Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Volgens mij zei Jan inderdaad dat er nog twee bijkomen op de ZATERDAG. Ten Bells openen, dan heb je erna nog vijf main stage plekken die al vervuld zijn. Daartussen in heb je dan 4 plekken op 3 fm en 4 in Brand, dus denk dat er inderdaad nog een 3fm spot bijkomt maar ook een brand spot

Ik dacht toch echt dat Jan tegen Eric zei dat er nog plekken op Stage 4 gevuld worden.
The Ten Bells zijn opener en er staat dan (zo ver ik begrijp) niets op 3FM-stage.
Daarna is het om en om 3FM/Brand en Main/4 totdat, zover ik begreep, eerst Bieber en na een korte pauze Garrix.
Wat dus 3 spots 3FM/Brand zijn, daar komt denk ik dan niets meer bij.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Op je clashfinder @weckoJ verwacht ik niet dat er op zaterdag zo'n groot gat gaat vallen tijdens Justin Bieber :p Mensen die niks aan 'm hebben, waar stuur je hen heen? De korte pauze waar Jan over sprak zou volgens mij max een halfuurtje zijn, hoeveel set up heeft een DJ nodig, snap je.. Lijkt ook alsof The Ten Bells toch niet echt Pinkpop openen maar James TW

Missende acts volgens mij;
Zaterdag (3) : 1 3FM & 2 Stage 4
Zondag (3): 3 Stage 4
Maandag (1): 1 Stage 4

http://clashfinder.com/s/pp2017
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nee!
Volgens mij zijn de spots op zaterdag als volgt:
1 ) The Ten Bells openen in BrandBier-tent (met niets op 3FM-gelijktijdig).
2 ) James TW op main
3 ) White Lies (3FM) / Pierce Brothers (Brand)
4 ) Chef'Special op main
5 ) Kaiser Chiefs (3FM) / Crystal Fighters (Brand)
6 ) Kensington op main
7 ) Five Finger Death Punch (3FM) / Richard Ashcroft (Brand)
8 ) Justin Bieber met aansluitend Martin Garrix

Dit is m volgens mij.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Hmm dat klinkt eigenlijk wel geloofwaardig.

Zo dus:

1. The Ten Bells (Brand Bier Stage) / -
2. James TW (Main Stage) / Declan McKenna (Stage 4)
3. White Lies (3FM Stage) / Pierce Brothers (Brand Bier Stage)
4. Chef'Special (Main Stage) / TBA (Stage 4)
5. Kaiser Chiefs (3FM Stage) / Crystal Fighters (Brand Bier Stage)
6. Kensington (Main Stage) / TBA (Stage 4)
7. Five Finger Death Punch (3FM Stage) / Richard Ashcroft (Brand Bier Stage)
8. Justin Bieber + Martin Garrix (Main Stage) / -

Ik heb mijn clashfinder aangepast (http://clashfinder.com/s/2017pinkpop/)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hmm dat klinkt eigenlijk wel geloofwaardig.

(...)

Ik heb mijn clashfinder aangepast (http://clashfinder.com/s/2017pinkpop/)

...klinkt geloofwaarig?... zal je sterker zeggen, dat gaat hem wel worden verwacht ik.
Ik denk overigens dat er nog één Stage 4 spot bij komt in de tijdslot van Bieber / Garrix, maar dat ter zijde.

Je clashfinder zit wel zeer goed, kan kloppen zo. Top!!
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Denk dat het plek op het hoofdpodium voor Broederliefde ook een goedmakertje is van vorig jaar. Toen mochten de heren maar een half uurtje optreden van Sir Paul MacCartney in plaats van de 1 uur en 3 kwartier.

En dan schijnen ze enorm populair te zijn. Echt geen idee waarom? Maar ik sla ze netjes over. Mooie tijd voor een middaglunch
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Denk dat het plek op het hoofdpodium voor Broederliefde ook een goedmakertje is van vorig jaar. Toen mochten de heren maar een half uurtje optreden van Sir Paul MacCartney in plaats van de 1 uur en 3 kwartier.

En dan schijnen ze enorm populair te zijn. Echt geen idee want mijn cup-of-tea is het niet.
precies zo zou ik het ook opschrijven :mrgreen:
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ja leuk die clashfinder !

Als ik dit zo zie dan komen er dus eigenlijk alleen nog maar Stage 4 namen bij.
Dat zijn dan niet echt grote namen meer :(
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Grappig dat je het hebt over Broederliefde, wat mij betreft mogen die gasten (na dat voetbalhooliganfilmpje van Emms) vanaf nu helemaal afzakken naar een staat van niets.....sterker nog: gewoon cancellen die hap op Pinkpop....

 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Grappig dat je het hebt over Broederliefde, wat mij betreft mogen die gasten (na dat voetbalhooliganfilmpje van Emms) vanaf nu helemaal afzakken naar een staat van niets…..sterker nog: gewoon cancellen die hap op Pinkpop….


Ah joh, gun ze een podium.... Stage 4 is nog wel plek :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Er ligt nog niemand voor de deuren?
1f914.svg
Vreemd
1f61d.svg

Fout gedacht....

It's On Folks!!!



https://twitter.com/AnitaHondong/status/840157058565586944

 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Zie trouwens net op de Pinkpop site dat er idd nog 7 namen bekend moeten worden gemaakt

Van de geplande 56 acts zijn er momenteel 49 aangekondigd. De ontbrekende zeven namen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Niet goed bij hun hoofd

Nou dat is natuurlijk niet waar. Als je een die-hard Bieber fan bent en je hebt het concert gemist dan kan ik me goed voorstellen dat je vroeg voor de deur gaat liggen. Martin garrix er bij, beetje chillen in de wei. Wall of death opzetten bij FFDP, fristi scoren.

Maar goed natuurlijk zijn er fans van Bieber die er snel bij willen zijn. dat deden die mafkezen die kaarten wilden voor de Stones ook.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Ik had nog een mailtje naar Bureau Pinkpop gestuurd over het tijdschema (met oog op Biffy - Liam). Onverwachts een reactie, drie weken voor pinkpop wordt het tijdschema bekend gemaakt en 'ze doen hun best om zo min mogelijk te laten samenvallen'. Aangezien ze altijd op 2 podia tegelijk spelen lijkt me dit antwoord nietszeggend...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Niet goed bij hun hoofd

Nou dat is natuurlijk niet waar. Als je een die-hard Bieber fan bent en je hebt het concert gemist dan kan ik me goed voorstellen dat je vroeg voor de deur gaat liggen. Martin garrix er bij, beetje chillen in de wei. Wall of death opzetten bij FFDP, fristi scoren.

Maar goed natuurlijk zijn er fans van Bieber die er snel bij willen zijn. dat deden die mafkezen die kaarten wilden voor de Stones ook.

je mag gerust weten...
IK BEGIN AL LANGZAAMAAN NERVEUS TE WORDEN!!!

Ik heb het jullie gezegd.... Dat gaat harden dan jullie denken...

man man man

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Ik zou ook lekker rustig aan doen hoor. Het zou me serieus verbazen als er na dit weekend geen weekendkaarten meer beschikbaar zijn. Het enige dat ik lastig kan inschatten is het Biebereffect: gaan zijn fans ook een run ontketenen op de weekendkaarten? Of gaan die voornamelijk voor de dagkaarten.

Verder denk ik dat je tot kort voor pinkpop kaarten voor de zondag en maandag kunt kopen. De maandag zal uiteindelijk wellicht uitverkopen denk ik, maar de zondag nooit en te nimmer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken