Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Geen idee of dit werkt, heb ook echt wel moeten proppen en er staan belange geen 52ish namen op maar afin..
edit: ff geteld en het zijn er 51 lol hm

Moooooie poster zeg! Edit: Ten Bells is maar met één 'n'. Maakt ook niet zó veel uit. Desalniettemin: ik denk dat je een héél end in de buurt komt met deze line-up. Ben benieuwd wie er daadwérkelijk gaan komen. Vooral benieuwd wie de 'Lionel Richie's' van dit jaar worden. En óf die wel komen. Goed, we gaan het zien. Dank voor deze mooie 'poster' !

Verder: ik verwacht net zoals Indiaan inderdaad wel wat rock op 3FM, sowieso verwacht ik prophets of rage, biffy clyro en System of A Down daar op maandag, Smeets heeft beloofd dat er op maandag namelijk een harde dag kwam op 3FM. Op Main verwacht ik dan Macklemore als Sub voor KOL. Verder inderdaad Garrix en Bieber op Zaterdag, en Imagine Dragons voor Green Day.

Zag net in spamfilter dat ik ook kaarten gewonnen heb voor de persconferentie. Kan ik daar nog iemand blij mee maken? (Ik kan niet, dus voor twee personen)

Festileaks zal live verslag doen van de Pinkpop Perspresentatie.
Er zal ook een livestream zijn blijkbaar via Pinkpop en 1Limburg : http://www.1limburg.nl/1limburg-woensdag-live-bij-onthulling-pinkpop-programma

Begin nu toch wel heel erg benieuwd te worden of het uiteindelijk voor ons toch nog de moeite gaat worden om een dagje te gaan.

http://www.welovegreen.fr/programmation/

A Tribe Called Quest - Solange - Anderson .Paak (dat zou wat zijn, niet op DTRH maar wel op PP) etc op dit frans festival in Parijs van 10/11 juni
ATCQ als verrassing? ;)

Must See voor de Pinkpopfans!!
https://l1.nl/pinkpop-van-festival-naar-theater-126984/

http://www.welovegreen.fr/programmation/

A Tribe Called Quest – Solange – Anderson .Paak (dat zou wat zijn, niet op DTRH maar wel op PP) etc op dit frans festival in Parijs van 10/11 juni
ATCQ als verrassing?
1f609.svg

Solange staat op NSJ. A Tribe Called Quest: JA! Anderson Paak: Graag!

We gaan het zien. Ik ga van t slechtste uit iig.

Ik heb ergens iets gelezen dat dit jaar geen kaartverkoop is bij de vaste punten zoals bureau pinkpop en de primera. Klopt dit en moeten we dus online gaan kopen of zijn de kaarten toch gewoon daar verkrijgbaar?

Hoi, nieuw hier.
Heb tickets gewonnen voor de perspresentatie dus dacht meld me ook even hier aan aangezien ik van plan ben dit jaar weer naar Pinkpop te gaan.

@pp2017
Dit zie ik op de site van Pinkpop zelf staan:
Zaterdag 11 maart 2017 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, alle Primera winkels en enkele bekende verkoopadressen (zie: ‘verkoop via fysieke verkoopadressen’).

EN OOK BIJ:
Buro Pinkpop Mauritslaan 25, Geleen
Music Machine Paardestraat 11, Sittard
Sounds Record Shop Parade 66, Venlo
Satisfaction Record Shop Oranje Nassaustraat 73, Heerlen
Burgerhoes Sweelinckplein 1, Landgraaf (let op! Alleen verkoop op zaterdag 11 maart 2017.)

Verder denk ik zelf dat sum41 een goeie kans maakt om op de maandag te spelen .. Zie namelijk op hun site dat ze 4 juni op Rock am Ring EN Rock im Park spelen, met kleine letters eronder w/ System of a Down. Dus ja... grote kans toch?

Verder hoop ik zelf o.a. op The Prodigy.

Welkom Bianca...

btw, thnx.. deze was ik nog op aan het wachten. Deze (adreswijziging) is idd nog niet zo lang bekend.
Burgerhoes Sweelinckplein 1, Landgraaf (let op! Alleen verkoop op zaterdag 11 maart 2017.)

Mijn oude voorverkooppunt is er dus niet meer..alleen die schijtprimera's. Omdat het vorig jaar bij die van ons compleet fout ging verkoopt onze Primera dus gewoon geen kaarten voor Pinkpop. Nope we doen gewoon niet mee (Primera Binnenhof Almelo)

Primera is toch een franchise? Ik zou wel eens willen weten wat voor contract Pinkpop heeft afgesloten. Echt kut dit.

Je hebt toch internet.

ja duh...maar het de charme is met zijn allen voor de deur plus ik ben niet zo een fan van ticketmaster.

Je hebt toch internet.

ja duh…maar het de charme is met zijn allen voor de deur plus ik ben niet zo een fan van ticketmaster.
Dit ben ik helemaal met je eens. Het wachten met een groep voor de deur tot de kaarten in de verkoop raken heeft gewoon iets, ik doe dit zelf nu al een paar jaar. Het is gezellig en als je op tijd gaat staan/zitten ben je eigenlijk wel zeker van een kaart.

Users who are viewing this thread