Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
1f62e.png
Taylor Swift
Is leuker om naar te kijken dan Serj Tankian. :wink:
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Tsja... ik heb geen idee hoe ze live is maar stiekem heb ik dat laatste album van Taylor Swift best vaak geluisterd. Zowel haar eigen uitvoering als die van Ryan Adams overigens.
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Hoi,
Ik ben tot nu toe ook vooral een meelezer geweest maar vraag me nu toch iets af. Ik heb bv de naam van Bon Jovi al een paar keer voorbij zien komen. En ik las ergens dat Zegut het heeft gehad over Aerosmith voor Hellfest. Wat is dan bv de kans dat PP kan gaan voor de combi Bon Jovi/Aerosmith voor 1 van de dagen? In navolging op de 'oude-lullen-dag' met Lionel Richie/Macca van vorig jaar? Of zijn de namen daarvoor te groot? Ze hebben beiden al een aantal jaren niets relevants meer uitgebracht, dacht ik zo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
Hoi,
Ik ben tot nu toe ook vooral een meelezer geweest maar vraag me nu toch iets af. Ik heb bv de naam van Bon Jovi al een paar keer voorbij zien komen. En ik las ergens dat Zegut het heeft gehad over Aerosmith voor Hellfest. Wat is dan bv de kans dat PP kan gaan voor de combi Bon Jovi/Aerosmith voor 1 van de dagen? In navolging op de ‘oude-lullen-dag’ met Lionel Richie/Macca van vorig jaar? Of zijn de namen daarvoor te groot? Ze hebben beiden al een aantal jaren niets relevants meer uitgebracht, dacht ik zo.

Aerosmith is een farewell tour, het laatste afscheid zeg maar. Maar voor Pinkpop denk ik niet, meer voor de retro festivals, maar denk eerder een zaalshow of stadion in Nederland.
Bon Jovi komt met een nieuw album ("This House Is Not for Sale" komt volgende maand uit.) zal daarna zijn tour vervolgen zonder overigens Richie Sambora. Bon Jovi heeft bij zijn laatste tour in 2013 Nederland overgeslagen (was btw ook een album tour).
Daarom denk ik dat Mojo het niet ziet zitten hem in een zaal te zetten, een festival is dan gewoon een zekerheidje lijkt mij. Daarbij lijkt hij te touren in de eerste helft van 2017 in Europa, mogelijk zien we hem komende tijd op festivals aangekondigd worden. Ik zie wel een plekje weggelegd als sub op Pinkpop op mainstage.
Maar dat is mijn idee er over.

edit: overigens stond Bon Jovi al eens in op Megaland, maar dat zegt uiteraard niets ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
edit: overigens stond Bon Jovi al eens in op Megaland, maar dat zegt uiteraard niets

Overigens off-topic mooie setlist
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Wilbert wrote:
Hoi,
Ik ben tot nu toe ook vooral een meelezer geweest maar vraag me nu toch iets af. Ik heb bv de naam van Bon Jovi al een paar keer voorbij zien komen. En ik las ergens dat Zegut het heeft gehad over Aerosmith voor Hellfest. Wat is dan bv de kans dat PP kan gaan voor de combi Bon Jovi/Aerosmith voor 1 van de dagen? In navolging op de ‘oude-lullen-dag’ met Lionel Richie/Macca van vorig jaar? Of zijn de namen daarvoor te groot? Ze hebben beiden al een aantal jaren niets relevants meer uitgebracht, dacht ik zo.


Aerosmith is een farewell tour, het laatste afscheid zeg maar. Maar voor Pinkpop denk ik niet, meer voor de retro festivals, maar denk eerder een zaalshow of stadion in Nederland.
Bon Jovi komt met een nieuw album (“This House Is Not for Sale” komt volgende maand uit.) zal daarna zijn tour vervolgen zonder overigens Richie Sambora. Bon Jovi heeft bij zijn laatste tour in 2013 Nederland overgeslagen (was btw ook een album tour).
Daarom denk ik dat Mojo het niet ziet zitten hem in een zaal te zetten, een festival is dan gewoon een zekerheidje lijkt mij. Daarbij lijkt hij te touren in de eerste helft van 2017 in Europa, mogelijk zien we hem komende tijd op festivals aangekondigd worden. Ik zie wel een plekje weggelegd als sub op Pinkpop op mainstage.
Maar dat is mijn idee er over.

edit: overigens stond Bon Jovi al eens in op Megaland, maar dat zegt uiteraard niets
1f609.png

Ik vind Bon Jovi nou een typische headliner voor Bospop al mogen ze wat mij betreft ook naar Pinkpop komen al zullen ze daar genoegen moeten nemen als sub..
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Zou kunnen, maar Verwacht ze niet op PP. Eerder Bospop.
Bon jovi of Aerosmith ook de gedroomde headliner voor retropop.
Groeiend festival wat ook verder wil & gaat groeien.
Sluit niet uit dat die ook weer een stapje willen maken met hun headliner.
Zullen zien...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
@daantje blijf je nog bij je eerdere verwachting?
Headliners: Coldplay – Mumford and Sons – Pearl Jam.

Fortarock: Metallica

Lowlands: Radiohead

Foo fighters 2018.

Green day ziggo dome.

Pearl jam ook nog 2 Keer ziggo dome.

Ben eigenlijk wel benieuwd of je wat veranderd?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Deze naam is vast al gevallen, maar wat denken jullie dat de kansen zijn dat The Stone Roses naar Pinkpop komen?
Dit is een band waarvoor ik in ieder geval een kaartje zou kopen en ik denk veel mensen met mij.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
Deze naam is vast al gevallen, maar wat denken jullie dat de kansen zijn dat The Stone Roses naar Pinkpop komen?
Dit is een band waarvoor ik in ieder geval een kaartje zou kopen en ik denk veel mensen met mij.

Bleghhhh Britpop. persoonlijk vind ik daar niks aan. Ik heb die wave toen in de jaren 90 meegemaakt met die zeurdeuntjes. Van mij hoeft het niet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
Madchester noemen we dat :p
Wat vind jij eigenlijk wél goede muziek?

Ik noem muziek eigenlijk nooit goed. Ik noem muziek leuk of prettig of waar ik helemaal kippevel van krijg. Ik hou persoonlijk van klassiek muziek, opera's, Tsjaikovski, Bach, Beethoven, Mozart, Grieg.

Rammstein is mijn meest favoriete band, Coldplay, Queen...mijn muziek hoeft niet moeilijk te zijn. Bombastisch ja
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Madchester noemen we dat :p
Wat vind jij eigenlijk wél goede muziek?

Ik noem muziek eigenlijk nooit goed. Ik noem muziek leuk of prettig of waar ik helemaal kippevel van krijg. Ik hou persoonlijk van klassiek muziek, opera’s, Tsjaikovski, Bach, Beethoven, Mozart, Grieg.

Rammstein is mijn meest favoriete band, Coldplay, Queen…mijn muziek hoeft niet moeilijk te zijn. Bombastisch ja

Bombastisch en dan geen Muse noemen? ;)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
prophets of rage zie ik in veel voorspel spellen als headliner komen maar zijn ze dat al of kunnen we dit beter verwachten op 3fm headliner
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
prophets of rage zie ik in veel voorspel spellen als headliner komen maar zijn ze dat al of kunnen we dit beter verwachten op 3fm headliner

Als ze komen nemen ze denk ik geen genoegen met een plekje buiten de headline-spots.
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
prophets of rage zie ik in veel voorspel spellen als headliner komen maar zijn ze dat al of kunnen we dit beter verwachten op 3fm headliner
Prophets of Rage is imo absoluut geen PP Headliner. Ik geloof niet dat die een dag uitverkopen.
3FM afsluiten zou wel kunnen, dus als ze daar geen genoegen mee nemen komen ze niet denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.232
8.921
chris knoben wrote:
prophets of rage zie ik in veel voorspel spellen als headliner komen maar zijn ze dat al of kunnen we dit beter verwachten op 3fm headliner


Als ze komen nemen ze denk ik geen genoegen met een plekje buiten de headline-spots.

Zou wel bizar zijn, aangezien het eigenlijk een coverband is die Public Enemy en RATM songs covert en niet echt teert op eigen materiaal.
`
Dat gezegd hebbende: ik wil het wel eens meemaken. Chuck D is een meester.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Op Novarock is Propeths Of Rage ook geen headliner, dus het is niet zo dat ze alleen genoegen nemen met een headline spot. Als dat wel zo was bleef er denk ik ook geen tour meer over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken