Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Nog geen verrassing om eerlijk te zijn. Tenzij je Five Finger Death Punch als verrassing mag beschouwen.

Net wanneer je denkt dat het niet slechter kan, komt Pinkpop met deze dag aanzetten. Wel 'goed' dat Garrix gaat afsluiten, komt die show iig goed tot zijn recht.

Whahaha die zaterdag, echt hilarisch gewoon.
Maar goed als ik eerlijk moet zijn hebben ze een prima programma om Biebert & Garrix heen gebouwd . Alleen gewoon echt niet mijn ding.

Snap alleen niet zo goed wat Five finger Death punch die dag daar doet ??

Oei, dit belooft niet veel goeds....

Wat uitgerangeerde acts rondom moderne headliners. Niet erg creatief....

Zoiets dus:

Main: James TW - Chef'Special - Kensington - Justin Bieber - Martin Garrix
3FM: TBA - White Lies - Kaiser Chiefs - Five Finger Death Punch
Tent Stage: The Ten Bells - Pierce Brothers - Crystal Fighters - Richard Ashcroft
Stage 4: TBA - Declan McKenna

Maar goed als ik eerlijk moet zijn hebben ze een prima programma om Biebert & Garrix heen gebouwd . Alleen gewoon echt niet mijn ding.

Das voor de mensen die toch maar een weekend kaart hebben gekocht omdat ze de zondag en maandag wel leuk vinden denk ik.. Maar daar zal niet veel publiek staan, in ieder geval geen dagjes mensen

Benjamin wrote:

Das voor de mensen die toch maar een weekend kaart hebben gekocht omdat ze de zondag en maandag wel leuk vinden denk ik.. Maar daar zal niet veel publiek staan, in ieder geval geen dagjes mensen

Hoezo zou daar niet veel publiek staan? Als de overige 2 dagen wat meer rock gericht zijn heb je een hoop weekendgangers waarvoor dit een van de weinige leuke acts is die dag, gok dat het daar dus best druk gaat zijn.

Die 5 euro extra die ik voor de zaterdag betaal heb ik voor FFDP gelukkig wel over.

Veel Britpop en grote NL bands op de zaterdag.

Niet slecht maar had Imagine Dragons ofzo nog wel voor Bieber op deze popdag verwacht.

Veel kleine namen die ik niet heb passeren tijdens de voorspellingen tbh, toch verrassend

Users who are viewing this thread