Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
ga je in 2018 weer rbnb doen in omgeving Landgraaf

We hadden vorig jaar een Airbnb in Hoensbroek. Denk zo een 250 meter vanaf kasteel Hoensbroek en een kilometer vanaf het station. Echt een fijne Airbnb met lekker ontbijt en zachte bedden. Dat Gekampeer op mijn leeftijd is niet meer wat. Die hebben we vorig jaar gelijk voor 2018 gereserveerd :)

Lekker met de auto naar het station en dan de trein naar Landgraaf. Dan de pendel naar het terrein.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
@festivaladdictsam

Waar staat dat van Pink? Voordat ik mijn vrouw gek maak vandaar want die wil Pink graag een keer live zien.
Herkenbaar, hier ook thuis :).

Zojuist maakt British Summer Time Eric Clapton bekend, een naam die nog op mijn bucketlist staat. Zou toch een ideale sub/3fm afsluiter zijn? Denk alleen dat meneer Clapton daar niet mee akkoord gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
bcmrmaybe wrote:
@festivaladdictsam

Waar staat dat van Pink? Voordat ik mijn vrouw gek maak vandaar want die wil Pink graag een keer live zien.

Herkenbaar, hier ook thuis :).

Zojuist maakt British Summer Time Eric Clapton bekend, een naam die nog op mijn bucketlist staat. Zou toch een ideale sub/3fm afsluiter zijn? Denk alleen dat meneer Clapton daar niet mee akkoord gaat.
ik meen dat ik dacht dat Clapton helemaal niet meer ging touren...
was echt een klein juich momentje hier op kantoor...
Ben er echter bang voor dat BST weer een exclusiefje heeft.

Betreft P!nk, bij mij thuis zelfde verhaal :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Wat mij betreft is dat echt zo'n act die er tussen hangt. Te groot om te subben, maar ook niet echt de droom headliner waarvan je zeker weet dat die dik kaarten gaat verkopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Limp Bikzit 26 juni naar AFAS, dus kleine kans voor Pinkpop.

Jammer hoor. Ga toch kijken hoeveel die kaarten zijn. Die kunnen de Afas best nog wel eens uitverkopen.

Edit. In 2014 stonden ze 2 weken na PP nog in Hedon in Zwolle. Dus het kan wel.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
@festivaladdictsam

Waar staat dat van Pink? Voordat ik mijn vrouw gek maak vandaar want die wil Pink graag een keer live zien.
Op Next Concert wordt melding gemaakt dat P!nk in de periode september - november in Europa is. Dus dat zou na Australië moeten zijn. Hier staan een paar landen, maar nog geen data. Heb eerder al een evenement voorbij zien komen, op een betrouwbare organisatie, waar P!nk concreet was voor 27 september in Keulen, maar een uur later was dat evenement verdwenen. Maar op deze site zie ik weer geen Duitsland staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Wat mij betreft is dat echt zo’n act die er tussen hangt. Te groot om te subben, maar ook niet echt de droom headliner waarvan je zeker weet dat die dik kaarten gaat verkopen.
ik weet niet hoor, in lijn van Robert Plant. 3FM stage afsluiter, kan zomaar.
Anders ZiggoDome? Ik denk dat hij de rest van Europa overslaat...
Voor 18 duizend in 2,5uur Ziggo of voor 30 duizend op 1uur 3FM-stage?

Als ik het voor het kiezen zou hebben, één groot domino-effect aan Clapton hits knallen op 3FM-stage...
Maar helaas heb ik het niet voor het kiezen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Op Next Concert wordt melding gemaakt dat P!nk in de periode september – november in Europa is. Dus dat zou na Australië moeten zijn. Hier staan een paar landen, maar nog geen data. Heb eerder al een evenement voorbij zien komen, op een betrouwbare organisatie, waar P!nk concreet was voor 27 september in Keulen, maar een uur later was dat evenement verdwenen. Maar op deze site zie ik weer geen Duitsland staan.

8 september zit ze nog in Nieuw-Zeeland dus dat zou wel kunnen. meestal als er zulke dingen opduiken dan zal het niet lang duren voor er een aankondiging komt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Indiaantje89 wrote:
Wat mij betreft is dat echt zo’n act die er tussen hangt. Te groot om te subben, maar ook niet echt de droom headliner waarvan je zeker weet dat die dik kaarten gaat verkopen.

ik weet niet hoor, in lijn van Robert Plant. 3FM stage afsluiter, kan zomaar.
Anders ZiggoDome? Ik denk dat hij de rest van Europa overslaat…
Voor 18 duizend in 2,5uur Ziggo of voor 30 duizend op 1uur 3FM-stage?

Als ik het voor het kiezen zou hebben, één groot domino-effect aan Clapton hits knallen op 3FM-stage…
Maar helaas heb ik het niet voor het kiezen.
Zit toch wel een verschil in. Plant heeft solo nooit echt meer hits gescoord, dat is bij Clapton wel anders. Gaat niet gebeuren ben ik bang. En 30.000 komt Clapton zijn bed niet voor uit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zit toch wel een verschil in. Plant heeft solo nooit echt meer hits gescoord, dat is bij Clapton wel anders. Gaat niet gebeuren ben ik bang. En 30.000 komt Clapton zijn bed niet voor uit.

Daar mag wel een nulletje achter vrees ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Zit toch wel een verschil in. Plant heeft solo nooit echt meer hits gescoord, dat is bij Clapton wel anders. Gaat niet gebeuren ben ik bang. En 30.000 komt Clapton zijn bed niet voor uit.

Daar mag wel een nulletje achter vrees ik.
heb het over aantal toeschouwers niet over euro's hé knuppels
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
heb het over aantal toeschouwers niet over euro’s hé knuppels

Communicatie Dennis. Daar gaat het om. :) Maar goed. Ik denk niet dat Clapton het veel uitmaakt of ie in Amsterdam staat of in Landgraaf. Als ie maar betaald krijgt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
heb het over aantal toeschouwers niet over euro’s hé knuppels

Communicatie Dennis. Daar gaat het om.
1f642.svg
Maar goed. Ik denk niet dat Clapton het veel uitmaakt of ie in Amsterdam staat of in Landgraaf. Als ie maar betaald krijgt.
als hij voor 1 uur voor 30 duizend toeschouwers op Pinkpop net zoveel op de rekening kan bijschrijven als voor 2,5 uur Ziggo met 18 duizend toeschouwers, dan is de kans wel aanwezig.
maar zie het niet gebeuren, sprakje hoop is dat BST een "UK exclusive" is
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Limp bizkit op 26 juni in AFAS Live. Kan weggestreept worden voor Pinkpop denk ik zo. Had ik eigenlijk niet verwacht, leek een zekerheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
En The Script maakt net ook hun eerste gigs bekend 7 & 14 Juni. Vrees dat die op de Bruno Mars dag gaan staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken