Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Je hebt toch internet.

ja duh…maar het de charme is met zijn allen voor de deur plus ik ben niet zo een fan van ticketmaster.

Is alleen 1 enorm probleem aan... Dat verkooppunt, verkoopt net zo goed via ticketmaster-systeem...

ik ga zaterdag ochtend vanuit thuis inzetten, op hoop van zegen!!
Vorig jaar had ik het 'geluk' via OOR, op voorhand.
btw, vind de prijsvragen en 'mogelijkheden' dit jaar behoorlijk tegenvallen. Zelfs bij 3FM nog geen prijzen actie voor Pinkpop kaarten geweest.
Was voorheen toch wel vaker anders, dacht zelfs in de week van de persco? Toch?

Het kan aan mij liggen maar ik verwacht eigenlijk alleen maar een run op de dagkaarten voor de zaterdag vanwege Bieber. Of zit ik er nu compleet naast? Ik weet dat de rest van het programma nog grotendeels moet komen maar de headliners zijn nou niet echt iets speciaals. In ieder geval krijg ik niet het gevoel dat de we hierdoor een kaartverkoop gaan krijgen zoals bij Springsteen of de Stones een paar jaar geleden.....

Het kan aan mij liggen maar ik verwacht eigenlijk alleen maar een run op de dagkaarten voor de zaterdag vanwege Bieber. Of zit ik er nu compleet naast? Ik weet dat de rest van het programma nog grotendeels moet komen maar de headliners zijn nou niet echt iets speciaals. In ieder geval krijg ik niet het gevoel dat de we hierdoor een kaartverkoop gaan krijgen zoals bij Springsteen of de Stones een paar jaar geleden…..

Mee eens hoor. Namen die een run op kaarten veroorzaken zouden headliner zijn. De headliners zijn echter al bekend en met uitzondering van Bieber valt niet te verwachten dat die een ophoping gaan veroorzaken op de servers van ticketmaster. Hooguit de dagkaarten van Justin Bieber.

Een sterk breed dagprogramma zal daarin geen verandering brengen, denk ik.

Meeuwis met The Monkey Sandwich Band op tour.
Dat is een clubtour in September, maar goed, aansluitende tourdata voor Pinkpop.
Toevallig ook, voorverkoop start 11 maart.
Warmup show op Pinkpop??

link: http://www.nu.nl/muziek/4517052/guus-meeuwis-met-nieuwe-muziek-tournee.html

Mee eens hoor. Namen die een run op kaarten veroorzaken zouden headliner zijn. De headliners zijn echter al bekend en met uitzondering van Bieber valt niet te verwachten dat die een ophoping gaan veroorzaken op de servers van ticketmaster. Hooguit de dagkaarten van Justin Bieber.
Guus Meeuwis ook nog ? pffff
Met JB trek je al een hoop tienergrut aan, die allemaal gemiddeld 3 euro meenemen....Ik denk dat Justin Bieber de laatste nagel is aan Jan Smeets' en Pinkpop's doodskist; ...... en ik ben geen uitzondering, de mensen die ik spreek in mijn cafe delen mijn mening: Pinkpop is een no-go, tenzij ze het nog voor elkaar krijgen om toch die afsluitact van de Foo Fighters. Pinkpop zou het enige festival zijn waar de Foos niet terugkomen na het ongeluk van Dave Grohl......O neeet B

Met JB trek je al een hoop tienergrut aan, die allemaal gemiddeld 3 euro meenemen….Ik denk dat Justin Bieber de laatste nagel is aan Jan Smeets’ en Pinkpop’s doodskist; …… en ik ben geen uitzondering, de mensen die ik spreek in mijn cafe delen mijn mening: Pinkpop is een no-go, tenzij ze het nog voor elkaar krijgen om toch die afsluitact van de Foo Fighters. Pinkpop zou het enige festival zijn waar de Foos niet terugkomen na het ongeluk van Dave Grohl……O neeet B

Ik denk dat JB het tegendeel is van de laatste nagel.
Maar wie van ons gelijk heeft zal pas later blijken na vvk en op 6 juni na Pinkpop.

Ik geloof ook zeker dat de mensen die jij in je café spreekt de mening hebben dat Pinkpop een no-go is.
Maar, is het dan niet zo dat dat komt door namen als Martin Garrix en Justin Bieber dat die buiten de doelgroep vallen van je café?

Wat betreft Foo Fighters, headliners worden niet meer toegevoegd. Kan je vergeten, daarbij Foo Fighters hebben de tourstart een week later ingepland in Europa. Helaas.

Beste forum leden, even een vraagje...

Ik heb eind vorige week eindelijk de verlossende mail ontvangen dat ik kaartjes heb gewonnen voor de perspresentatie via 3FM,
nu moest ik een reply sturen om te bevestigen dat ik kom, dus heb ik dat gedaan.
Ging dit bij jullie ook zo of kregen jullie nog tickets toe gestuurd?

Met JB trek je al een hoop tienergrut aan, die allemaal gemiddeld 3 euro meenemen….Ik denk dat Justin Bieber de laatste nagel is aan Jan Smeets’ en Pinkpop’s doodskist; …… en ik ben geen uitzondering, de mensen die ik spreek in mijn cafe delen mijn mening: Pinkpop is een no-go, tenzij ze het nog voor elkaar krijgen om toch die afsluitact van de Foo Fighters. Pinkpop zou het enige festival zijn waar de Foos niet terugkomen na het ongeluk van Dave Grohl……O neeet B

Het is een kwestie van uitproberen...nagel aan de doodskist is een groot woord. Kijk we hebben het over 1 naam. Het is niet zo dat alle dagen zo geprogrammeerd wordt. Ik denk wel dat de dagkaarten überhaupt sneller zullen gaan dan de weekendkaarten. tenzij rijke pappie bijspringt en toch een weekendkaart koopt omdat de zaterdagkaarten verkocht zijn. Ik ben wel huiverig dat Ticketmaster weer eens gaat crashen.

Beste forum leden, even een vraagje…

Ik heb eind vorige week eindelijk de verlossende mail ontvangen dat ik kaartjes heb gewonnen voor de perspresentatie via 3FM,
nu moest ik een reply sturen om te bevestigen dat ik kom, dus heb ik dat gedaan.
Ging dit bij jullie ook zo of kregen jullie nog tickets toe gestuurd?

Ik heb zojuist hetzelfde mailtje gehad. Vorig jaar hoefde dit niet, maar heb voor de zekerheid maar een mailtje terug gestuurd.

Het is een kwestie van uitproberen…nagel aan de doodskist is een groot woord. Kijk we hebben het over 1 naam. Het is niet zo dat alle dagen zo geprogrammeerd wordt. Ik denk wel dat de dagkaarten überhaupt sneller zullen gaan dan de weekendkaarten. tenzij rijke pappie bijspringt en toch een weekendkaart koopt omdat de zaterdagkaarten verkocht zijn. Ik ben wel huiverig dat Ticketmaster weer eens gaat crashen.

Nou, ik heb wel een beetje knikkende knietjes... Maar na de vvk van 2015 en 2016 en nu de vvk van bijvoorbeeld Rock Werchter, heb ik wel vertrouwen in het verkrijgen van 'mijn' kaartje.
Daarbij, stel ik grijp er naast en het is alsnog razendsnel uitverkocht, heb ik wel het idee dat er in de weken na de vvk nog dik duizend kaarten terugvallen en weer in verkoop gaan.

Ik verwacht een ouderwetse voorverkoop met alleen een uitverkochte zaterdag-tickets vooraf. Zelfs nog beschikbare kaarten bij de dag-kassa's denk ik.
Zoals bij The Stones zal het echt niet meer gaan.
Volgens mij mogen de vvk adressen geen ritsen kaarten meer uitdraaien, dus het zal wel goed komen denk ik.
Misschien eerste half uur stressen, maar dat de meeste in het eerste kwartier wel voorzien zijn....

( hoop ik )

Raskolnikov wrote:

Bij ons in het bejaardentehuis hadden ze ook liever iets anders dan Justin Bieber...

Dirk wrote:
Raskolnikov wrote:

Bij ons in het bejaardentehuis hadden ze ook liever iets anders dan Justin Bieber…
Daar hebben ze Guus voor geboekt he.

Gorillaz zal niet voor minder komen dan een headlinerspot, toch? Staan 10 juni op een festival, zou in mijn ogen wel een enorm gave boeking zijn.

...hmmm... in aanloop naar de persconferentie niet nog even wat lekjes?

Het zit goed op slot bij Buro Pinkpop dit jaar

Zaterdag 3 juni zo te zien een uur eerder programma starten tov vorig jaar?
Zondag een half uur eerder 2de dag en laatste dag zelfde tijden.
OPENINGSTIJDEN FESTIVALTERREIN
Zaterdag 3 juni 2017 van 12:30 tot 00:00 uur, aanvang programma om 14:30 uur.
Zondag 4 juni 2017 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:00 uur.
Maandag 5 juni 2017 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:00 uur.

Zaterdag 3 juni zo te zien een uur eerder programma starten tov vorig jaar?
Zondag een half uur eerder 2de dag en laatste dag zelfde tijden.

OPENINGSTIJDEN FESTIVALTERREIN
Zaterdag 3 juni 2017 van 12:30 tot 00:00 uur, aanvang programma om 14:30 uur.
Zondag 4 juni 2017 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:00 uur.
Maandag 5 juni 2017 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:00 uur.
Bedoel je dan een uur eerder als vorig jaar op zaterdag of als vorig jaar de eerste dag?
Want toen was de eerste dag de vrijdag, en dan kan ik best begrijpen dat t later begint

Ik meen me van vorige jaren te herinneren dat de tweede dag een uur later begon dan de derde, in dit nieuwe schema is dat gelijk en dus de tweede dag dan ook een uur langer.

Dit betekent dat dag 1 vroeger begint (vorig jaar 15:45 uur en in 2015 om 15:30 uur). Dag 2 begint voor het eerst gelijk aan dag 3 en eveneens vroeger (vorig jaar 13:30 uur en in 2015 om 14:00 uur).

Heeft m'n mailtje naar Buro Pinkpop toch schijnbaar geholpen. Werd eens tijd dat ze van de eerste dag enigszins een volwaardige festivaldag ervan gaan maken.

Eddie Vedder heeft zij solo tour door Europa bekend gemaakt. Helaas geen PP maar wel 2 keer in de HMH eind mei.

https://pearljam.com/news/eddie-vedder-announces-2017-european-tour-dates

Users who are viewing this thread