets als Stone Sour of A Perfect Circle als 3FM headliner? Pearl Jam lijkt me wel een zekerheidje (anders ga ik nooit meer een PJ gerucht serieus nemen), en misschien dat die bijgestaan kan worden door Avenged Sevenfold of iets dergelijks?

Daar onder tourt er ook nog genoeg leuks. Al hoop ik soms op een verrassende naam, zo vond ik aantal jaar terug Herbert Grönemeyer geweldig om eens te zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Vreemde Kostgangers niet iets voor Pinkpop? In de tent?
toch 2 bekende pinkpop namen, 2 pinkpop-classics (Vrienten en Kooymans) en de Groot.
De tent, zal zomaar kunnen. Misschien Stage 4 of is dat te weinig eer voor deze formatie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Ik vrees voor die Bruno Mars dag .. (zou me niet verbazen dat 30STM die gaat subben en misschien The Script nog daaronder) en dan volledig commercieel gaan die dag.

Wel vertrouwen in die 2 andere dagen. Foo Fighters zie ik samen met QOTSA wel op 1 dag staan. En dan iets als Stone Sour of A Perfect Circle als 3FM headliner? Pearl Jam lijkt me wel een zekerheidje (anders ga ik nooit meer een PJ gerucht serieus nemen), en misschien dat die bijgestaan kan worden door Avenged Sevenfold of iets dergelijks?

Daar onder tourt er ook nog genoeg leuks. Al hoop ik soms op een verrassende naam, zo vond ik aantal jaar terug Herbert Grönemeyer geweldig om eens te zien.
Punt 1, ik denk dat The Script dat weekend meer te zien is met Bruno Mars. Gewoon een voorgevoel...
Punt 2.... Wees gerust
;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
Eric Clapton lijkt me leuke naam voor Pinkpop past wel bij het rijtje Lionel Richie die in 2016 op main stond. Misschien Clapton als sub headliner voor Pearl Jam? Je weet het maar nooit bij die rare dag indelingen van Pinkpop. Durf gewoon niet te zeggen of Clapton het voor minder doet dan headliner en hij zal prijzig zijn lijkt me. Zou hij meer vragen dan een Lionel Richie? Geen idee….

Die komt echt niet voor een uurtje op de zaterdagmiddag/avond. Daar doe je Clapton ook veeeel te kort mee. Een geweldig artiest met ook een dito livereputatie. Heb hem 1 keer gezien in het sportpaleis. Echt geweldig. Die moet alleen headlinen en anders niet.... Zoveel optredens geeft hij trouwens niet meer dus een goede boeking is het wel....
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Kensington volgend jaar weer naar:
-Dauwpop
-Paaspop
-Central Park Festival

3x herhaling van festivals waar ze in 2017 ook stonden.
Moeten we ons al zorgen maken voor PP18?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kensington volgend jaar weer naar:
-Dauwpop
-Paaspop
-Central Park Festival

3x herhaling van festivals waar ze in 2017 ook stonden.
Moeten we ons al zorgen maken voor PP18?


Correctie Dauwpop was niet in 2017. Dat was 2016. Daar zit een jaar tussen.

Nee komt nu geen herhaling.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Net bekend gemaakt : The Script, James Bay, Stereophonics en Jessie J naar TRNSMT festival in Glasgow op vrijdag 29 juni.
Kans dat The Script komt is dus groter.
Stereophonics zou gaaf zijn maar zou Pinkpop ze willen boeken?
James Bay verwacht ik niet die was er al in 2016.
Jessie J zou wel kunnen om wat jonger publiek te lokken....
http://trnsmtfest.com/lineup/poster
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken