Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Hallo,
Ik ga samen met een vriend dit jaar voor het eerst een weekend naar pinkpop. Hebben jullie nog tips?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Zo net kaarten op ticketswap gekocht voor de pinkpop zaterdag. Nu hoor ik jullie allemaal denken, de pinkpop zaterdag?!?!?!?!
Jaja ik ga met mijn zoontje van 6 naar zijn eerste betaalde festival. En hij is helemaal fan van Bieber en Garrix dat word dus een top dag!
 

Jocelyn Timmermans

Playlistbediener
11 feb 2016
23
0
Hallo,
Ik ga samen met een vriend dit jaar voor het eerst een weekend naar pinkpop. Hebben jullie nog tips?

Bekijk van tevoren goed wat je graag wilt zien en maak aan de hand daarvan een eigen programma. En als er dan wat gaatjes tussen de verschillende acts zitten, dan laat je vooral verrassen in een kleinere tent door een relatief onbekende naam! Oh, en laat je vooral niet beïnvloeden door die azijnzeikers hierboven.



Zo net kaarten op ticketswap gekocht voor de pinkpop zaterdag. Nu hoor ik jullie allemaal denken, de pinkpop zaterdag?!?!?!?!
Jaja ik ga met mijn zoontje van 6 naar zijn eerste betaalde festival. En hij is helemaal fan van Bieber en Garrix dat word dus een top dag!

Wat leuk! Super tof dat je dat voor je zoontje over hebt. Veel leuker dan die vaders die hun eigen muzieksmaak bij hun kind naar binnen proberen te proppen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wat leuk! Super tof dat je dat voor je zoontje over hebt. Veel leuker dan die vaders die hun eigen muzieksmaak bij hun kind naar binnen proberen te proppen.

Pinkpoppubliek heeft geen muzieksmaak??

Wat is iedereen trouwens serieus hier, pff. Pinkpop neemt zichzelf toch ook niet serieus.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
568
413
Hallo,
Ik ga samen met een vriend dit jaar voor het eerst een weekend naar pinkpop. Hebben jullie nog tips?
Dus, wat tipjes. Sommige moet je met een korreltje zout nemen :p

- Kom vrijdag goed op tijd, dan heb je nog een mooi plekje op de camping (camping A en B voor gezelligheid, camping C voor je rust. Ik sta zelf altijd op B voor de feesttent)
- Als je met de auto komt: Parkeren bij de mondo verde parking vind ik persoonlijk wel fijn. Zeker als je op camping B staat
- Je kan je bonnetjes al op de camping halen
- Als je bij de mainstage echt van voor wil staan bij act zou ik links voor proberen, das meestal rustiger dan de rechterkant waar de mensen meestal ophopen.
- Struikel niet over het trappetje ( je gaat dit waarschijnlijk pas snappen als je der bent xD)
- Je eten gaat veel geld kosten, stel je de voor af op in xD
- Als er voor jouw geen toffe bands staan: Ga ff een kijkje nemen op het grote brand krat (midden in het terrein). Das wel tof.
- Als je iets anders wil dan een frietje en hamburger moet je zeker even in de kalm aan laan kijken. Het wordt er niet goedkoper op, maar veel diversiteit in eten is er zeker te vinden
- Als het echt slecht weer wordt: zeg maar vast dag tegen je schoenen of doe laarzen aan ofzo
- Als het goed weer wordt: Goed Smeren!! (Maar dat zal Jan Smeets je waarschijnlijk ook nog wel een keer vertellen van het podium xD)
- Maar vooral, hoe graag je ook ergens op tijd wil zijn of hoe druk het ook is ofzo: niet stressen, lekker genieten van je weekend, het is voorbij voordat je het weet.
 

Jocelyn Timmermans

Playlistbediener
11 feb 2016
23
0
Jocelyn Timmermans wrote:
Wat leuk! Super tof dat je dat voor je zoontje over hebt. Veel leuker dan die vaders die hun eigen muzieksmaak bij hun kind naar binnen proberen te proppen.

Pinkpoppubliek heeft geen muzieksmaak??

Wat is iedereen trouwens serieus hier, pff. Pinkpop neemt zichzelf toch ook niet serieus.

Serieus zijn hoeft niet, maar wat jij doet is gewoon kinderachtig. Nou, er zijn mensen die op je reageren, heb je nu weer eventjes genoeg aandacht gehad?
Over smaak valt trouwens te twisten. Misschien moet je daar eventjes rekening mee houden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ciska01 wrote:
Hallo,
Ik ga samen met een vriend dit jaar voor het eerst een weekend naar pinkpop. Hebben jullie nog tips?


Dus, wat tipjes. Sommige moet je met een korreltje zout nemen
1f61b.svg


– Kom vrijdag goed op tijd, dan heb je nog een mooi plekje op de camping (camping A en B voor gezelligheid, camping C voor je rust. Ik sta zelf altijd op B voor de feesttent)
– Als je met de auto komt: Parkeren bij de mondo verde parking vind ik persoonlijk wel fijn. Zeker als je op camping B staat
– Je kan je bonnetjes al op de camping halen
– Als je bij de mainstage echt van voor wil staan bij act zou ik links voor proberen, das meestal rustiger dan de rechterkant waar de mensen meestal ophopen.
– Struikel niet over het trappetje ( je gaat dit waarschijnlijk pas snappen als je der bent xD)
– Je eten gaat veel geld kosten, stel je de voor af op in xD
– Als er voor jouw geen toffe bands staan: Ga ff een kijkje nemen op het grote brand krat (midden in het terrein). Das wel tof.
– Als je iets anders wil dan een frietje en hamburger moet je zeker even in de kalm aan laan kijken. Het wordt er niet goedkoper op, maar veel diversiteit in eten is er zeker te vinden
– Als het echt slecht weer wordt: zeg maar vast dag tegen je schoenen of doe laarzen aan ofzo
– Als het goed weer wordt: Goed Smeren!! (Maar dat zal Jan Smeets je waarschijnlijk ook nog wel een keer vertellen van het podium xD)
– Maar vooral, hoe graag je ook ergens op tijd wil zijn of hoe druk het ook is ofzo: niet stressen, lekker genieten van je weekend, het is voorbij voordat je het weet.

Leuke tips!

Het moment van binnenkomen en bij de trap komen is wel een momentje hoor!! ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pinkpoppubliek heeft geen muzieksmaak??

Wat is iedereen trouwens serieus hier, pff. Pinkpop neemt zichzelf toch ook niet serieus.


Emmers met Glijmiddel en Black Lies moeten echt met nieuw materiaal komen...dit is net André van Duin jongens.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zo net kaarten op ticketswap gekocht voor de pinkpop zaterdag. Nu hoor ik jullie allemaal denken, de pinkpop zaterdag?!?!?!?!
Jaja ik ga met mijn zoontje van 6 naar zijn eerste betaalde festival. En hij is helemaal fan van Bieber en Garrix dat word dus een top dag!


@rolf Ik wens jou en je zoontje heel veel plezier..... Het zal voor hem echt veel indruk maken..zoveel mensen bij elkaar en dan de muziek die hij leuk vindt.
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Dag allen,

Zojuist maar even een account aangemaakt om ook komende jaren mee te kunnen praten.
Tijdens de presentatie van de line-up werd gezegd dat er na Martin Garrix nog íets te zien zou zijn. Iemand enig idee wat dit "íets" zou kunnen zijn? Ik neem aan dat we de eerste dag niet nóg een vuurwerkshow krijgen?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Dag allen,

Zojuist maar even een account aangemaakt om ook komende jaren mee te kunnen praten.
Tijdens de presentatie van de line-up werd gezegd dat er na Martin Garrix nog íets te zien zou zijn. Iemand enig idee wat dit “íets” zou kunnen zijn? Ik neem aan dat we de eerste dag niet nóg een vuurwerkshow krijgen?

Moet wel een vuurwerkshow zijn toch? Samen met JB kan ook aan het einde.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even peilen...degene die nog geen Pinkpopkaarten heeft gekocht en wacht op Ticketswap....wanneer maak je de beslissing om een weekendkaart te kopen en hoeveel zou die moeten kosten.

ikzelf heb alles al er om heen geregeld dus ik kan heel snel beslissen, airbnb en vrije dagen zijn gere4geld, vervoer ook, dus alleen de kaarten nog.

@dennisvdbr...jij nog een ergens gehoord wat de tussenstand is met de verkoop van de kaarten?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
dennisvdbr…jij nog een ergens gehoord wat de tussenstand is met de verkoop van de kaarten?

Nee, nog geen idee.

Ik denk dat zo rond bevrijdingsdag wel iets van nieuws zal komen, misschien aanstaande woensdag of zaterdag.
We zitten dan op een maand voor Pinkpop, dus lijkt me aannemelijk.

Meestal zo'n berichtje als "er zijn nog xxxxx kaarten, dus ben er snel bij" achtige opmerking verwacht ik...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Even peilen…degene die nog geen Pinkpopkaarten heeft gekocht en wacht op Ticketswap….wanneer maak je de beslissing om een weekendkaart te kopen en hoeveel zou die moeten kosten.

Ikzelf hoef geen weekendkaart, maar wil een maandagkaart via Ticketswap. Ik ben bereid tot zaterdag 3, of zelfs zondag 4 juni te wachten op Ticketswap. Streefbedrag is 65 euro (incl. kosten, dus een prijs van ongeveer 61 euro op Ticketswap). Het risico dat ik loop is dat me dit niet lukt en ik via reguliere verkoop alsnog de normale prijs betaal, of (worst case) iets meer via Ticketswap. Maar ik zie de laatste maanden bij alle stijf uitverkochte concerten (Eddie Vedder, Ed Sheeran, John Mayer) op de dagen ervoor altijd nog tickets op Ticketswap.

Voor weekendkaarten raad ik je ook aan lang te wachten. Er staan er momenteel meer dan 200 op Ticketswap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken