Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Me First (met alle respect) is dan ook geen hoge wiskunde muziek, met de meeste simpele akkoorden met songteksten van hits die eigenlijk iedereen wel mee kan lallen.

Gewoon een vrienden groepje wat een beetje aankloot wat soms wel leuk kan zijn.

Simpelheid kan ook leuk zijn ;)

Als je echt gaat kijken naar ingewikkelde muziek zal je op een festival als pinkpop weinig vinden.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Volgens Zegut gaan Linkin Park, Aerosmith en Proptets of Rage morgen bekend gemaakt worden door Hellfest in Frankrijk
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Ik hoop toch niet dat greenday komt zeg ik heb hun toen op pp 2010 gezien en ik vind de muziek leuk ... maar dat eindeloze geneuzel tussendoor daar werd ik helemaal gek van..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
Tremousse wrote:
System of a Down at Download France 2017 !! (source : zegut)


Oe! Laat maar doorkomen naar Landgraaf hoor.
1f61b.png
FortaRock

?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ik denk @dennisvdbr dat SoS SOAD graag op Pinkpop zou willen zien ipv op Forta. Ik zou het zelf wel een geweldige naam vinden voor Pinkpop maar goed dat is echt wel dromen denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.095
6.174
Ik denk dennisvdbr dat SoS SOAD graag op Pinkpop zou willen zien ipv op Forta. Ik zou het zelf wel een geweldige naam vinden voor Pinkpop maar goed dat is echt wel dromen denk ik.
mijn punt is, als ze komen is het als headliner... Dat gaat niet Pinkpop worden, ik denk overal waar Metallica deze zomer niet gaat komen wordt komende weken SOAD aangekondigd.

(maar dat is wat ik denk hé)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
mijn punt is, als ze komen is het als headliner… Dat gaat niet Pinkpop worden, ik denk overal waar Metallica deze zomer niet gaat komen wordt komende weken SOAD aangekondigd.

(maar dat is wat ik denk hé)


ik denk dat je daar wel gelijk in hebt...anders Aerosmith zou ik gokken.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik denk @dennisvdbr dat SoS SOAD graag op Pinkpop zou willen zien ipv op Forta. Ik zou het zelf wel een geweldige naam vinden voor Pinkpop maar goed dat is echt wel dromen denk ik.
Ik kan me vergissen maar volgens mij zit de gemiddelde Pinkpop-bezoeker echt niet te wachten op SOAD, en al helemaal niet als headliner.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ik kan me vergissen maar volgens mij zit de gemiddelde Pinkpop-bezoeker echt niet te wachten op SOAD, en al helemaal niet als headliner.

Dat weet ik maar goed dat is mijn persoonlijke mening.....ik zit ook niet op de The Script en Kensington te wachten maar heel veel mensen vinden dit leuke muziek.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik kan me vergissen maar volgens mij zit de gemiddelde Pinkpop-bezoeker echt niet te wachten op SOAD, en al helemaal niet als headliner.

Dat weet ik maar goed dat is mijn persoonlijke mening…..ik zit ook niet op de The Script en Kensington te wachten maar heel veel mensen vinden dit leuke muziek.

Precies wat je zegt: heel veel mensen vinden The Script en Kensington leuk, en de kans dat die worden geboekt is dan ook aanzienlijk groter dan dat ze voor SOAD gaan. Pinkpop heeft de laatste jaren nou niet echt avontuurlijk geprogrammeerd, tenzij je Lionel Richie een gokje zou willen noemen :p ...

Punt is: we kunnen hier wel met mooie namen komen maar of het allemaal even realistisch is, daar kun je over twisten. Ik heb ook een eigen voorkeur maar ben bang dat de line-up grotendeels uit de categorie Kensington/Coldplay/Kings of Leon/Martin Garrix bestaat. Niet bepaald de namen waar ik voor ga, maar wanneer GNR en/of PJ daarbij staan ben ik er toch weer bij.

 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Ik denk @dennisvdbr dat SoS SOAD graag op Pinkpop zou willen zien ipv op Forta. Ik zou het zelf wel een geweldige naam vinden voor Pinkpop maar goed dat is echt wel dromen denk ik.
Zo is het precies. Ook hier is de wens de vader van de gedachte.
Waarschijnlijk ijdele hoop, maar je weet maar nooit. Het blijft Pinkpop, er kan zomaar ineens weer een andere (hardere) weg worden ingeslagen.

Het valt me sowieso op dat er hier en in het VoorSpel vooral veel gespeculeerd wordt over de 'traditionele' bands. Ik zie dat ook het liefste, maar zou er niet opnieuw een Robbie cq Pharell Williams-konijn uit de hoge hoed komen straks?



 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken