Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Nog geen verrassing om eerlijk te zijn. Tenzij je Five Finger Death Punch als verrassing mag beschouwen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Net wanneer je denkt dat het niet slechter kan, komt Pinkpop met deze dag aanzetten. Wel 'goed' dat Garrix gaat afsluiten, komt die show iig goed tot zijn recht.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Whahaha die zaterdag, echt hilarisch gewoon.
Maar goed als ik eerlijk moet zijn hebben ze een prima programma om Biebert & Garrix heen gebouwd . Alleen gewoon echt niet mijn ding.

Snap alleen niet zo goed wat Five finger Death punch die dag daar doet ??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Oei, dit belooft niet veel goeds....

Wat uitgerangeerde acts rondom moderne headliners. Niet erg creatief....
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zoiets dus:

Main: James TW - Chef'Special - Kensington - Justin Bieber - Martin Garrix
3FM: TBA - White Lies - Kaiser Chiefs - Five Finger Death Punch
Tent Stage: The Ten Bells - Pierce Brothers - Crystal Fighters - Richard Ashcroft
Stage 4: TBA - Declan McKenna
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Whahaha die zaterdag, echt hilarisch gewoon.
Maar goed als ik eerlijk moet zijn hebben ze een prima programma om Biebert & Garrix heen gebouwd . Alleen gewoon echt niet mijn ding.

Snap alleen niet zo goed wat Five finger Death punch die dag daar doet ??

Das voor de mensen die toch maar een weekend kaart hebben gekocht omdat ze de zondag en maandag wel leuk vinden denk ik.. Maar daar zal niet veel publiek staan, in ieder geval geen dagjes mensen
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Benjamin wrote:
Whahaha die zaterdag, echt hilarisch gewoon.
Maar goed als ik eerlijk moet zijn hebben ze een prima programma om Biebert & Garrix heen gebouwd . Alleen gewoon echt niet mijn ding.

Snap alleen niet zo goed wat Five finger Death punch die dag daar doet ??


Das voor de mensen die toch maar een weekend kaart hebben gekocht omdat ze de zondag en maandag wel leuk vinden denk ik.. Maar daar zal niet veel publiek staan, in ieder geval geen dagjes mensen

Hoezo zou daar niet veel publiek staan? Als de overige 2 dagen wat meer rock gericht zijn heb je een hoop weekendgangers waarvoor dit een van de weinige leuke acts is die dag, gok dat het daar dus best druk gaat zijn.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Die 5 euro extra die ik voor de zaterdag betaal heb ik voor FFDP gelukkig wel over.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Veel Britpop en grote NL bands op de zaterdag.

Niet slecht maar had Imagine Dragons ofzo nog wel voor Bieber op deze popdag verwacht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Veel kleine namen die ik niet heb passeren tijdens de voorspellingen tbh, toch verrassend
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die affiche begint precies te lijken op die van een "One-hit-wonder-festival". Wat een drama van een line-up zeg :eek:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken