Wat leuk dat er zoveel mensen van dit forum ook aanwezig zijn bij de persconferentie. Ik kan dit jaar eindelijk ook gaan! Wie zie ik daar ?
Voor de geruchten...
* Ik verwacht Halsey voor de mainstage past perfect bij de rest van de artiesten die op de zaterdag komen.
*Zara Larsson zou kunnen maar omdat ze al een concert in de Melkweg heeft aangekondigd is de kans kleiner geworden.
* Guus Meeuwis werd al vaker genoemd, zou opzich kunnen...Guus heeft vaker aangegeven graag op Pinkpop te willen staan.
*Mando Diao .....leuke naam..staat op veel festivals in Pinkpop periode.
*Prophets Of Rage, Rancid, Machine Gun Kelly, Macklemore & Ryan Lewis , Imagine Dragons zijn ook namen waarvan de kans groot is dat ze op Pinkpop staan.
* Misschien komt Smeets nog met Pink! (staat op V festival in Augustus maar staat wel weer in Juli op podiums in Amerika)
*MO en Rag n'Bone Man voor 3Fm stage of Brand Bier stage.
Verder denk ik dat Jan Smeets ook dit jaar elke dag een redelijke grote dance act heeft gepland (net zoals vorig jaar)
Zaterdag: Martin Garrix (mainstage)
Zondag: Axwell^ Ingrosso / Deadmau5/ Steve Aoki ( denk minder grote kans voor Steve Aoki aangezien hij in Nederland iets minder bekendheid heeft, verder staan al deze namen op Summerburst) ( Brandbier stage / 3FM stage)
Maandag: David Guetta (staat op summer burst en op Isle Of Wight beide in Pinkpop periode) (mainstage of 3FM stage)
Verwacht voor de dance geen Nederlandse dance artiesten op Garrix na aangezien The Flying Dutch dat weekend ook plaatsvindt.
Chainsmokers uitgesloten (Zag deze bij geruchten staan) Chainsmokers zijn nog in Amerika gedurende Pinkpop.