Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
British Summer Time, komt met Greenday en Rancid, mag nu wel duidelijk zijn dat, dat een package deal is?
Verder mogen Gogol Bordello en The Hives van mij ook wel komen op Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
British Summer Time, komt met Greenday en Rancid, mag nu wel duidelijk zijn dat, dat een package deal is?
Verder mogen Gogol Bordello en The Hives van mij ook wel komen op Pinkpop.
Prima package deal, als dat zo is dan... Laat maar komen, Call it Off er bij voor NL inbreng en we hebben een uitstekende Zondag-Punkdag!!

edit, even check gedaan, maar volgens mij zijn Gogol Bordello en The Hives beschikbaar voor het Pinkpop Weekend, klopt dat?
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Klopt, Gogol Bordello zit weekend na Pinkpop in Zwitserland, The Hives hen tour start in Juli volgens mij misschien dat er nog datums voor zijn, maar die kan ik niet zo snel vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Klopt, Gogol Bordello zit weekend na Pinkpop in Zwitserland, The Hives hen tour start in Juli volgens mij misschien dat er nog datums voor zijn, maar die kan ik niet zo snel vinden.
Precies... Gogol Bordello ook al op Greenfield met Green Day.
Misschien dat The Hives en Gogol Bordello deze week in de aankonding van NovaRock zit, dan voegen ze zich dan ook daar bij Green Day....

Iets om in de gaten te houden, nice.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Arctic wrote:
Klopt, Gogol Bordello zit weekend na Pinkpop in Zwitserland, The Hives hen tour start in Juli volgens mij misschien dat er nog datums voor zijn, maar die kan ik niet zo snel vinden.


Precies… Gogol Bordello ook al op Greenfield met Green Day.
Misschien dat The Hives en Gogol Bordello deze week in de aankonding van NovaRock zit, dan voegen ze zich dan ook daar bij Green Day….

Iets om in de gaten te houden, nice.

Denk dat je Gogol Bordello wel bijna kan opschrijven voor Pinkpop, als The Hives nog data voor Juli krijgt dan denk ik hen ook wel.
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
The Hives staan wel al 19 augustus op Nirwana Tuinfeest in Lierop, ik weet niet of dit een probleem is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
The Hives staan wel al 19 augustus op Nirwana Tuinfeest in Lierop, ik weet niet of dit een probleem is?
goh... dat kan idd een minpuntje zijn ja... Volgens mij niet veel overeen komsten met Pinkpop laatste jaren, 1 Nl act per jaar misschien??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Vernieuwde lijst dan maar, Beyonce is zwanger dus er uit.
Ook er uit, Pearl Jam, zal in februari / maart geen gig in juni aankondigen, dus die schuiven 'wij' door naar 2018.
The Killers pas 2e weekend juni in Europa. Zelfde vermoeden heb ik met LInkin Park.
Er staan nog een paar uit de Golden Oldie catagorie in, maar dat is meer voor de vorm, zonde weg te laten.
Heb Maroon 5 nog bijgevoegd, misschien nog een 'hoge hoed' act ;)


plausibel :
- Justin Bieber, zou volgens een rondgaand tourschema 3 juni (samen met Martin Garrix) op Pinkpop staan. Maar er gaat ook een bericht dat dit niet meer door zou gaan, zie tweet.
- The Prodigy, week voor Pinkpop in Kroatië en week na Pinkpop in Denemarken, laatste keer 2010 en tevergeefs gevraagd als vervanger Foo Fighters in 2015.
- Coldplay, nog geen datum in Nederland en nog ruimte voor Pinkpop vóór de tourstart 6 juni in München

vaag :
- Katy Perry, http://www.sundayworld.com/entertainment/music/katy-perry-confirms-2017-tour
- Maroon 5, wel al VS festivals, BottleRock en Rock in Rio bijvoorbeeld, om juni/juli heen maar nog geen nieuws over Europa met een flink gat in tourschema.

golden oldie :
- The Rolling Stones, er gaan geruchten over een tour in juni, komen ze terug naar Pinkpop begin juni of pas in juli naar Goffertpark.
- Aerosmith, nog altijd geen datum in Benelux. 3 zou in principe een mogelijkheid kunnen zijn.
- Bon Jovi, nieuw album is er en tourdata moeten komen voor aankomende (festival-)zomer, geruchten voor de DEAG-festivals beginnen nu toe te nemen. De DEAG festivals zijn voornamelijk in het zelfde weekend met Pinkpop. Misschien neemt hij Billy Idol wel mee vanaf Rock in Rio...
- Queen, misschien nog voor de VS tour vanaf 23 juni eerst nog festivals in Europa eind mei / begin juni ?

De band Live verwacht ik wel, maar niet zo zeer als headliner. Wel in de gaten houden
 

Thomassiooo

Playlistbediener
23 okt 2016
6
0
Heeft iemand enig idee waar en wanneer de tickets voor de perspresentatie te koop zijn? Of zijn hier helemaal geen tickets voor te koop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Heeft iemand enig idee waar en wanneer de tickets voor de perspresentatie te koop zijn? Of zijn hier helemaal geen tickets voor te koop?
Volgens mij krijg je die cadeau bij hele simpele prijsvragen bij bijvoorbeeld OOR en 3FM. Die kanalen in de gaten houden en je hebt ze zo te pakken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/lady-gaga-to-announce-joanne-world-tour-after-super-bowl-show-w464022

Lady gaga komt met tourdata.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
EDIT, toegevoegd Lady Gaga ivm opmerking PJ ;)

Vernieuwde lijst dan maar, Beyonce is zwanger dus er uit.
Ook er uit, Pearl Jam, zal in februari / maart geen gig in juni aankondigen, dus die schuiven ‘wij’ door naar 2018.
The Killers pas 2e weekend juni in Europa. Zelfde vermoeden heb ik met LInkin Park.
Er staan nog een paar uit de Golden Oldie catagorie in, maar dat is meer voor de vorm, zonde weg te laten.
Heb Maroon 5 nog bijgevoegd, misschien nog een ‘hoge hoed’ act
1f609.svg



plausibel :
– Justin Bieber, zou volgens een rondgaand tourschema 3 juni (samen met Martin Garrix) op Pinkpop staan. Maar er gaat ook een bericht dat dit niet meer door zou gaan, zie tweet.
– The Prodigy, week voor Pinkpop in Kroatië en week na Pinkpop in Denemarken, laatste keer 2010 en tevergeefs gevraagd als vervanger Foo Fighters in 2015.
– Coldplay, nog geen datum in Nederland en nog ruimte voor Pinkpop vóór de tourstart 6 juni in München

vaag :
- Lady Gaga, met de geruchten rond Glatonbury en mogelijke touraankondiging op korte termijn, http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/lady-gaga-to-announce-joanne-world-tour-after-super-bowl-show-w464022
– Katy Perry, http://www.sundayworld.com/entertainment/music/katy-perry-confirms-2017-tour
– Maroon 5, wel al VS festivals, BottleRock en Rock in Rio bijvoorbeeld, om juni/juli heen maar nog geen nieuws over Europa met een flink gat in tourschema.

golden oldie :
– The Rolling Stones, er gaan geruchten over een tour in juni, komen ze terug naar Pinkpop begin juni of pas in juli naar Goffertpark.
– Aerosmith, nog altijd geen datum in Benelux. 3 zou in principe een mogelijkheid kunnen zijn.
– Bon Jovi, nieuw album is er en tourdata moeten komen voor aankomende (festival-)zomer, geruchten voor de DEAG-festivals beginnen nu toe te nemen. De DEAG festivals zijn voornamelijk in het zelfde weekend met Pinkpop. Misschien neemt hij Billy Idol wel mee vanaf Rock in Rio…
– Queen, misschien nog voor de VS tour vanaf 23 juni eerst nog festivals in Europa eind mei / begin juni ?

De band Live verwacht ik wel, maar niet zo zeer als headliner. Wel in de gaten houden

 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik vind het wel opvallend dat je Coldplay (die geen festivals lijkt te doen) hoger zet dan Linkin Park (die een weekje later op een festival in Europa staan).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Afgaande op je lijstje Dennis hoop ik echt op Coldplay maar mijn verstand zegt helaas Bieber.
Persoonlijk vind ik The Prodigy vandaag de dag eigenlijk niet meer headlinerwaardig voor PP al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.
De volgende drie op je lijstje zouden ook kunnen echter liggen minder in de lijn der verwachting. Ik denk dat zowel Perry als Gaga voor stadionconcerten gaan. Hebben meestal ook wel een grote productie qua podium,show en alles wat erbij komt kijken. Maroon 5 zou kunnen, kan daar eigenlijk weinig over zeggen. Zouden in mijn optiek ook net zo goed Bospop kunnen headlinen of zijn ze daar weer te groot/te duur voor????
De goldie oldies in je lijstje zijn mooi maar puur vanwege de opmerking van Jan dat het geen goldie oldie zou worden ga ik er maar vanuit dat dat klopt tenzij er een koerswijziging heeft plaatsgevonden maar dat weten wij natuurlijk niet..... Waarom moeten we zo lang wachten op die derde headliner?? Koerswijziging misschien???
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Is er geen act die we over het hoofd zien?

Alles lijkt te wijzen op Bieber, snap ik.
Aerosmith blijft wishfull thinking van Dennis. Die hebben aangegeven dat dit de volledige tour is en hier zit een schema in net als voorgaande tour.
Coldplay lijkt te duidelijk geen festival over te slaan.
Is The Prodigy nog headlinerwaardig voor Pinkpop? (voor mij wel, zou ik te gek vinden)
Stones verwacht ik niet nog een keer...
Bon Jovi zagen we allemaal maximaal als sub.
...

Pinkpop/MOJO maakt het forum dit jaar wel extra interessant.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Plotseling komen net weer geruchten over Pearl Jam op hun forum over een korte tour door Amerika in juli. Datums worden ook al genoemd. Het zegt helemaal niets maar na weken van stilte is dit wel opvallend.
Wie weet een korte tour daarvoor in Europa? Zie verder: http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/10/#post-124397
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken