Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Voor de mensen die online nog in de wachtrij staan: ga eruit en klik opnieuw op de event link!
Heb net nog zaterdagkaarten besteld voor iemand die zelf nog in de wachtrij stond terwijl ik er zelf in 1x door kwam.

Volgens mij lukt het bij geen enkele Primera goed deze keer. Stond net lang in de rij en hoorde van anderen dat zij contact hadden met mensen bij andere primera's waar het ook niet lukte. Met een beetje geduld is het wel gelukt via ticketmaster, dus ik ben er in ieder geval bij!

Voor de mensen die online nog in de wachtrij staan: ga eruit en klik opnieuw op de event link!
Heb net nog zaterdagkaarten besteld voor iemand die zelf nog in de wachtrij stond terwijl ik er zelf in 1x door kwam.
Zo werkt het niet, hiermee verneuk je andere mensen. Dit werkt alleen als je zelf al door de wachtrij heen bent, anders sluit je weer achteraan aan.

colint wrote:

Zo werkt het niet, hiermee verneuk je andere mensen. Dit werkt alleen als je zelf al door de wachtrij heen bent, anders sluit je weer achteraan aan.
Inderdaad.

Zaterdag al uitverkocht als ik de berichten op Twitter mag geloven.

Christiaan wrote:
colint wrote:

Inderdaad.

Zaterdag al uitverkocht als ik de berichten op Twitter mag geloven.

Excuses als dit het geval is, was hier niet van op de hoogte!

Zo.. met meerdere mensen ingelogd, onze vriendengroep heeft 4x4 (16) weekendkaarten binnen. Was een makkie dit jaar had ik het idee... Nadat we genoeg kaarten hadden kwam mijn vriendin er ook nog door heen, maar was niet meer nodig.

Snap ook niet dat ze met Primera in zee zijn gegaan. De andere verkooppunten hadden bijna nooit problemen. Ik wil mijn eigen verkooppunt terug!
Mijn vrouw vroeg Jan er nog naar bij de Persconferentie. Primera.....ze zijn gewoon niet voorbereid

Zo, 2 maandag collector tickets in de knip.
10.07 ingelogd, klein uurtje later de maandag tickets dus.

En de eerste kaartjes staan al voor belachelijke prijzen op marktplaats, hier moet ook echt iets aan gedaan worden vind ik.
Per ongeluk teveel kaartjes gekocht, altijd een leuke smoes.
Maar wel even een bedrag bovenop de originele kostprijs rekenen.
Voor zulke personen hoop ik altijd dat een festival niet uitverkoopt zodat ze met de kaarten blijven zitten of onder kostprijs moeten verkopen.

Alle kaarten zijn nog beschikbaar. En er is geen wachtrij meer bij ticketmaster.

Precies.!
Zon storm loopt het niet.
Zelfs bieber verkoop gaat niet eens hard.
En ticketswap staat ook al bomvol.

Users who are viewing this thread