Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Ik verwacht toch echt de Foo Fighters in Paradiso
1f642.svg
1f609.svg

Ik hoop dat je niet achter het stuur zit, dagdromen is gevaarlijk voor je concentratie!
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
HAEVN verwacht ik absoluut woensdag in Paradiso. Jorrit lacht alleen maar bij die vraag. Geen ontkenning. Begreep ik van een bekende van hem.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik heb toch ook kaartjes gewonnen via de 3FM actie! Zojuist het mailtje ontvangen. Geen idee waarom dat zo lang duurde maar ik ben er dus ook bij! :)
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Schrijf de Foo Fighters maar op. Zullen Pinkpop nog aanvullen met data in europa. Ik weet ff niet welke festivals destijds gecancelde zijn, maar RW en Glaston halen ze iig in.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.423
629
Waar komen de Foo's nou weer vandaan ineens? Pinkpop heeft alle 3 de headliners bevestigd, Foo Fighters doen het niet voor minder op een festival waar Justin Bieber zelfs geboekt staat. En ik verwacht hem niet bijvoorbeeld na Biebs. Want ja, welke zelf respecterende rockband wilt optreden na Bieber, met een veld vol 16 jarige meisjes
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.474
2.959
Staan die stoplichten nog steeds op rood en groen daar?

Edit: dit moest een reactie op die bijdrage over de trein van Almelo naar A'dam zijn, maar dat ging mis.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Schrijf de Foo Fighters maar op. Zullen Pinkpop nog aanvullen met data in europa. Ik weet ff niet welke festivals destijds gecancelde zijn, maar RW en Glaston halen ze iig in.
Néé, doe geen moeite met hopen....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Staan die stoplichten nog steeds op rood en groen daar?

Edit: dit moest een reactie op die bijdrage over de trein van Almelo naar A’dam zijn, maar dat ging mis.

Het gaat hier gestaag door ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Staan die stoplichten nog steeds op rood en groen daar?

Edit: dit moest een reactie op die bijdrage over de trein van Almelo naar A’dam zijn, maar dat ging mis.

Het gaat hier gestaag door
1f60a.svg

waarschijnlijk kom ik met de auto. Openbaar vervoer vanaf Landgraaf naar Paradiso bijna 4 uur, met auto iets meer dan 2 uur.

wow, nog minder dan een week dan kunnen we een jaar lang speculeren over allemaal acts waarschijnlijk voor het grootste deel in de prullenbak mikken :mrgreen:

Misschien zien we elkaar daar??? Leuk idéé??


Overigens Greenfield Festival heeft de line-up compleet. Misschien zit er in die laatste worp nog wat bij voor Pinkpop?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Overigens Greenfield Festival heeft de line-up compleet. Misschien zit er in die laatste worp nog wat bij voor Pinkpop?

Apocalyptica!!!!!
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
@DennisvdBr komt er dit jaar vanuit festileaks ook weer een voorspelling over het gehele programma? Dit was vorig jaar tenminste ook.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
@dennisvdbr komt er dit jaar vanuit festileaks ook weer een voorspelling over het gehele programma? Dit was vorig jaar tenminste ook.
Vanuit het VoorSpel idd...
Volg de sociale media van Festileaks en je zal het snel te weten komen!

:mrgreen:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Kan aan de hand van de lay out van de aankondigingen van de headliners wel een fake poster inweken steken de dag voor de persconferentie ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat ik wel zou willen weten is hoe laat zaterdag de dag begint, ik hoop dat ze dat wat eerder doen dan normaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken