Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Die maandag is echt wel goed voor Pinkpop-begrippen, voor vijftig euro zou ik die dag wel willen overwegen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Hadden ze nu die maandag een main stage gegeven met Live - POR - SOAD - KOL, dan had je gewoon een heel sterke dag, maar die podiumverdeling zorgt toch voor problemen om alles te kunnen zien, lijkt me?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Alleen de maandag is wel redelijk te doen .
Live. System of a down , Prophets of rage, Liam Gallaghar , & Rag & Bone man .

Nee Geen pinkpop voor mij dit jaar :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Als ik zou gaan dan zie ik het volgende voor me:
Zaterdag is het Bieber en Garrixdag.....kun je na de Kaiserchiefs weer naar de camping.
Zondag...Sean Paul, Boroederliefde, Birdy en andere Lo-Fi softpop muziek.....lang op de camping blijven totdat Rancid begint en dan weer snel terug, en dan weer proberen Greenday te halen...
Tot System of a Down en dan snel naar huis.....Kings Of Leon, Live en Passenger, Mo,

OK, ik snap het, de lineup is niet geweldig. Ik ben er dit jaar niet bij....DTRH dan maar ns proberen denk ik. :)

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En dan nog de maandag:

Main: Seasick Steve - Guus Meeuwis - Passenger - Live - Kings of Leon
3FM: Machine Gun Kelly - Rag'N'Bone Man - Biffy Clyro - Prophets of Rage - System of A Down
Tent Stage: Gutterdämmerung - Oh Wonder - Liam Gallagher - Fat Freddy's Drop - MØ
Stage 4: Midas - Don Broco - Chris Ayer - JP Cooper

Haha die @dennisvdbr die op het podium mocht komen en een handje mocht geven aan Ed Kowalszyk (ofzo). Dag van je leven, of niet? :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Maandag > Zaterdag > Zondag eerlijk gezegd..
Geen Halsey, Macklemore, Frank Turner, Fatboy Slim, Axwell Ingrosso, Fritz Kalkbrenner, Marco Borsato .. Trieste line-up man, behalve dan die maandag die ziet er best vet uit :')
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vind de zaterdag echt een enorm zwakte bod. Terwijl ik Bieber wel een goede boeking vind.

De zondag heb ik dan nog minder mee. Maar de maandag is echt smullen hoor. Liam Gallagher, FFD, Biffy Clyro, LIVE, POR en SOAD. en dan ook nog wat leuke naampjes erbij. Heel sterk geboekt.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
De maandag is een Pinkpop waardige dag. Uitstekende programmering!! De rest is bagger.....vind ik. Mijn jongens vinden de zaterdag het "vetst" en zondag geweldig. Kortom ze willen verjongen of ik word te oud.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
ik vraag me af of dit pinkpop uberhaupt uitverkocht gaat raken.....mensen die zichzelf Pinkpop-gangers noemen gaan niet naar bieber kijken.....en laten dit festival links liggen. Nieuwe mensen hebben niks mt Pinkpop en kopen mss hooguit een dagkaartje en hebben dan geen zakgeld meer over voor een drankje.
iedereen naar Werchter ...
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Die maandag is wel lekker, als de meesten niet al op Rock Werchter stonden was ik wel gegaan. Werd dan wel rennen tussen podia en veel begin en/of eindes van shows missen. Beter hadden ze die namen wat verspreid over het affiche zodat de rest niet zo ruk is.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Zeer triest dit. Ik zit in met de vaste Pinkpopganger. Wat moet je die zaterdag en zondag nu gaan doen? Enkel maandag is goed, ondanks Guus Meeuwis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken