Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar de maandag. Tot dusverre geen enkele naam die me iets doet. Bieber en Garrix zijn serieus de meest interessante namen....
Main: TBA - Gavin James - Kodaline - Broederliefde - Imagine Dragons - Green Day
3FM: Anne-Marie - James Arthur - Clean Bandit - Sum 41 - Sean Paul
Tent Stage: Jack Savoretti - My Baby - The Charm The Fury - Birdy - Rancid
Stage 4: TBA - Busty and the Bass
Garden of Love: Charl Delamarre
Niet zeker of er nog 2 bijkomen, maar dat vermoed ik, of zelfs nog een meer op stage 4 maar volgens mij opent de mainstage eigenlijk altijd de dag en dus zal er daar een meer moeten staan. Hoe dan ook is dit ook weer niet best.
Jeetje wat slaan ze de plank mis tot nu toe zeg. Eigenlijk precies wat ik ervan had verwacht. Sean Paul wel een verrassing, maar ik hou niet zo van verrassingen. Groetjes.
Elke enigszins normale band die ze nog aankondigen is voor mij een verrassing, wat een treurnis. Gelukkig zal @DennisvdBr het vast wel weer geweldig vinden