Ik vind het nog enigszins meevallen. Alle grote namen waren al duidelijk dat ze niet zouden komen, een aantal zijn weggekaapt of geplaatst op andere festivals. Als je de voorspellingen bekijkt, zijn er redelijk wat namen die overeenkomen.
Enkele namen mis ik, zoals Macklemore & Ryan Lewis en wat betere acts in het dance genre, zoals een Fatboy Slim, Pendulum, Chase & status of Netsky.
De enige verrassing in mijn ogen is Sean Paul. Hier had ik wel wat meer verwacht, zoals ik op mijn voorspelposter had gezet, een Run DMC bijvoorbeeld.
Als een Imagine dragons, Live, prophets of Rage oid er niet op hadden gestaan, had ik het slecht gevonden, nu vind ik het nog wel meevallen en ga ik me zeer zeker wel amuseren het Pinksterweekend op Megaland.
Op zaterdag: Pierce Brothers, Crystal Fighters, Chef special, Kaiser Chiefs, FFDP krijg ik de tijd wel om. Bieber en Garrix maak ik dan mee in een stomdronken staat.
Zondag: Rancid, Sum41, Sean Paul, Imagine Dragons en Greenday is ook een leuk dagje stevig Brandjes wegtikken.
Maandag: Machine Gun Kelly, Liam Gallagher, Biffy Clyro, Guus Kedeng, Prophets of Rage, SOAD, Live en KOL een prima dag!