Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Dit is, vind ik toch, en ik wik mijn woorden, een keerpunt voor een major in de Benelux: er heeft voor de eerste keer een heuse koersverandering plaatsgevonden: massa's singer-songwriters en andere commerciële acts speciaal voor een JONG publiek dat eigenlijk niet zoveel met muziek heeft. Want ook een jong publiek dat zich iets of wat in muziek verdiept wil dit niet hoor.
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
De trend van de laatste jaren zet zich door. Na 16x PP in 2015 al afgehaakt. BKS is een uitstekende vervanger!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Sorry dat ik een azijnpisser ben maar dit programma vind ik ronduit bedroevend en kan toch wel de boeken in als slechtste line-up ooit uit de Pinkpop geschiedenis.
Een handjevol leuke/aardige acts gevangen in een dikke brij aan middelmatigheid en bagger.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Die maandag is echt wel een kneiter goede dag. De andere dagen samen hebben 3 interessante acts, zegt genoeg. Verder was het hoogtepunt wel Dennis op het podium. FAN-TAS-TISCH!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Maandag is een sterke dag. Maar verdomme zeg, wat een schizofrene line-up is dit zeg. Naar mijn idee gemaakt om zo veel mogelijk doelgroepen aan te spreken waardoor iedereen te weinig naar zijn/haar zin heeft. Ik wens iedereen veel plezier op Pinkpop, staan zeker op maandag goede bands, maar wat ben ik blij met mijn Werchter kaartje!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Die maandag is goed. De andere 2 dagen zijn wel de slechtste afzonderlijke Pinkpop dagen ooit.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Hoi Dennis, geweldig voor je om Live te ontmoeten.
Maar ik ben benieuwd hoe je dit affiche gaat verdedigen. Ik zelf had meer echte verrassingen verwacht. De maandag is de eningste dag die nog een beetje leuk is, maar als je dan weer de verdeling ziet, snap ik er niets van: Passenger weer op main, belachelijk, voor mij mag die op stage 4
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb in ieder geval meer punten gescoord met het voorspelspel dan vorig jaar (150 -> 195), als ik het zo ff snel goed berekend heb. Dat is dan echt het enige positieve van deze line-up :p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.863
5.390
@DennisvdBr Heel gaaf dat jij het podium op mocht, als er iemand met een Pinkpophart rondliep daar, dan ben jij het wel. Hoewel ik op de eerste verdieping zat, was ik ook erg blij met Live!

Verder kan dit natuurlijk wel met recht heel teleurstellend worden genoemd. De maandag vind ik dan wel erg sterk, en op die andere dagen staat wel íets, plus het is "toch Pinkpop". Dus ik laat ze waarschijnlijk wegkomen met deze draak van een affiche en ben er wel weer.

Dennis, nogmaals heel veel succes met dit verdedigen ;).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik vind het een matig affiche over 3 dagen gezien. Alleen die maandag is voor mij de moeite om een keertje te nemen. Vooral die zondag vind ik echt povertjes. Die zaterdag is een JB dag, en daar staan dingen omheen die best "logisch" zijn, niet mijn ding. Maar kan ik mee leven voor Pinkpop. Maar die zondag is wel heel erg inspiratie loos.

Die maandag vind ik weer wel tof.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Kwam deze tweet tegen. En die wil ik jullie niet onthouden. ?


https://twitter.com/stevanzmiric/status/839460617908011008
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Zaterdag & zondag aanfluiting.
Maandag wel leuke dag.
Waar is de grote verrassing?
Was al afgehaakt door geen FF of PJ.
Blijft onbegrijpelijk dat FF niet op pinkpop staat.????????????
Waarom halen ze pinkpop niet in??? Had dan pinkpop niet met Pinksteren gedaan. Maar een week later.
Heb de laatste maanden al smakelijk gelachen om de verwachtingen hier.
Met grote headliners kwamen ze nog weg met een flut dagprogramma.
Maar ook dat is al minder met greenday, kol.
Niet meer mijn festival.
Wat heeft jan met zijn uitspraken vorig jaar de plank misgeslagen zeg, Foi.!
Dennis lult t programma wel weer glad.
Schei toch uit.!
Aanfluiting.


RIP Pinkpop...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Pinkpop heeft zijn rockziel verkocht aan Mojo voor t grote nepgeld in de nepmuziek.
Jan, als je een echte held bent, ga je een spin-off festival organiseren waar JIJ het voor het zeggen ehbt en weer wel je echte Pinkpop hart spreekt. Met ECHTE MUZIEK.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.863
5.390
Ik vrees wel dat Biffy Clyro en Liam Gallagher tegelijk staan. Zou ik heuul naar vinden.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
WeckoJ wrote:
http://clashfinder.com/s/2017pinkpop/ Voor de geïnteresseerden


Hij is nog private
1f609.svg

Ja, klopt maar nu niet meer. Was ik ff vergeten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken