Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Schrijf de Foo Fighters maar op. Zullen Pinkpop nog aanvullen met data in europa. Ik weet ff niet welke festivals destijds gecancelde zijn, maar RW en Glaston halen ze iig in.
Waar komen de Foo's nou weer vandaan ineens? Pinkpop heeft alle 3 de headliners bevestigd, Foo Fighters doen het niet voor minder op een festival waar Justin Bieber zelfs geboekt staat. En ik verwacht hem niet bijvoorbeeld na Biebs. Want ja, welke zelf respecterende rockband wilt optreden na Bieber, met een veld vol 16 jarige meisjes
Schrijf de Foo Fighters maar op. Zullen Pinkpop nog aanvullen met data in europa. Ik weet ff niet welke festivals destijds gecancelde zijn, maar RW en Glaston halen ze iig in.
waarschijnlijk kom ik met de auto. Openbaar vervoer vanaf Landgraaf naar Paradiso bijna 4 uur, met auto iets meer dan 2 uur.
wow, nog minder dan een week dan kunnen we een jaar lang speculeren over allemaal acts waarschijnlijk voor het grootste deel in de prullenbak mikken :mrgreen:
Misschien zien we elkaar daar??? Leuk idéé??
Overigens Greenfield Festival heeft de line-up compleet. Misschien zit er in die laatste worp nog wat bij voor Pinkpop?