Ciska01 wrote:
Hallo,
Ik ga samen met een vriend dit jaar voor het eerst een weekend naar pinkpop. Hebben jullie nog tips?
Dus, wat tipjes. Sommige moet je met een korreltje zout nemen
– Kom vrijdag goed op tijd, dan heb je nog een mooi plekje op de camping (camping A en B voor gezelligheid, camping C voor je rust. Ik sta zelf altijd op B voor de feesttent)
– Als je met de auto komt: Parkeren bij de mondo verde parking vind ik persoonlijk wel fijn. Zeker als je op camping B staat
– Je kan je bonnetjes al op de camping halen
– Als je bij de mainstage echt van voor wil staan bij act zou ik links voor proberen, das meestal rustiger dan de rechterkant waar de mensen meestal ophopen.
– Struikel niet over het trappetje ( je gaat dit waarschijnlijk pas snappen als je der bent xD)
– Je eten gaat veel geld kosten, stel je de voor af op in xD
– Als er voor jouw geen toffe bands staan: Ga ff een kijkje nemen op het grote brand krat (midden in het terrein). Das wel tof.
– Als je iets anders wil dan een frietje en hamburger moet je zeker even in de kalm aan laan kijken. Het wordt er niet goedkoper op, maar veel diversiteit in eten is er zeker te vinden
– Als het echt slecht weer wordt: zeg maar vast dag tegen je schoenen of doe laarzen aan ofzo
– Als het goed weer wordt: Goed Smeren!! (Maar dat zal Jan Smeets je waarschijnlijk ook nog wel een keer vertellen van het podium xD)
– Maar vooral, hoe graag je ook ergens op tijd wil zijn of hoe druk het ook is ofzo: niet stressen, lekker genieten van je weekend, het is voorbij voordat je het weet.