Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nog even een kijktip voor morgen vroeg voor de Pinkpopfans, via L1 limburg.

https://twitter.com/TgMaastricht/status/840170392350253056
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Hoe gaan jullie allemaal aan kaarten komen?
Ik ga om 1 uur vannacht voor de Music Machine in Sittard zitten, zijn er mensen die daar nog komen?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Hoe gaan jullie allemaal aan kaarten komen?
Ik ga om 1 uur vannacht voor de Music Machine in Sittard zitten, zijn er mensen die daar nog komen?

Morgen uitslapen, en een week of 2 voor het festival via Ticketswap een maandagticket voor een euro of 70 (65 met een beetje geluk).

Don't believe the hype!
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Je hoeft toch niet in de rij te gaan liggen als je geen fan bent van Bieber. Weekendkaarten gaan echt niet uitverkopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Je hoeft toch niet in de rij te gaan liggen als je geen fan bent van Bieber. Weekendkaarten gaan echt niet uitverkopen.

Dat zei ik in 2015 ook....kon niet geloven dat dat zou uitverkopen..dat verkocht ook uit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Je hoeft toch niet in de rij te gaan liggen als je geen fan bent van Bieber. Weekendkaarten gaan echt niet uitverkopen.

Dat zei ik in 2015 ook….kon niet geloven dat dat zou uitverkopen..dat verkocht ook uit

Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben....
 

Jordi1617899561

Playlistbediener
22 dec 2016
9
0
Ik had nog een mailtje naar Bureau Pinkpop gestuurd over het tijdschema (met oog op Biffy – Liam). Onverwachts een reactie, drie weken voor pinkpop wordt het tijdschema bekend gemaakt en ‘ze doen hun best om zo min mogelijk te laten samenvallen’. Aangezien ze altijd op 2 podia tegelijk spelen lijkt me dit antwoord nietszeggend…

Ze zouden 1 vd 2 gewoon met the Passenger moeten omruilen dan is er geen enkel probleem.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
bcmrmaybe wrote:
Niet goed bij hun hoofd


Nou dat is natuurlijk niet waar. Als je een die-hard Bieber fan bent en je hebt het concert gemist dan kan ik me goed voorstellen dat je vroeg voor de deur gaat liggen. Martin garrix er bij, beetje chillen in de wei. Wall of death opzetten bij FFDP, fristi scoren.

Maar goed natuurlijk zijn er fans van Bieber die er snel bij willen zijn. dat deden die mafkezen die kaarten wilden voor de Stones ook.


je mag gerust weten…
IK BEGIN AL LANGZAAMAAN NERVEUS TE WORDEN!!!

Ik heb het jullie gezegd…. Dat gaat harden dan jullie denken…

man man man

Ik blijf erbij dat alleen de zaterdag dagkaarten de deur uitvliegen. Het dagprogramma van de maandag is ook niet slecht dus die zullen ook wel snel gaan. Weekendkaarten zullen zo vlot niet lopen. Daar komt bij dat ik ook nu weer verwacht dat men heel snel met de mededeling zal komen dat de kaartverkoop weer zeer snel gaat terwijl je doodleuk een paar dagen later nog met gemak kaarten kan bestellen.
Was dit vorig jaar ook niet zo??? Maar goed, succes voor diegene die allemaal in de wachtrij zullen staan bij ticketmaster.........
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Morgen uitslapen, en een week of 2 voor het festival via Ticketswap een maandagticket voor een euro of 70 (65 met een beetje geluk).

Don’t believe the hype!

Nou ik ben toch benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Als je kijkt wat zijn geld waard is zijn de zaterdag en maandag dat toch het meest. Een dagje waar je 100 euro Kings of Leon, System of a Down, Biffy Clyro, zowat heel Rage Against The Machine en Live kan zien moet toch echt wel wat kaarten verkopen. Verschillende mensen in mijn omgeving denken nog niet eens aan die andere dagen maar twijfelen over een maandagticket. Misschien minder hype door die Zaterdag die er meteen uitgaat maar deze optelsom moet toch zeker een bak tickets kunnen verkopen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Als niet fan van deze line up, zie ik het ook gewoon snel uitverkopen :)
Weekend / zaterdag en maandag tickets zijn zo weg. Zondag waarschijnlijk niet.

Pinkpop heeft genoeg bekendheid en aantrekkingskracht om dit voor elkaar te krijgen.

 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Net klaar met stage in Geleen, daar zijn ook al mensen. Maargoed dat is elk jaar, die hype is er dit jaar niet zo, morgen gaat het niet uitverkopen. Period.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Hahah eind maart haal ik wel een weekend ticket! Vorig jaar viel de hype al redelijk weg, zelfs de bieber dag gaat imo niet uitverkopen..
Maar goed als ik fout zit trakteer ik op een brand biertje!
Dames van 13/14 zullen niet zomaar 95 euro liggen hebben. Dus een paar verwende tieners zullen erbij zijn
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Bartjuh1981 wrote:
Morgen uitslapen, en een week of 2 voor het festival via Ticketswap een maandagticket voor een euro of 70 (65 met een beetje geluk).

Don’t believe the hype!

Nou ik ben toch benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Als je kijkt wat zijn geld waard is zijn de zaterdag en maandag dat toch het meest. Een dagje waar je 100 euro Kings of Leon, System of a Down, Biffy Clyro, zowat heel Rage Against The Machine en Live kan zien moet toch echt wel wat kaarten verkopen. Verschillende mensen in mijn omgeving denken nog niet eens aan die andere dagen maar twijfelen over een maandagticket. Misschien minder hype door die Zaterdag die er meteen uitgaat maar deze optelsom moet toch zeker een bak tickets kunnen verkopen.

We zullen zien. Ik heb geen statistieken op papier, maar kan me van voorgaande jaren wel herinneren dat zelfs bij vliegende voorverkopen en 'na een half uur uitverkocht' er in de weken voor het festival altijd kaarten onder de prijs op Ticketswap stonden. Behalve in 2014 natuurlijk.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Hahah eind maart haal ik wel een weekend ticket! Vorig jaar viel de hype al redelijk weg, zelfs de bieber dag gaat imo niet uitverkopen..
Maar goed als ik fout zit trakteer ik op een brand biertje!
Dames van 13/14 zullen niet zomaar 95 euro liggen hebben. Dus een paar verwende tieners zullen erbij zijn

Zaterdagtickets zullen in 15 minuten d'r uit zijn. Ik vind het ook niet leuk om dat te moeten geloven/toegeven hoor, maar die gast verkoopt schijnbaar 2x Gelredome (=70.000) uit. En 95 euro is voor die grietjes natuurlijk een hoop geld, maar daar zullen ze wel voor sparen dan (kerst/verjaardagen/krantenwijkje). Bovendien krijgen ze dan ook nog Kensington, Chef Special en Martin Garrix. Ik vermoed dat zo'n programma de natte droom van die grietjes vrij aardig benadert. Welkom in 2017.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik heb mijn plannetje voor morgen ochtend al klaar.
Nog inloggegevens nog opschrijven op memo, een keer laptopje opnieuw opstarten en cookies verwijderen ;)
Kom ik erdoor, is mijn streven een collectors-weekend-ticket via internetverkoop.
Dan hoop ik nog op mijn hulplijn...



...ca 14 uur to go...
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Kom ik erdoor, is mijn streven een collectors-weekend-ticket via internetverkoop

Ga ik dit jaar ook eens voor.



Dan hoop ik nog op mijn hulplijn

Heb 2 hulplijnen.
Moet lukken toch :)



Iig iedereen die er morgenochtend wel voor tickets gaan.... succes!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Ben zelf nog heel erg in dubio of ik dit jaar wel zal gaan, blijft altijd kriebelen, na 20 edities nog steeds.. laat denk ik morgen het lot maar beslissen: kom ik er door of niet?
(en anders wil ik wel je 2de hulplijn zijn Dennis :wink: )
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Ik heb mijn plannetje voor morgen ochtend al klaar.
Nog inloggegevens nog opschrijven op memo, een keer laptopje opnieuw opstarten en cookies verwijderen
1f609.svg

Kom ik erdoor, is mijn streven een collectors-weekend-ticket via internetverkoop.
Dan hoop ik nog op mijn hulplijn…



…ca 14 uur to go…
Tip; zet je wekker.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Ik heb morgen 26 laptops open staan plus een aantal pc's en tablets (werk op een basisschool, even overwerken..). Ik gok dat ik er wel door kom! ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken