Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.518
1.708
Wat mij betreft het grootste verschil tussen het aangehaalde festival en Pinkpop: het eerste is gratis en enkel voor de mensen uit de omgeving van Hull en voor een weekend Pinkpop betaal je 200 euro.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Over 2 dagen naar de theatervoorstelling over Pinkpop met Huub Stapel en Rowwen Hèze in de hoofdrol.
Ik zit donderdag op rij 4, dicht vooraan, denk dat ik een poncho moet meenemen ?
btw, is er nog iemand die de naar Pinkpop, een muzikaal liefdesverhaal gaat, of al is geweest??


Dankzij jou promotie ben ik toch eens erin gaan verdiepen. Aansluitend 2 tickets gekocht voor de show in Zwolle! Heb jij aandelen in die show ofzo? Haha!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Joe wrote:
Indiaantje89 wrote:
Deze line-up is toch slechter dan die van Pinkpop, of ben ik nu gek?
Lijkt mij ook.
De enige interessante naam die niet op Pinkpop staat is Kasabian.

Ha-ha-ha,
Alt-J, Lorde, Royal Blood, Lana Del Rey, London Grammar, Haim
Stormzy, The Amazons, 2DCC, Twin Atlantic, Christine & The Queens.

Kan me echt niet voorstellen dat je Kasabian dan de enige missende act zou vinden uit dit rijtje. Staan toch meerdere namen die je dan zeker ook wel leuk zou vinden. Denk dat je sommige acts misschien wat meer luistertijd moet gunnen.
Lorde is ok ja. Maat de reat van het lijstje ken ik allemaal wel en heb er veel van al meerdere malen gezien. Ik sta niet echt meer te springen op Alt-J (tof maar niet meer dan dat) en Two Door Cinema Club heb ik vanaf 2011 ook vrijwel iedere zomer hier gezien.

Christine & The Queens was ok op BKS en Lowlands. Maar om dan maar weer een jaar te doen... nope. Idem geld Twin Atlantic of een Royal Blood.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Ik merk ook weinig ruhring omtrent Pinkpop maar dat is eigenlijk altijd wel zo in deze periode. En de negatieve “ga je Bieber kijken” opmerkingen komen over het algemeen van mensen die, of niet weten wat het betekent om drie dagen te feesten op Pinkpop, of die dat wel weten en gewoon jaloers zijn. Ik zeg dan altijd: Ja, vervelend zeg. Met al die jonge meiden naar Justin Bieber kijken, afschuwelijk.

Ik vindt een goed programma leuk maar meer als in “de kersen op de taart” dan wat anders, en met SOAD, Prophets of Rage, Imagine Dragons, Biffy Clyro en Kings of Leon heb ik goenoeg kersen deze keer. Amuseer ik me in de tussentijd wel Johnnie Paul, Guus, Justie en Martin.

Tip: gewoon dom dansen en doen alsof je het geweldig vindt, dan wordt het vanzelf leuk.

Ehm, dus als ik het goed begrijp bedoel je dat het best leuk gaat worden als je de muziek buiten beschouwing laat? Toch een vreemde manier om naar een muziekfestival zonder noemenswaardige randprogrammering te kijken.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Dag allen, ik heb een vraagje.
Mijn vriendin en ik willen graag ieder een ticket kopen voor enkel de zondag via Ticketswap, heeft iemand ervaring met die site? Is die betrouwbaar genoeg?
Alvast bedankt!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
650
Dag allen, ik heb een vraagje.
Mijn vriendin en ik willen graag ieder een ticket kopen voor enkel de zondag via Ticketswap, heeft iemand ervaring met die site? Is die betrouwbaar genoeg?
Alvast bedankt!
Betrouwbaarder dan Ticketswap wordt het niet qua 2-hands ticketsites, dus ik zou zeggen: gewoon doen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
Dag allen, ik heb een vraagje.
Mijn vriendin en ik willen graag ieder een ticket kopen voor enkel de zondag via Ticketswap, heeft iemand ervaring met die site? Is die betrouwbaar genoeg?
Alvast bedankt!


Betrouwbaarder dan Ticketswap wordt het niet qua 2-hands ticketsites, dus ik zou zeggen: gewoon doen.

Oké bedankt! Fijn om te horen
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Over 2 dagen naar de theatervoorstelling over Pinkpop met Huub Stapel en Rowwen Hèze in de hoofdrol.
Ik zit donderdag op rij 4, dicht vooraan, denk dat ik een poncho moet meenemen ?
btw, is er nog iemand die de naar Pinkpop, een muzikaal liefdesverhaal gaat, of al is geweest??


Hoe was het? :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
De kaartverkoop gaat denk ik niet zo goed. Op dit moment is alles weer beschikbaar. Zowel dagkaarten voor alledrie de dagen als combikaarten.......
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
De kaartverkoop gaat denk ik niet zo goed. Op dit moment is alles weer beschikbaar. Zowel dagkaarten voor alledrie de dagen als combikaarten…….

Ik denk dat de inschatting was dat de reguliere PP bezoeker Bieber wel voor lief zou nemen en zich zou gaan vermaken op de resterende dagen. Probleem is dat de programmering niet goed genoeg is.

Viagogo,
24hourtickets.nl
4alltickets.nl
4alltickets.nl
aatickets.nl
besteltickets.com
budgetticket.nl etcetcetc

Al die luitjes die blijven zo ontzettend zitten met hun kaarten...Ik kan daar heel erg om lachen. Ik zelf heb een airbnb staan die ik zo kan cancellen en ik hou ticketswap wel in de gaten. Als de weekendtickets onder de €130 gaan komen ben ik er bij. en dat gaat echt wel gebeuren.

Maar goed het is ook een spiegel die de organisatie wordt voorgehouden. Met 1 popi jopi dag ga je het niet redden als de andere 2 dagen het niet zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Hoe was het?
1f642.svg

ja, sorry... wilde ik nog plaatsen, vrijdag ochtend lag de hele site er uit.
Maar was ook een weekendje weg en kwam er maar niet aan toe om uitgebreid te gaan typen.
Wilde er niet vanaf komen met een kort stukje getypt, "was leuk" dus komt nog.

Van de artikeltjes die ik tot nu gelezen heb, tikt deze mijn mening wel aan! http://www.ed.nl/cultuur/pinkpopenrsquo-aangrijpend-muzikaal-liefdesverhaal~a68539fa/
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
De kaartverkoop gaat denk ik niet zo goed. Op dit moment is alles weer beschikbaar. Zowel dagkaarten voor alledrie de dagen als combikaarten…….

Denk ook dat het niet echt lekker loopt.
Heb vandaag radio 3FM opstaan en heb al diverse keren reclaméblokken voor Pinkpop voorbij horen komen.
Heb dat voorgaande jaren nooit eerder gehoord (of dat was me nooit eerder opgevallen)
 

Joy

Nieuw lid
7 mrt 2017
3
0
Mijn spoorboekje tot hoever ik me er misschien aan ga houden.

Zaterdag:
Alma
white lies
Chef'special of Declan Mckenna
Kaiser Chiefs of Crystal fighters (dit vind ik de lastigste om uit te kiezen de zaterdag)
Kensington
Five finger death punch
Justin Bieber (ergens bij de bar)
Martin Garrix

Zondag: wordt waarschijnlijk de hele dag MainStage!
Anne-Marie (komt ook op Sziget) of Jack Savoretti
Gavin James of Undeclinable Ambuscade
Kodaline
Clean Bandit (komen ook op Sziget)
Biffy Clyro (al 3 keer eerder live gezien en komt ook op Sziget)
Broederliefde (voor een goed plekje bij Imagine Dragons en Green Day te hebben)
Imagine Dragons
Green Day

jammer dat ik Rancid moet missen voor mijn plek bij Green Day

Maandag:
Machine gun kelly
Rag'nBone man
Sum 41
Passenger
LIVE
System of a Down of MØ
Kings of Leon
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.299
876
Denk ook dat het niet echt lekker loopt.
Heb vandaag radio 3FM opstaan en heb al diverse keren reclaméblokken voor Pinkpop voorbij horen komen.
Heb dat voorgaande jaren nooit eerder gehoord (of dat was me nooit eerder opgevallen)

"Niet echt lekker" is een understatement. Op Facebook word ik overspoeld met gesponsorde berichten over de kaartverkoop. En de prijzen op TicketSwap gaan nog enorm dalen. YEAH!
Als je het aandurft heel lang te wachten denk ik dat een weekendkaart voor 100 euro, en een dagkaart (muv misschien de maandag) voor 50 euro prima gaat lukken.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Bianca wrote:
Denk ook dat het niet echt lekker loopt.
Heb vandaag radio 3FM opstaan en heb al diverse keren reclaméblokken voor Pinkpop voorbij horen komen.
Heb dat voorgaande jaren nooit eerder gehoord (of dat was me nooit eerder opgevallen)


“Niet echt lekker” is een understatement. Op Facebook word ik overspoeld met gesponsorde berichten over de kaartverkoop. En de prijzen op TicketSwap gaan nog enorm dalen. YEAH!
Als je het aandurft heel lang te wachten denk ik dat een weekendkaart voor 100 euro, en een dagkaart (muv misschien de maandag) voor 50 euro prima gaat lukken.

Durf ik wel aan haha, voor die prijs is het een prima deal
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.299
876
Bartjuh1981 wrote:
Bianca wrote:
Denk ook dat het niet echt lekker loopt.
Heb vandaag radio 3FM opstaan en heb al diverse keren reclaméblokken voor Pinkpop voorbij horen komen.
Heb dat voorgaande jaren nooit eerder gehoord (of dat was me nooit eerder opgevallen)


“Niet echt lekker” is een understatement. Op Facebook word ik overspoeld met gesponsorde berichten over de kaartverkoop. En de prijzen op TicketSwap gaan nog enorm dalen. YEAH!
Als je het aandurft heel lang te wachten denk ik dat een weekendkaart voor 100 euro, en een dagkaart (muv misschien de maandag) voor 50 euro prima gaat lukken.


Durf ik wel aan haha, voor die prijs is het een prima deal

Same here ;-)
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Woensdagavond My Baby zitten kijken op het Live I Life festival in Den Haag (koningsnach).
Al met al een strakke set en goede nummers (ik kende ze niet). Publiek ging los en het viel me nog op dat er veel mensen stonden (was redelijk vroeg op de avond). De mensen die ik sprak zeiden ook van tevoren van ik ken ze niet maar hoorde dat het goed muziek was.
Toch een minpuntje: Geen interactie met het publiek :( maar ik heb me prima vermaakt daar.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
650
Woensdagavond My Baby zitten kijken op het Live I Life festival in Den Haag (koningsnach).
Al met al een strakke set en goede nummers (ik kende ze niet). Publiek ging los en het viel me nog op dat er veel mensen stonden (was redelijk vroeg op de avond). De mensen die ik sprak zeiden ook van tevoren van ik ken ze niet maar hoorde dat het goed muziek was.
Toch een minpuntje: Geen interactie met het publiek
1f641.svg
maar ik heb me prima vermaakt daar.
Vond je het niet eentonig? Ik zag ze vorig jaar op Motel Mozaique, maar was toch behoorlijk teleurgesteld. Alles gaat maar in hetzelfde tempo door, met elke keer een net iets ander gitaarrifje eronder. Was niet bepaald onder de indruk.

Maar misschien dat ze met het nieuwe album wat meer variatie hebben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken