Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
http://festileaks.com/2017/03/wordt-line-up-pinkpop-2017-volgens-festileaks-festival-forum/
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Wat leuk dat er zoveel mensen van dit forum ook aanwezig zijn bij de persconferentie. Ik kan dit jaar eindelijk ook gaan! Wie zie ik daar ?

Voor de geruchten...

* Ik verwacht Halsey voor de mainstage past perfect bij de rest van de artiesten die op de zaterdag komen.
*Zara Larsson zou kunnen maar omdat ze al een concert in de Melkweg heeft aangekondigd is de kans kleiner geworden.
* Guus Meeuwis werd al vaker genoemd, zou opzich kunnen...Guus heeft vaker aangegeven graag op Pinkpop te willen staan.
*Mando Diao .....leuke naam..staat op veel festivals in Pinkpop periode.
*Prophets Of Rage, Rancid, Machine Gun Kelly, Macklemore & Ryan Lewis , Imagine Dragons zijn ook namen waarvan de kans groot is dat ze op Pinkpop staan.

* Misschien komt Smeets nog met Pink! (staat op V festival in Augustus maar staat wel weer in Juli op podiums in Amerika)
*MO en Rag n'Bone Man voor 3Fm stage of Brand Bier stage.

Verder denk ik dat Jan Smeets ook dit jaar elke dag een redelijke grote dance act heeft gepland (net zoals vorig jaar)
Zaterdag: Martin Garrix (mainstage)
Zondag: Axwell^ Ingrosso / Deadmau5/ Steve Aoki ( denk minder grote kans voor Steve Aoki aangezien hij in Nederland iets minder bekendheid heeft, verder staan al deze namen op Summerburst) ( Brandbier stage / 3FM stage)
Maandag: David Guetta (staat op summer burst en op Isle Of Wight beide in Pinkpop periode) (mainstage of 3FM stage)
Verwacht voor de dance geen Nederlandse dance artiesten op Garrix na aangezien The Flying Dutch dat weekend ook plaatsvindt.

Chainsmokers uitgesloten (Zag deze bij geruchten staan) Chainsmokers zijn nog in Amerika gedurende Pinkpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Dit wordt de line-up van Pinkpop 2017 volgens het Festileaks Festival Forum

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/03/wordt-line-up-pinkpop-2017-volgens-festileaks-festival-forum/embed/#?secret=YbhqPl59Be" data-secret="YbhqPl59Be" title="“Dit wordt de line-up van Pinkpop 2017 volgens het Festileaks Festival Forum” — Festileaks.com" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" width="600" height="494"></iframe>
Dat zou toch een pijnlijk slecht affiche zijn. Die zaterdag is dan nog de beste dag van de 3.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
De line-up poster die jullie net publiceerden zou opzich kunnen.

Maar...
*Chain Smokers zijn in Amerika 2,3,4 Juni zie website ze staan sowieso niet op Pinkpop.
*Marco of Guus beide lijkt me sterk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@festivaladdictsam

Wel ik (Mario) ben er met mijn vrouw (zie avatar), zoon en dochter. Dennis is er, Kayleigh, Gerard, Pepijn en Stefan. Dat is voor zover ik het weet
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Alter Bridge was volgens mij ook niet meer mogelijk..

5 juni zou nog kunnen volgens hun tourschema, maar 013 heeft ze ook aangekondigd met daarbij de vermelding enige show in NL. Aannemelijk ook te schrappen van de pinkpop poster
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Misschien een kleine opmerking aangaande het affiche van het VoorSpel. Dit zijn uiteraard de acts met de meeste 'voorspellingen' in het VoorSpel door afgelopen maanden heen.
Er zijn al enkele uit gefilterd, maar er blijven altijd een paar staan omdat ze (nog) zo vaak genoemd zijn.

Misschien wel een tip, volgend jaar OOK mee doen, misschien komen we dan met meer deelnemers dichter op de waarheid ;)
Nu 46 deelnemers met meer dan 120 verschillende acts genoemd. De meningen waren blijkbaar goed verdeeld.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Prophets of rage / Byffy Clyro / Frank cartner VS Bieber / Garrix & Chainsmokers op 1 dag :p
Ben benieuwd naar het publiek ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Prophets of rage / Byffy Clyro / Frank cartner VS Bieber / Garrix & Chainsmokers op 1 dag
1f61b.svg

Ben benieuwd naar het publiek
1f609.svg
Zou ik toch prima vinden, lekker verdeeld. Zou me niet verbazen dat ze echt een "rock" (lees Prophets of Rage, Biffy Clyro etc.) dag programmeren op de 3FM stage. Dan hebben de 3 dagen mensen ook wat als ze geen trek hebben in JB.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Leuk gemaakt dat affiche! Zo komt er weer wat leven in de brouwerij.
Als aanvulling erop:

The Chainsmokers staan dan nog in de VS. Die Antwoord, Thrice, Twenty One Pilots en Foster the People vermoedelijk ook. Gogol Bordello en Dropkick Murphys staan al op Bospop. Alter Bridge staat exclusief in 013. Rag'n'Bone Man staat al op DTRH. Me First and the Gimme Gimmes staat op Jera on Air. Jimmy Eat World tourt begin juni nog niet. De rest zie ik wel als grote kanshebbers! Voeg daar Halsey, Axwell /\ Ingrosso, Justice, The Kills, Clutch, Opeth en Sabaton aan toe en je komt vermoed ik een heel eind. Bovendien verwacht ik / hoop ik veel van de metal op maandag als 'metal monday'.



@festivaladdictsam

Wel ik (Mario) ben er met mijn vrouw (zie avatar), zoon en dochter. Dennis is er, Kayleigh, Gerard, Pepijn en Stefan. Dat is voor zover ik het weet

Yes ik ben er bij, met een vriend en mijn vriendin.

Misschien zien we elkaar daar??? Leuk idéé??
Lijkt me leuk!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Als ik toch op FB de reacties zie onder de "fake poster" van Festileaks.. Macklemore, Twenty One Pilots en Imagine Dragons is voor de meeste een natte droom. Gelukkig gaat dat nooit gebeuren; Twenty One Pilots zit wss nog in VS, Macklemore kan wel alleen de maandag nog maar treedt dan 4 dagen achter elkaar op. Imagine Dragons lijkt me een zekerheid.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.212
4.464
Declan McKenna staat 2 juni in Paradiso. Lijkt me wel een zekerheidje voor stage 4 of de brand bier stage.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113


Geen idee of dit werkt, heb ook echt wel moeten proppen en er staan belange geen 52ish namen op maar afin..
edit: ff geteld en het zijn er 51 lol hm
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Als ze al een Marco Borsato of een Guus Meeuwis boeken dan zal het 1 van de 2 zijn lijkt me. Of ze doen samen 1 set, maar alle 2 los op het festival lijkt met teveel van het <span style="text-decoration:line-through;">goede</span> slechte. En al zeker niet op 1 dag.

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.212
4.464
Oasiss wrote:
Declan McKenna staat 2 juni in Paradiso. Lijkt me wel een zekerheidje voor stage 4 of de brand bier stage.

Juist niet dan toch? :p

Lijkt me wel een artiest die dan een festival erbij pakt. Gavin James heb ik een twee jaar geleden ook een aantal dagen voor Pinkpop in Paradiso gezien en hij stond toen ook op Pinkpop. Plus Declan McKenna is best gehyped op 3fm.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken