Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Niet erg dat het niet uitverkocht is. Mensen met kaarten over , dat hoort bij het risico. Ticketswap handhaaft maximaal 20 % op de verkoopprijs. Dat is ook toegestaan. Maar als je naar Seatwave gaat, een dochteronderneming van Ticketmaster zelf, mag je vragen wat je wil. Ik zag hier deze week kaarten van Eddie Vedder voor min. 350 euro staan. Hoe kan het dat een bedrijf zoals ticketmaster , die iedereen waarschuwd voor geen kaarten te kopen op de zwarte markt, zelf een onderneming heeft die dat dus wel doet.

Voor Pinkpop zelf hoop ik dat ze met veel kaarten blijven zitten en hier dan ook conclusie's uit trekken. Ik hoop dat ze door hebben dat door bepaalde keuzes komt: Bieber, Guus .Broederliefde enz.
Veel mensen hebben hierdoor voor een ander festival gekozen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Wat een ochtend... Vanaf half 8 stond ik bij een Primera in Leiden. Was de eerste. Pas vanaf 9 uur kwamen er meer mensen. Uiteindelijk om 10 uur stonden we er met een man of vijftien. Niemand heeft z'n kaarten kunnen kopen daar... Ze kwamen 'niet in het Ticketmaster-systeem of werden er steeds weer uitgegooid'. Ongelooflijk... Gelukkig heeft het thuisfront rond 11 uur wel online weekendtickets weten te regelen, ook voor mij dus. Toen kon ik gerust huiswaarts keren. Maar voor niets de wekker om half 7 gezet dus haha.
Ik ga naar Pinkpop ???
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Mijn plannen waren last minute toch gewijzigd. Ik lig nu al sinds 8 uur voor bureau Pinkpop. Nummer 31. Momenteel staan hier zo’n 80 mensen. En we moeten nog 10 uur.

Diehard hoor. Heb ik respect voor! Is het gelukt daar??
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
426
120
Blij dat ik gewacht heb ticketswap zakt al in de prijs weekend ticket voor 179! Was ook een kleine boycot van mij richting het slechte progamma eind april maar kaartjes halen hoop weer op 120 het stuk! Zelfs de zaterdag niet dat zagen er maar weinig aankomen denk ik
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.443
667
Pim wrote:
Mijn plannen waren last minute toch gewijzigd. Ik lig nu al sinds 8 uur voor bureau Pinkpop. Nummer 31. Momenteel staan hier zo’n 80 mensen. En we moeten nog 10 uur.


Diehard hoor. Heb ik respect voor! Is het gelukt daar??
Alles was gelukt! Weekend kaart voor mij en 2 zondagkaarten voor vrienden in de pocket.
Het was vannacht alleen redelijk koud, was gelukkig goed aangekleed, en slapen lukte niet echt in een camping stoeltje met een deken. En toen t wel lukte werd ik 2 uur later wakker gemaakt doordat ze met speakers vol aan frenchcore en hardcore gingen draaien. Maar voor de rest was het bij mij best gezellig.
Gisteravond Jan Smeets nog even tegengekomen, hij had zelf verwacht dat de verkoop ook wat sneller zou gaan dan wat hij momenteel gaat maar had er wel vertrouwen in!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Komt misschien doordat ik in Brabant woon, maar ik snap de haat tegen Guus Meeuwis niet zo. Kan er prima tussen. Staat niet abnormaal hoog op het affiche en heeft best leuke, afwisselende nummers. Dat er op een Nederlands festival ook Nederlandse namen staan, is ook niet zo heel vreemd. En dan kun je beter Guus hebben, dan een hele rij andere.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Hier ook de hoop dat het niet uitverkoopt. Wellicht gaan dan de ogen open bij de organisatie om weer de echte toppers te boeken. Zelf overigens wel 3 dagenkaart in de pocket.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Nog steeds vollop kaarten beschikbaar, ook voor de zaterdag. Ik vermoed dat de organisatie toch wel verwacht had dat dit wat sneller zou gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.125
Nog steeds vollop kaarten beschikbaar, ook voor de zaterdag. Ik vermoed dat de organisatie toch wel verwacht had dat dit wat sneller zou gaan.
Ik zou eigenlijk wel willen weten, nu het afkoelt, hoeveel er nog van elk beschikbaar zijn.
Praten we over een paar honderd, duizend tal, of duizenden?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Komt misschien doordat ik in Brabant woon, maar ik snap de haat tegen Guus Meeuwis niet zo. Kan er prima tussen. Staat niet abnormaal hoog op het affiche en heeft best leuke, afwisselende nummers. Dat er op een Nederlands festival ook Nederlandse namen staan, is ook niet zo heel vreemd. En dan kun je beter Guus hebben, dan een hele rij andere.

Ik begreep ook niet waarom Sean Paul gejuich "kreeg" en men zo negatief reageerde op Guus (en ik ben geen Brabander). Rowen Heze heeft er toch ook een keer gestaan. Kan me best voorstellen dat het gezellig is met een biertje. Daarnaast is het inderdaad geen subheadliner ofzo.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Ik zou eigenlijk wel willen weten, nu het afkoelt, hoeveel er nog van elk beschikbaar zijn.
Praten we over een paar honderd, duizend tal, of duizenden?


Ik denk dat het nog gewoon in de duizenden loopt. En dan heb ik het nog niet over die eikels die de kaarten nu op Swap en Marktplaats hebben gezet.
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik heb ook mijn 9 kaarten die ik wilde. Ik was nummer 2 bij de primera. Nummer 1 kreeg met heeel veel moeite na 3 kwartier twee kaarten eruit geprint. Bij mij is alles gelukt dankzij de computer.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Wel jammer dat er en op marktplaats en op ticketswap nog bijna niks staat voor de maandag
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Vanochtend heel makkelijk na 10 minuten wachten de weekend kaarten binnen. Ook ik ben verbaasd dat de zaterdag niet is uitverkocht. Een groot voordeel is dat de echte Pinkpop gangers allemaal gewoon aanwezig kunnen zijn. Van harte hoop ik dat Viagogo, Rang1tickets, Tickettribune en al die andere vage buro's die de markt om zeep helpen, een flinke miskleun hebben.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Ik zou eigenlijk wel willen weten, nu het afkoelt, hoeveel er nog van elk beschikbaar zijn.
Praten we over een paar honderd, duizend tal, of duizenden?

Ik denk dat het nog gewoon in de duizenden loopt. En dan heb ik het nog niet over die eikels die de kaarten nu op Swap en Marktplaats hebben gezet.

Ik heb het idee dat de wachtlijst bij ticketmaster vanaf het begin niet al te groot is geweest. De meeste kwamen er na 10-15 min wel door. Dat zegt denk ik wel genoeg en ik vermoed dan ook dat het aantal beschikbare kaarten nog in de duizenden loopt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken