was leuk geweest, maar ik vind het prima zo
was leuk geweest, maar ik vind het prima zo
Ik weet even niet of je het hierin tegen mij hebt, maar ik geef toch even antwoord met mijn mening / idee er over.(...)
Bruggetje naar Justin Bieber: is er, naast die mysterieuze tweet, ook maar enige reden om aan te nemen dat hij niet komt? Over die tweet trouwens: die ‘C’ staat niet voor ‘cancelled’ (wat een onzin!), maar puur voor welk systeem (geluid/licht/visuals/effecten) wordt gebruikt. Gewoon aannemelijk: dit heeft iedere grote artiest. Heeft puur te maken met wat voor soort podia. Voorbeeld: zoals te zien in de tweet speelt Justin bij elke headlineshow (dus bij z’n ‘eigen’ concerten) op systeem B. Dat systeem duurt waarschijnlijk veel langer om te bouwen/af te breken/te vervoeren dan systeem C.
Los daarvan: JB staat met een headlineshow + special guests in Aarhus (Denemarken). Een ‘Ceres Park festival’ bestaat niet eens. Ik durf dus zomaar te beweren dat het formuliertje simpelweg NEP is. Bam. O ja: die tweet: 6 vind ik leuks, 15 retweets? Voor iemand die ‘bewijs’ heeft dat Nederland, Sunderland en India geannuleerd zijn? Kom zeg. Ik denk zelfs dat ze denkt dat ‘Sunderland’ een land is. Enfin. Tot zover.
PinkpopSinds2008 wrote:
(…)
Bruggetje naar Justin Bieber: is er, naast die mysterieuze tweet, ook maar enige reden om aan te nemen dat hij niet komt? Over die tweet trouwens: die ‘C’ staat niet voor ‘cancelled’ (wat een onzin!), maar puur voor welk systeem (geluid/licht/visuals/effecten) wordt gebruikt. Gewoon aannemelijk: dit heeft iedere grote artiest. Heeft puur te maken met wat voor soort podia. Voorbeeld: zoals te zien in de tweet speelt Justin bij elke headlineshow (dus bij z’n ‘eigen’ concerten) op systeem B. Dat systeem duurt waarschijnlijk veel langer om te bouwen/af te breken/te vervoeren dan systeem C.
Los daarvan: JB staat met een headlineshow + special guests in Aarhus (Denemarken). Een ‘Ceres Park festival’ bestaat niet eens. Ik durf dus zomaar te beweren dat het formuliertje simpelweg NEP is. Bam. O ja: die tweet: 6 vind ik leuks, 15 retweets? Voor iemand die ‘bewijs’ heeft dat Nederland, Sunderland en India geannuleerd zijn? Kom zeg. Ik denk zelfs dat ze denkt dat ‘Sunderland’ een land is. Enfin. Tot zover.
Ik weet even niet of je het hierin tegen mij hebt, maar ik geef toch even antwoord met mijn mening / idee er over.
Er is in principe maar 1 reden om aan te nemen dat hij niet komt, dat is de tekst bij die tweet dat het gecanceld is.
De foto van het blaadje met de data in de tweet komt hoogst waarschijnlijke via tour-crew-members van Bieber.
Het A, B, C systeem heeft idd meer met de soort show te maken, B is een grote eigen show (bijvoorbeeld stadion concert), A is een show via 2e partij op bijvoorbeeld een evenement en C is een festival gig, de C heeft dus niets met gecanceld te maken…
De gig in Aarhus is op de plaatselijke draf en renbaan Jydsk Væddeløbsbane en valt onder organisatie van “CERES Park & Arena” (dat dus wel bestaat) onder de titel “A DAY AT THE RACETRACK”, deze is al o.a. officieel aangekondigd.
Dat deze mevrouw Sunderland apart noemt is hoogst waarschijnlijk omdat ze zelf uit Engeland komt en dus de plaatselijke UK gig met plaatsnaam betitelt.
Van de concerten op het blaadje is inmiddels alles aangekondigd, behalve Mumbai India, Pinkpop en Sunderland.
Of dat betekent dat Mumbai, Pinkpop en Sunderland gecanceld zijn, of dat ze nog aangekondigd moeten worden laat ik bij deze in het midden.
Het is wel zo dat er inmiddels geruchten zijn dat een gig in Filipijnen en India (dus Mumbai Stadion) op het punt staan aangekondigd te worden.
Ik durf het wel voor de echtheid van het formuliertje op te nemen.
Dus kan zomaar dat Pinkpop nog aangekondigd moet worden…
Arctic Monkeys ook pas op de persconferentie aangekondigd in 2014.
Maar de laatste jaren zijn we over het algemeen gewend dat de headliners voor de jaarwisseling bekend zijn.
Mooi, dan is hetzelfde headline trio als 2013 al geheel uitgesloten.Voor de mensen die toch nog The Killers hadden verwacht, 11 juni doen die een concert in de VS. Dus die komen nadien pas naar Europa.
Volgens mij heeft Roskilde met A Tribe Called Quest zijn laatste headliner binnen. Vette naam, maar niet geschikt als headliner voor Pinkpop.DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
Ik vroeg me af of er nog festivals, in de periode juni/juli, zijn die ook net als Pinkpop nog steeds met 1 of misschien wel meerdere headliners moeten komen. Volgens mij Glastonbury nog maar zijn er nog meer. Weet iemand dit en zou dit bijvoorbeeld wel eens kunnen betekenen dat we toch nog een act krijgen op een paar festivals die we mogelijk niet hadden verwacht of is alles op de meeste festivals wel zo’n beetje ingevuld qua headliners??
IOW nog de vrijdag headliner.
Rockavaria (als het überhaupt doorgaat) nog geheel affiche.
Wildlife UK volgens mij nog een headliner.
Roskilde volgens mij ook nog niet alle headliners.
Weet niet of je dat wil meetellen, maar voor Rock in Roma komen nog een paar concerten.
Zijn er nog been klein aantal waarschijnlijk dus.
IOW heeft alle headliners, Rockavaria gaat volgens mij niet meer doorgaan, Wildlife UK zijn niet echt de headliners voor Pinkpop (vorig jaar Discosure, Rudimental en Sam Smith). Dus nee alles is al ingevuld voor de festivals qua headliners. Enige die nog kan verrassen is Roskilde, maar hun verrassingen zijn meestal Eu festival exclusive.
Denk niet PinkpopVolgens mij heeft Roskilde met A Tribe Called Quest zijn laatste headliner binnen. Vette naam, maar niet geschikt als headliner voor Pinkpop.