Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Beste Dirk,

Zoals ik 2 pagina’s hiervoor vermelde ga ik met mijn zoontje van 6 Bieber kijken op pinkpop. Dat wordt zijn eerste echte concert (kinderen voor kinderen in de hmh niet meegerekend) zou het voor dat mannetje van 6 niet heel jammer zijn als dat concert “getrashed” word?

Ga jij lekker 3 dagen optredens kijken die je wel leuk vind. En als er niets leuks speelt, ga dan een lekker biertje drinken, achter de vrouwen aan, uitgebreid poepen of stiekem met jezelf spelen op een vieze wc.

Alvast bedankt voor je medewerking.


BURNNNNNN!!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Ik zelf (als ik ga) ga ik FFDP kijken en het edm van Garrix en Bieber dat zie ik wel van een afstandje. Ik hoop voor de fans dat het een goed optreden wordt maar als er de verplichting is voor Bieber om 100% live te gaan dan heb ik er een hard hoofd in.

Als ik de organisatie was zou er sowieso een tape ondergooien om de mindere momenten op te vangen maar goed....misschien ben ik wel na de zaterdag een superfan. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.403
Ze zijn bij Pinkpop nog heiliger dan de paus, dus dat zal allemaal nog wel meevallen toch?

En dan moet je idd lekker niet komen als je dat soort dingen wilt uithalen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
In ieder gevallen gaan de prijzen op Ticketswap gestaag omlaag.

Bieber en kornuiten kun je nu al voor €60 gaan zien en de weekendkaarten staan op €150

Alleen de maandagkaarten staan nog wat hoger €79.

Wel contact gehad met iemand die de kaarten op marktplaats heeft staan, aangegeven dat ik gerust via Swap wil kopen voor €126 p/s
 

Sabine

Playlistbediener
26 mrt 2017
7
0
Vraagje! M'n broertje is achter de grote krat gekomen. Nu wil hij die wel gaan beklimmen mocht deze er weer staan dit jaar.
Zelf ook nog niet gedaan, maar vroeg me af of je met een lift naar boven gaat of met een trap?

Ik kan zelf namelijk niet veel traplopen ivm blessures.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.557
5.403
Vraagje! M’n broertje is achter de grote krat gekomen. Nu wil hij die wel gaan beklimmen mocht deze er weer staan dit jaar.
Zelf ook nog niet gedaan, maar vroeg me af of je met een lift naar boven gaat of met een trap?

Ik kan zelf namelijk niet veel traplopen ivm blessures.
Alleen een trap volgens mij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
He, de Pinkpop poster kan besteld worden uit de Pinkpop Souvenirsshop.

btw, ook Pinkpop sokken
mrgreen.png


De Pinkpop hoedjes, (zwart en roze) binnenkort beschikbaar via Amnesty shop.

Bestelling van de Pinkpop 2017 poster is weer geplaatst.
De voorpret kan weer langzaam beginnen...

Over exact een maand is 3 juni 12:30 het terrein al geopend!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Blijjbaar gaan we toch nog naar Pinkpop. 135 per weekendkaart betaald. Dank u overijverige opkopers en Ticketswap.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.819
1.942
Blijjbaar gaan we toch nog naar Pinkpop. 135 per weekendkaart betaald. Dank u overijverige opkopers en Ticketswap.

Deze editie raakt niet uitverkocht, dat is wel zeker.
Mooie deal trouwens :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Deze editie raakt niet uitverkocht, dat is wel zeker.
Mooie deal trouwens

Je moet een beetje mazzel hebben, deze wilde via marktplaats verkopen. Aangezien ik toch garanties wil heb ik hem de kaarten via Swap laten verkopen
 
1 mei 2017
289
0
[quote =131338] maar goed, heb een kast vol backstgeverhalen van Broederliefde die alleen maar bevestigen hoe ”sympathiek” deze flippos zijn met matige poepmuziek.
[/quote]

We zijn één en al oor. :)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
maar goed, heb een kast vol backstgeverhalen van Broederliefde die alleen maar bevestigen hoe ”sympathiek” deze flippos zijn met matige poepmuziek.


We zijn één en al oor.
1f642.svg

Kneiterarrogant, atijd maar dan ook letterlijk altijd te laat aanwezig bij de venue en het volgende sloeg echt alles:

Get in: 16:00
Dinner: 18:00
Showtime: 20:30

Let op: Dit was in hun tijd dat ze voor zalenv an 150 man speelden ook nog (1 jaar geleden), ze kwamen 20:15 aankakken, alle technische stuff was geregeld en het eten weggegooid, venue bleef vriendelijk, vervolgens stonden de heren even buiten te roken op een rijtje en vroeg een van de technici of hij een vuurtje kon gebruiken om te roken, hierna bleef het stil en vond een van de heren het nodig om te zeggen: ''Je kan mijn kankerlul zuigen''.

Nee sorry, dit soort gasten moet je nooit meer boeken ongeacht wat het opbrengt, en dat filmpje van hamas hamas joden aan het gas was van 2-3 jaar geleden en ze zeggen hun leven gebeterd te hebben maar daar is dus blijkbaar nog steeds niks van waar
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Kneiterarrogant, atijd maar dan ook letterlijk altijd te laat aanwezig bij de venue en het volgende sloeg echt alles:

Get in: 16:00
Dinner: 18:00
Showtime: 20:30

Let op: Dit was in hun tijd dat ze voor zalenv an 150 man speelden ook nog (1 jaar geleden), ze kwamen 20:15 aankakken, alle technische stuff was geregeld en het eten weggegooid, venue bleef vriendelijk, vervolgens stonden de heren even buiten te roken op een rijtje en vroeg een van de technici of hij een vuurtje kon gebruiken om te roken, hierna bleef het stil en vond een van de heren het nodig om te zeggen: ”Je kan mijn kankerlul zuigen”.

Nee sorry, dit soort gasten moet je nooit meer boeken ongeacht wat het opbrengt, en dat filmpje van hamas hamas joden aan het gas was van 2-3 jaar geleden en ze zeggen hun leven gebeterd te hebben maar daar is dus blijkbaar nog steeds niks van waar


Ze komen ook op Dauwpop, het boeit me zelf niet die buttmuziek maar ik denk wel als ze daar lopen te fucken dat ze het haasje zijn.

Even off-topic op de poster van Dauwpop staan ze groter dan Monster Magnet............wtf
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:
Stoffer wrote:
maar goed, heb een kast vol backstgeverhalen van Broederliefde die alleen maar bevestigen hoe ”sympathiek” deze flippos zijn met matige poepmuziek.


We zijn één en al oor.
1f642.svg



Kneiterarrogant, atijd maar dan ook letterlijk altijd te laat aanwezig bij de venue en het volgende sloeg echt alles:

Get in: 16:00
Dinner: 18:00
Showtime: 20:30

Let op: Dit was in hun tijd dat ze voor zalenv an 150 man speelden ook nog (1 jaar geleden), ze kwamen 20:15 aankakken, alle technische stuff was geregeld en het eten weggegooid, venue bleef vriendelijk, vervolgens stonden de heren even buiten te roken op een rijtje en vroeg een van de technici of hij een vuurtje kon gebruiken om te roken, hierna bleef het stil en vond een van de heren het nodig om te zeggen: ”Je kan mijn kankerlul zuigen”.

Nee sorry, dit soort gasten moet je nooit meer boeken ongeacht wat het opbrengt, en dat filmpje van hamas hamas joden aan het gas was van 2-3 jaar geleden en ze zeggen hun leven gebeterd te hebben maar daar is dus blijkbaar nog steeds niks van waar

Bedankt voor het reageren. Bevestigd helaas mijn vooroordeel over deze trieste figuren en de media die hen in staat stellen.

JE MOET ME NIET SCHREEUWEN.

JE SCHREEUWT VANDAAG ALSOF IK GISTER IN JE KONT GING.
 
1 mei 2017
289
0
Ik probeerde eerder trouwens iets te posten, maar dat ging maar niet. Nu nog maar eens proberen.
--------------------

Raskolnikov kwam met een geweldig weerwoord over dat hele Champions League argument. Die strategie werkt alleen als je echt met drie grote headliners komt. PP had kunnen weten dat Green Day en KOL dat niet meer zijn, gezien de tegenvallende kaartverkoop bij die acts in 2013. En dan wisten ze Radiohead ook nog kwijt te spelen aan BKS, en werdt Depeche Mode elders geplaatst…

Die zaterdag is verder goed geprogrammeerd voor de doelgroep, maar voor de rest? De zondag komt met slappe micropiemels zoals Imagine Dragons, Sean Paul en Broederliefde, en die maandag leunt met al die rockacts (Live, Prophets of Rage, SOAD) net teveel op nostalgie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
In het kader van Groen-Festival.
In Roermond op bevrijdigsfestival is een pilot met bekertjes.
"...bij je eerste drankje betaal je 2 munten in plaats van een waarna je bij het inleveren van je beker (als die leeg is) je volgende drankje besteld voor 1 munt. Wanneer je het terrein verlaat lever je je “laatste” beker in en krijg je weer gewoon de waarde van 1 munt (2.50euro) terug.
Zo werken we samen naar een schoner festival terrein en feest jij samen met de andere festivalbezoekers op een schoner terrein
."
Is dit ook iets voor Pinkpop ipv stapeltjes bekertjes sparen?
Als deze test goed uitpakt, zie ik dit wel als iets dat bij Pinkpop doorgevoerd kan worden op den duur....



 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken