Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Pim wrote:
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit


Dat zou ik niet te hard zeggen… Lijkt me wel één van die acts die ook nog festivals komt doen…

in 2014 stond Ed op Pinkpop en in de Ziggo in November dus indeed het kan..
Hij mag Open'er komen doen, aangezien Polen nog niet in de tourlijst staat :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit

Tja, die prijzen zijn natuurlijk ook logisch, met die mega meerkoppige band die hij meeneemt. En dat orkest is ook duur, met al die strijkers en blaasinstrumenten enzo. En wie gaat er het on stage vuurwerk betalen?
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Pim wrote:
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit


Tja, die prijzen zijn natuurlijk ook logisch, met die mega meerkoppige band die hij meeneemt. En dat orkest is ook duur, met al die strijkers en blaasinstrumenten enzo. En wie gaat er het on stage vuurwerk betalen?

Hopelijk Jan Smeets ;)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Graspop heeft ook nog wat namen bekendgemaakt. Daar delen ze ook nog wel elk jaar namen met Pinkpop. Ik zie A Day To Remember nog wel op Pinkpop verschijnen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
We kunnen inmiddels opschrijven dat Kings of Leon op 5 juni staat, ze staan 3 juni op Rock in Vienna (waar vandaag de headliners zijn gepresenteerd, zonder The Rolling Stones)

Dan komt die headlinerspot voor Bieber weer een stapje dichterbij................... De laatste geruchten rondom de Stones was volgens mij dat die een los concert zouden geven op de locatie waar rock in Vienna wordt gehouden of heb ik het mis?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
We kunnen inmiddels opschrijven dat Kings of Leon op 5 juni staat, ze staan 3 juni op Rock in Vienna (waar vandaag de headliners zijn gepresenteerd, zonder The Rolling Stones)


Dan komt die headlinerspot voor Bieber weer een stapje dichterbij………………. De laatste geruchten rondom de Stones was volgens mij dat die een los concert zouden geven op de locatie waar rock in Vienna wordt gehouden of heb ik het mis?

The Rolling Stones komen touren, dat is iets wat wel verwacht mag worden.
Maar in Oostenrijk ging de optie tussen Wenen (Rock in Vienna) en A1 Ring Spielberg, blijkbaar hebben ze voor de 2e keus gekozen.

Dat kan betekenen dat ze later in juni in Europa zijn, of andere plannen hebben in Pinksterweekend?
Andere plannen is voor ons misschien leuk, later zou een bevestiging voor Goffertpark dichter bij brengen.

Maar idd, KOL naar 5/6 is een open plek op 3/6 waar Bieber nog kan hé....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ed Sheeran uit de geructhen....
Jammer zeg, van 13 mei tm 14 juni in Amerika...

Had ik niet verwacht.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
schrijf hem dan maar vast op voor volgend jaar. toen hij met frank belde zei hij dat hij 2 jaar ging touren dus misschien eerste jaar de concertzalen en het 2e jaar festivals
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Primavera is niet de vijver waar Pinkpop uit vist.

Zit wat in. Ik denk wel dat er een handje vol namen best eens kan.
Waar ik bijvboorbeeld aan denk is bijvoorbeeld namen als: Japandroids, Sleaford Mods, Run The Jewels, Swans, Bon Iver, Kate Tempest, King Gizzard & The Lizard Wizard, The Afghan Whigs, Solange
Lijkt me dat er wel een paar bij zijn die hetzelfde weekend nog andere festivals kunnen bezoeken...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ondertussen....

Rock in Vienna, in het zelfde weekend in Oostenrijk, maakt excuses voor een 'tegenvallende' lineup?
Met als 1 van de redenen dat er te weinig bands op dat moment op tour zijn...

De lineup van RIV zou te 'soft' zijn...
Wat dit voor Pinkpop betekend dat weet ik niet, maar ik weet wel dat Pinkpop gelukkig niet al te Metal ingericht was....
Misschien kan Pinkpop meeliften met RIV op de Pop name, zoals Macklemore ook op RaR/RiP te vinden is bijvoorbeeld.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.205
6.683
Ondertussen….

Rock in Vienna, in het zelfde weekend in Oostenrijk, maakt excuses voor een ‘tegenvallende’ lineup?
Met als 1 van de redenen dat er te weinig bands op dat moment op tour zijn…

De lineup van RIV zou te ‘soft’ zijn…
Wat dit voor Pinkpop betekend dat weet ik niet, maar ik weet wel dat Pinkpop gelukkig niet al te Metal ingericht was….
Misschien kan Pinkpop meeliften met RIV op de Pop name, zoals Macklemore ook op RaR/RiP te vinden is bijvoorbeeld.
Was dat niet een van die festivals die zogezegd met The Rolling Stones zou komen? Misschien wilde PP ook wel de Stones maar hebben ze niet toegehapt?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als je de line-up van Rock in Vienna van vorig jaar naast de namen van dit jaar legt, valt dat toch wel heel zwaar tegen. Ziet er inderdaad naar uit dat het voor die periode heel moeilijk is om aan 'goede' bands te raken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Was dat niet een van die festivals die zogezegd met The Rolling Stones zou komen? Misschien wilde PP ook wel de Stones maar hebben ze niet toegehapt?

Yep, dat klopt....
Maar ook daarop, lijkt er een antwoord te zijn vanuit Oostenrijk...
Stones gekozen voor A1 Ring, weet niet wat dat met de tourdata gaat doen???
Ik gok eerlijk gezegd meer rond de data van Goffertpark?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken