Dat komt omdat Coldplay nog geen gig in Nederland heeft staan en maar 3 dagen verschil is tussen Pinkpop zaterdag 3 juni en München 6 juni. Kan mogelijk zo zijn dat Coldplay een festival-exclusief heeft op Pinkpop, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet zo...Ik vind het wel opvallend dat je Coldplay (die geen festivals lijkt te doen) hoger zet dan Linkin Park (die een weekje later op een festival in Europa staan).
Weet niet, zeg het maar???Is er geen act die we over het hoofd zien?
Het begint steeds meer een negatief punt te worden des te later het wordt... Als ze iets in juni aangekondigd hadden, dan was dat minstens in januari geweest. In februari juli aankondigen geloof ik nog wel.Plotseling komen net weer geruchten over Pearl Jam op hun forum over een korte tour door Amerika in juli. Datums worden ook al genoemd. Het zegt helemaal niets maar na weken van stilte is dit wel opvallend.
Wie weet een korte tour daarvoor in Europa? Zie verder: http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/10/#post-124397
Wat we zondag 4 juni ongeveer kunnen verwachten.
Setlist FM : Green Day Ziggo Dome Amsterdam 31 januari 2017
Setlist
Bohemian Rhapsody
(Queen song)
Blitzkrieg Bop
(Ramones song)
The Good, the Bad and the Ugly
(Ennio Morricone song)
Know Your Enemy
Bang Bang
Revolution Radio
Holiday
Letterbomb
Boulevard of Broken Dreams
Troubled Times (Live debut)
Longview
Youngblood
2000 Light Years Away
Hitchin’ a Ride
When I Come Around
Waiting
Burnout
Scattered
Minority
Are We the Waiting
St. Jimmy
Knowledge (Operation Ivy cover)
Basket Case
She
King for a Day
Shout / Always Look on the Bright Side of Life / (I Can’t Get No) Satisfaction / Hey Jude
Still Breathing
Forever Now
Encore:
American Idiot
Jesus of Suburbia
Encore 2:
Ordinary World
Good Riddance (Time of Your Life)
En bliksum wat waren ze in vorm gister! Supervet optreden! Wanneer de Green Day dag wat goed word qua namen dan ga ik wel even een dagje op en neer, mocht Justin Bieber niet komen overweeg ik een weekend !
Stoffer wrote:
En bliksum wat waren ze in vorm gister! Supervet optreden! Wanneer de Green Day dag wat goed word qua namen dan ga ik wel even een dagje op en neer, mocht Justin Bieber niet komen overweeg ik een weekend !
Was al van plan Green Day (weer) vooraan mee te pakken op Pinkpop. Maar heb goeie dingen gehoord/gelezen over gisteren avond, dus heb er wel heel veel zin in. Man, vooraf niet eens gedacht dat ze tijdens Pinkpop al in Europa zouden zijn, hoe gek loopt het dit jaar…
( edit… Dus je gaat geen weekend overwegen, maar wel een dag op en neer voor Green Day-dag Stoffer ?)
Strakke setlist, niets mis mee! Alleen hoop ik dat die interactie met het publiek minder is dan de laatste keer. Man, daar werd ik niet goed van. Sommige stukken duurde dat ook veel te lang….. Zo kan ik ook een show vullen dacht ik toen nog.
Dan zou ik de recensie van OOR maar niet lezen als ik jou was...Strakke setlist, niets mis mee! Alleen hoop ik dat die interactie met het publiek minder is dan de laatste keer. Man, daar werd ik niet goed van. Sommige stukken duurde dat ook veel te lang….. Zo kan ik ook een show vullen dacht ik toen nog.
PJ wrote:
Strakke setlist, niets mis mee! Alleen hoop ik dat die interactie met het publiek minder is dan de laatste keer. Man, daar werd ik niet goed van. Sommige stukken duurde dat ook veel te lang….. Zo kan ik ook een show vullen dacht ik toen nog.
Dan zou ik de recensie van OOR maar niet lezen als ik jou was…