Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
De Foo Fighters zouden in 2015 ook afsluiten met daarvoor Pharell Williams. Lijkt mij een vergelijkbare situatie.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De Foo Fighters zouden in 2015 ook afsluiten met daarvoor Pharell Williams. Lijkt mij een vergelijkbare situatie.

De vergelijking is idd wel grappig maar goed ik denk het niet (ik zou het wel toejuichen)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.212
4.464
Ik weiger te geloven dat het voor de Foo Fighters onmogelijk was om 11 dagen eerder in Europa al een optreden te doen. Blijf het een hele dikke faal van Pinkpop vinden.

Dat zij nog na Justin Bieber optreden lijkt me heel sterk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik weiger te geloven dat het voor de Foo Fighters onmogelijk was om 11 dagen eerder in Europa al een optreden te doen. Blijf het een hele dikke faal van Pinkpop vinden.

Dat zij nog na Justin Bieber optreden lijkt me heel sterk.

Niets is onmogelijk, maar dan mocht Pinkpop wel de kosten betalen die gepaard gaan met 11 dagen vroeger naar Europa komen. En dat zal ook een flinke stuiver zijn.

En de band moet het ook maar willen natuurlijk.
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Oasiss wrote:
Ik weiger te geloven dat het voor de Foo Fighters onmogelijk was om 11 dagen eerder in Europa al een optreden te doen. Blijf het een hele dikke faal van Pinkpop vinden.

Dat zij nog na Justin Bieber optreden lijkt me heel sterk.


Niets is onmogelijk, maar dan mocht Pinkpop wel de kosten betalen die gepaard gaan met 11 dagen vroeger naar Europa komen. En dat zal ook een flinke stuiver zijn.

En de band moet het ook maar willen natuurlijk.

Jan Smeets zal de 8ste wel weer zeggen dat ze in 2018 naar pinkpop komen, met dan een affiche als FOO FIGHTERS / METALLICA / PEARL JAM ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Jan Smeets zal de 8ste wel weer zeggen dat ze in 2018 naar pinkpop komen, met dan een affiche als FOO FIGHTERS / METALLICA / PEARL JAM

Jan Smeets is een linkse hippie die teveel praat. Mojo heeft hem waarschijnlijk behoorlijk toegesproken na het hele PJ debacle.

Hij is net Urbanus alleen is Urbanus grappig.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Ik weiger te geloven dat het voor de Foo Fighters onmogelijk was om 11 dagen eerder in Europa al een optreden te doen. Blijf het een hele dikke faal van Pinkpop vinden.

Dat zij nog na Justin Bieber optreden lijkt me heel sterk.

Ze hadden om hun nederlandse fans een plezier te doen ook een indoor show kunnen geven in Ziggo Dome, Ahoy of Gelredome als PP voor hun te vroeg was.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
116
11
Pas op die rechtse poes er komen enkele verrassingen die niet van een linkse hippie komen; by the way links rechts bestaaN HELAAS NIET MEER
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Denk vooral wat je wil denken, stem vooral wat je wil stemmen, maar zullen we er geen politieke discussie van maken? Daar zijn andere fora voor ;)

Terug naar pinkpop: helaas niks gehoord van de 3fm actie voor de persconferentie :(
Dus geen persconferentie voor mij.
Veel plezier aan de rest die wel kaarten heeft voor volgende week.

Misschien leuk om nog een kritisch vraagje te stellen over de Foo Fighters of over Pearl jam aan Jan? Voor de mensen die wel gaan...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Isle Of Wight heeft vandaag Tom Chaplin en Razorlight bekend gemaakt. Dat lijken me leuke namen voor Pinkpop wel, Scouting For Girls is ook wel een typische Pinkpop naam en misschien The Kooks weer?

 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Zijn er hier überhaupt mensen die wél tickets via een van die twee acties gewonnen hebben??
 

Kevin1617899569

Playlistbediener
2 feb 2017
16
0
Isle Of Wight heeft vandaag Tom Chaplin en Razorlight bekend gemaakt. Dat lijken me leuke namen voor Pinkpop wel, Scouting For Girls is ook wel een typische Pinkpop naam en misschien The Kooks weer?

The Kooks zou een mooie toevoeging zijn, denk helaas niet dat het gaat gebeuren. Staan 24 mei in 013 Tilburg.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Zara larson 13 juni in de melkweg.. dan neemt de kans dat ze op pp staat wel af natuurlijk..
 

KevinV

Nieuw lid
4 aug 2016
2
0
Coldplay is bevestigd op het Global citizen festival in Hamburg op 6 juli... tot dusver het eerste festival dat ze headlinen?
Overigens wel indoor dus vast niks voor de zaterdag naar JB... was sowieso al te mooi om waar te zijn
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.329
1.775
Pinkpop heeft toch al alle headliners bekend gemaakt? Waarom zouden ze na Bieber (een van de duurdere acts ooit op Pinkpop als ik het goed begrijp) nog een kolossaal dure headliner als Foo Fighters of Coldplay zetten? Dat is toch niet echt realistisch???

Los van de vraag of je het qua programmering moet willen, twee zulke verschillende acts achter elkaar. Bieber en Garrix achter elkaar, dat is logisch. Maar Foo Fighters of Coldplay achter Bieber?

Als er al verrassingen zijn 8 maart (dank bcmrmaybe), dan zitten die in de breedte van het programma. Niet bovenaan het affiche.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als er al verrassingen zijn morgen, dan zitten die in de breedte van het programma. Niet bovenaan het affiche.

8 maart, niet morgen. Wel bijblijven :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Coldplay is bevestigd op het Global citizen festival in Hamburg op 6 juli… tot dusver het eerste festival dat ze headlinen?
Overigens wel indoor dus vast niks voor de zaterdag naar JB… was sowieso al te mooi om waar te zijn

Dus het kan dus wel!! Ik vraag me af of PP ooit een poging gewaagd heeft om ze binnen te halen voor de zaterdag. Het schijnt dat ze met Bieber echt een bewuste keuze gemaakt hebben om die exclusief te boeken voor de Benelux. Waarom :( in godsnaam..........
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken