Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Nou zeg, ook die zondag is erg zoetsappig !
Er staan in 2 dagen geen enkele band die ik echt HEEL GRAAG zou willen zien.

Een paar bands die ok zijn, maar daar is ook alles mee gezegd.

Vooralsnog twee bands die ik wel zou willen zien. Geen Pinkpop voor mij tenzij de maandag fantastisch wordt.

Pfoe, zie zondag valt niet mee zeg.. Veel singer-songerwriter en bands waar ik niets mee heb. SUM41, Rancid zijn leuke toevoegingen. De rest zwak.

Rancid in de tent vlak voor Green Day begint, dat is echt zonde. Dat wordt rennen of (deels) skippen voor een hoop mensen.

De zondag is misschien wel nog zwakker dan de zaterdag, daar zat in ieder geval een idee achter.

Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar de maandag. Tot dusverre geen enkele naam die me iets doet. Bieber en Garrix zijn serieus de meest interessante namen....

Wat een armoede lol, we zijn echt veels te optimistisch geweest de afgelopen maanden lol

Zondag

Main: TBA - Gavin James - Kodaline - Broederliefde - Imagine Dragons - Green Day
3FM: Anne-Marie - James Arthur - Clean Bandit - Sum 41 - Sean Paul
Tent Stage: Jack Savoretti - My Baby - The Charm The Fury - Birdy - Rancid
Stage 4: TBA - Busty and the Bass
Garden of Love: Charl Delamarre

Niet zeker of er nog 2 bijkomen, maar dat vermoed ik, of zelfs nog een meer op stage 4 maar volgens mij opent de mainstage eigenlijk altijd de dag en dus zal er daar een meer moeten staan. Hoe dan ook is dit ook weer niet best.

Jeetje wat slaan ze de plank mis tot nu toe zeg. Eigenlijk precies wat ik ervan had verwacht. Sean Paul wel een verrassing, maar ik hou niet zo van verrassingen. Groetjes.

Elke enigszins normale band die ze nog aankondigen is voor mij een verrassing, wat een treurnis. Gelukkig zal @DennisvdBr het vast wel weer geweldig vinden :P

Netjes van Eric Corton om toch het geouwehoer door de muziek van Jack Savoretti een klein beetje te veroordelen.

Nou de maandag wordt de beste dag, met afstand. Liam Gallagher, Fat Freddy's Drop, System of a Down. Prophets of Rage enigszins.

Maar ook weer een hoop, afgezaagde meuk.

Tja, deze line-up is serieus niet te verdedigen.

Users who are viewing this thread