Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Mijn plannen waren last minute toch gewijzigd. Ik lig nu al sinds 8 uur voor bureau Pinkpop. Nummer 31. Momenteel staan hier zo'n 80 mensen. En we moeten nog 10 uur.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Vanochtend om 4 uur mijn nest uit, op naar het vvk-punt, helemaal niemand! Ff tot 5 uur gewacht en nog steeds niemand! Maar weer terug naar huis naar mijn bedje. Daarna om 7 uur opnieuw op naar het vvk-punt. NOG NIEMAND! Maarja ga nu niet meer terug, dus zit nu in de auto voorde deur te wachten. Zal dus denk ik allemaal wel mee gaan vallen. Oftewel weekendkaarten zijn weer binnen! ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Vanochtend om 4 uur mijn nest uit, op naar het vvk-punt, helemaal niemand! Ff tot 5 uur gewacht en nog steeds niemand! Maar weer terug naar huis naar mijn bedje. Daarna om 7 uur opnieuw op naar het vvk-punt. NOG NIEMAND! Maarja ga nu niet meer terug, dus zit nu in de auto voorde deur te wachten. Zal dus denk ik allemaal wel mee gaan vallen. Oftewel weekendkaarten zijn weer binnen!
1f44d.svg
goeie vraag idd... Waar sta je?

Ik hoop niet bij een VVV kantoor, die verkopen niet meer ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Countdown is nog bijna 1,5 uur!!!

Succes mensen!
Laat hier weten of het gelukt is....

[video]https://youtu.be/hamKl-su8PE[/video]
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Volgens mij staat @molenschot in Tilburg, net als vorig jaar ;)

Mijn vrouw is vanuit haar nachtdienst in Gulpen aangesloten in de rij.. mannetje of 40/50..
 

Manon1617899555

Playlistbediener
21 feb 2016
7
0
Goedemorgen allen. De wachtrij voor ticketmaster.nl is al van start.. Niks voor mij dit, laat mij maar lekker campen voor de deur. Helaas in Groningen ook geen officieel vvk punt meer, enkel primera.. Succes voor diegene die ook kaarten gaan scoren straks!
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ik zie het ja.
Checkde de ticketmaster App en de site.
Ja hoor... wachtrij.
Heeft toch geen zin volgens ticketmaster?
 

Manon1617899555

Playlistbediener
21 feb 2016
7
0
Ze zeggen van niet aangezien iedereen om 10uur weer willekeurig in de nieuwe wachtrij komt en toch heb ik meer succeservaringen toen ik wel in de rij bleef staan dan pas op het laatste moment. Evenals dat ik zeker wel verschillende schermen open heb staan, terwijl zij zeggen dat het via ip adres gaat dus dat dat niet helpt.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Dit zijn de tips op de Pinkpop website:

Log in op de website van Ticketmaster.
Zoek van tevoren al het eventlinkje op. Je zit goed als er ‘event’ in de link staat.
Cookies kun je het best van tevoren al even verwijderen (Ctrl+Shift+Del).
Wachtrij wordt gevormd op het moment dat het event in de verkoop is. Het heeft dus geen zin om al ver van tevoren ingelogd te zijn.
Eventpagina al op het scherm voordat de verkoop is gestart? Dan moet je direct na de start wel even op F5 drukken.
Daarna niet meer op F5 drukken, want dat kan je plaats in de wachtrij negatief beïnvloeden.
Foutmelding? Het kan maximaal 24 uur duren voordat je je tickets ontvangt. Nog niets? Neem contact op met Ticketmaster.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Nog een half uurtje ongeveer, best saai zo in mijn eentje, was vorig jaar toch wel gezelliger in Tilburg bij Sounds
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Bij vvk in Landgraaf staan nu al circa 80 tot 100 man voor de deur...

Die optie om nog naar toe te gaan is wel over!

Op hoop van zegen dan maar...

#PP14trauma
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Zit ook al klaar in de wachtrij voor de maandag tickets. Toch maar 1 tabblad open gedaan voor de weekend tickets if i change my mind.
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
98
31
Wij staan in de primera in Stadskanaal zijn er niet veel stuk of 8 wachten succes allemaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken