Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816


Dit dus, per ongeluk twee dagkaarten te veel gekocht. Voor 175 per stuk aangeboden. Hoe schofterig kun je zijn. Schaamteloos.

Hard ging het inderdaad niet; ik kon zojuist inderdaad gewoon inloggen en alle kaarten waren beschikbaar. Zoals te verwachten viel, al had ik wel een run op Bieber verwacht. Maar zelfs dat lijkt mee te vallen. Of tegen, hoe je het wilt zien,
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
En er worden ook nog kaarten verkocht via ticketswap. Hoe dom kun je zijn.
Je kunt gewoon nog makkelijk via ticketmaster kaarten kopen.
Alles is nog beschikbaar.!
Zelfs zaterdag en weekend kaarten.

 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ach ja, gelukkig kan je zo ook gewoon nog op Ticketmaster kopen. Hoop dat al die mensen er een hoop geld op gaan verliezen.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
YES!
Ik ga gezellig met m'n schoonzus 3 dagen naar Pinkpop
Gelijk maar eens een collectors ticket genomen.

Alle tickets zijn nog beschikbaar op Ticketmaster.

Ticketswap staat ook alweer aardig vol
zaterdag 70 verkocht 104 aangeboden
zondag 1 verkocht 17 aangeboden
3dagen 2 verkocht 48 aangeboden

Marktplaats 118 kaarten aangeboden
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
YES!
Ik ga gezellig met m’n schoonzus 3 dagen naar Pinkpop
Gelijk maar eens een collectors ticket genomen.

Alle tickets zijn nog beschikbaar op Ticketmaster.

Ticketswap staat ook alweer aardig vol
zaterdag 70 verkocht 104 aangeboden
zondag 1 verkocht 17 aangeboden
3dagen 2 verkocht 48 aangeboden

Marktplaats 118 kaarten aangeboden

Zo, die aantallen zijn echt bizar. Al is Ticketswap wel een beter alternatief. Er zit daar een grens aan de hoogte (percentueel), toch?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Bianca wrote:
YES!
Ik ga gezellig met m’n schoonzus 3 dagen naar Pinkpop
Gelijk maar eens een collectors ticket genomen.

Alle tickets zijn nog beschikbaar op Ticketmaster.

Ticketswap staat ook alweer aardig vol
zaterdag 70 verkocht 104 aangeboden
zondag 1 verkocht 17 aangeboden
3dagen 2 verkocht 48 aangeboden

Marktplaats 118 kaarten aangeboden


Zo, die aantallen zijn echt bizar. Al is Ticketswap wel een beter alternatief. Er zit daar een grens aan de hoogte (percentueel), toch?

klopt maximaal zoveel procent...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Max 20 procent en daar gaat weer 5 tot 10 procent van naar ticketswap. En ze betalen bij hoge bedragen pas uit na het evenement
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ik dacht maximaal 20%

Maar volgens mij kan je dat wel omzeilen.
Ik meen dat als je de originele aanschafprijs dus niet invult maar dan een hoger bedrag invult, dan kan je daar weer 20% opgooien.
Helemaal zeker weet ik dat niet maar ik weet wel dat ik wel eens hogere bedragen heb gezien dan die 20% erop.




 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Zelfs de Bieberdagtickets zijn nog beschikbaar, dat had ik niet verwacht... Hopelijk verkoopt het niet uit, vind het wel prettig als er wat minder dan 70.000 mensen op het terrein lopen. 10000 minder merk je toch...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Zelfs de Bieberdagtickets zijn nog beschikbaar, dat had ik niet verwacht… Hopelijk verkoopt het niet uit, vind het wel prettig als er wat minder dan 70.000 mensen op het terrein lopen. 10000 minder merk je toch…

betere plekken bij druk verwachte optredens hahaha
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Primera's zijn gewoon nog steeds niet goed voorbereid. Volgend jaar terug naar de normale verkooppunten.

Alle mensen die kaarten op marktplaats en swap gooien. Ik hoop dat jullie er mee blijven zitten . Dan koop ik op swap wel een ticket een paar dagen voor Pinkpop begint voor 50 euro.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Primera’s zijn gewoon nog steeds niet goed voorbereid. Volgend jaar terug naar de normale verkooppunten.

Alle mensen die kaarten op marktplaats en swap gooien. Ik hoop dat jullie er mee blijven zitten . Dan koop ik op swap wel een ticket een paar dagen voor Pinkpop begint voor 50 euro.

Welke voordelen kleven er voor Pinkpop aan om het bij Primera's te doen? Het klopt inderdaad dat zij er niet op zijn voorbereid, maar dat kun je ze ook amper kwalijk nemen. Er bestaat voor hun ook vrij weinig aanleiding goede voorbereidingen te treffen. De toko staat in het ergste geval bomvol met nerveuze mensen, waardoor mensen die iets anders willen kopen wel even bij de buren hun krantje of pakje sigaretten halen.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
LIVE zal trouwens alleen en exclusief op Pinkpop optreden


Don’t miss LĪVE’s only performance in Europe this year! LĪVE will perform exclusively at Pinkpop Festival on June 5, 2017!

Tickets on sale NOW: http://www.pinkpop.nl/2017/nl/festival-informatie/tickets
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Hier ook 1 minuut over 10 4 weekendtickets binnen via Ticketmaster.
Nu net voor de grap eens gekeken op Ticketmaster, weekendtickets zijn nu niet beschikbaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken