Dirk wrote:
Die posters op de festileaks home page laten er geen twijfel meer over. De hoofdacts zijn Justin Bieber, Kings of Leon en Greenday en daarmee is het klaar !…..
ik geloof er niks van ! ……. waarom denkt iedereen nog steeds dat de Foo Fighters NIET komen….?
1. Nee, dat kan niet want ze hebben het niet aangekondigd via foofighterspassport.com
(of wel met die hele rooie vlek in Limburg ?).
2. Nee, want dan zijn ze nog in de US
(ze kunnen voor Pinkpop naar Europa komen en er is nog een dik gat in hun schedule rond Pinkpop.)
3. Zelfs onze ouwe rocker Eric Corton heeft gezegd dat deze editie een hele sterke is
(de huidige line-up is dat niet, er moet nog een sterke naam bij )
4. Ze hebben toch Justion Bieber geboekt als hoofdact en kings of Leon ?
(dit zijn allebei geen pinkpop Hoofdacts imo, of toch zeker Kings of Leon niet ?)
5. Jan Smeets heeft gezegd dat ze niet komen…….
(Jan Smeets zegt wel vaker dingen die niet kloppen, gewoon om mensen op t verkeerde been te zetten, ik maak hem al best lang mee…..)
6. Nee, Pinkpop heeft naast de pot gepiest met de Foo Fighters en is op zoek moeten gaan naar een andere dure act en zijn zo bij Justin uitgekomen….
(Pinkpop is het enige festival wat in 2015 is gecancelt doord e Foos, waar de Foo Fighters dit jaar dan niet zouden spelen. Ik denk dat Dave Grohl en de zijnen altijd hun belofte nakomen.)
De Foo Fighters komen de 2017 editie van pinkpop gewoon redden…..
…..ben benieuwd morgen.
Heerlijk he, die ontkenningsfase.
Ik zit er ook nog in.
KOL zullen echt wel de maandag afsluiten. daar was ome Jan duidelijk over.
Wat continu in mijn achterhoofd zit is dat hij ook gezegd heeft dat JB niet zal optreden tijdens het volledige duister. Er zit dus nog een act achter denk ik. Waarschijnlijk MG na JB.
Of toch alsnog FF.
Wat is al schreef.
Heerlijk die ontkenningsfase.