Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Jordi1617899561

Playlistbediener
22 dec 2016
9
0
Iemand enig idee wie er woensdag op de presentatie zullen optreden? Ten Bells, Chef's special las ik dat genoemd was. Verder nog ideeen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Iemand enig idee wie er woensdag op de presentatie zullen optreden? Ten Bells, Chef’s special las ik dat genoemd was. Verder nog ideeen?
Ik verwacht My Baby eigenlijk ook wel. weet niet of deze op de presentatie ook komen, maar verwacht ze in een van de tenten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
Jordi wrote:
Iemand enig idee wie er woensdag op de presentatie zullen optreden? Ten Bells, Chef’s special las ik dat genoemd was. Verder nog ideeen?


Ik verwacht My Baby eigenlijk ook wel. weet niet of deze op de presentatie ook komen, maar verwacht ze in een van de tenten.
Volgens mij schreef rolo laatst dat hij Haevn verwachte...

Ik weet niet, dacht misschien The Kik, Blaudzun of Caro Emerald? Zijn dat uberhaupt opties eigenlijk?


edit, btw The Ten Bells is als winnaar Nu of Nooit zeker. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik heb trouwens nog 2 kaarten over voor de pinkpoppresentatie. PB me voor de kaarten. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Geven ze bij de perspresentatie eigen nog toegangskaarten weg? Heb nooit gekeken maar meen dat een keer opgevangen te hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.270
4.555
Geven ze bij de perspresentatie eigen nog toegangskaarten weg? Heb nooit gekeken maar meen dat een keer opgevangen te hebben.

Voorgaande jaren, de laatste twee althans, werden twee kaarten weggegeven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
Pim wrote:
Jordi wrote:
Iemand enig idee wie er woensdag op de presentatie zullen optreden? Ten Bells, Chef’s special las ik dat genoemd was. Verder nog ideeen?


Ik verwacht My Baby eigenlijk ook wel. weet niet of deze op de presentatie ook komen, maar verwacht ze in een van de tenten.


Volgens mij schreef rolo laatst dat hij Haevn verwachte…

Ik weet niet, dacht misschien The Kik, Blaudzun of Caro Emerald? Zijn dat uberhaupt opties eigenlijk?

edit, btw The Ten Bells is als winnaar Nu of Nooit zeker. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Call it Off verwacht ik eigenlijk wel woensdag ?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
589
433
Ik heb vandaag via 3fm ook nog 2 kaarten gewonnen voor de pinkpop persconferentie.

Ik heb dus nog 2 kaarten in de aanbieding die ik via het forum had gefixt :p (Die gaan zo ook het hele forum rond :p)
Dit zijn 2 gastenlijst plekken op andere naam, maar mij is vertelt dat dit geen probleem zal zijn ;)
Stuur me een PB als je geïnteresseerd ben.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Vooruit dan:



Edit: Aangepast vanwege "dubbele boeking" Rancid, ze willen toch echt maar 1 dag komen ;)
 

ronald1617899553

Playlistbediener
26 okt 2015
11
0
Goedemorgen,

Ik heb via 3FM ook 2 gastenlijst plaatsen voor de pinkpop presentatie ontvangen.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om vrij te zijn morgen.

Wie heeft er interesse? PB mij maar even
 

Joey1617899607

Nieuw lid
7 mrt 2017
4
0
Ik zal me ook even voorstellen.

Mijn naam is Joey, 26 jaar uit Breda.
Vanaf 2014 een actieve lezer hier op het forum en pinkpop hanger. Nu toch maar een account gemaakt om ook te kunnen reageren en mee denken ?.

 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Ik vind het ongelooflijk knap hoe Pinkpop dit jaar heeft gezorgd dat artiesten geen zelfbevestiging de wereld in hebben geholpen. Alleen Green Day was twee dagen te vroeg met aankondigen en Richard Ashcroft maakte kort een foutje op zijn site.
Vorig jaar kregen we de dag voor de perspresentatie nog De Staat.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.270
4.555
In de loop van vandaag of morgenochtend zal nog vast nog wel iets bekend worden over de artiesten die morgen optreden in Paradiso.

Nu het zover is, vind ik het ergens ook wel leuk dat morgen (vrijwel) alles in één keer bekend wordt gemaakt.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Vooruit dan:



Edit: Aangepast vanwege “dubbele boeking” Rancid, ze willen toch echt maar 1 dag komen
1f609.svg
ziet eruit als een mooie line up, maar Disturbed kan denk ik wel weg. Die hebben nog helemaal niks opstaan na hun huidige tour met Avenged Sevenfold, Dropkick Murphys staan helaas al op Bospop
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik heb trouwens nog 2 kaarten over voor de pinkpoppresentatie. PB me voor de kaarten. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Ik heb ze nog steeds. Ik vind het zonde om ze niet te gebruiken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.174
6.245
Hij heeft morgen niets in zijn agenda.
Hij is toegevoegd aan Werchter Boutique
.... https://borsato.nl/marco-nieuws/4577/werchter-boutique-toegevoegd-aan-festivalzomer.html

Krijgt al iemand natte voeten...

Dat zal keeltje smeeren worden he....
Vandaag is rrooooodddddd, waarom nou jij...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken