Er zit hier nog iemand hevig in de ontkenningsfase.
Dirk wrote:
Arctic wrote:
Justin Bieber
Bieber als laatste hoofdact hahahahahah Nee dat menen jullie niet.
Stoffer wrote:
En bliksum wat waren ze in vorm gister! Supervet optreden! Wanneer de Green Day dag wat goed word qua namen dan ga ik wel even een dagje op en neer, mocht Justin Bieber niet komen overweeg ik een weekend !
Was al van plan Green Day (weer) vooraan mee te pakken op Pinkpop. Maar heb goeie dingen gehoord/gelezen over gisteren avond, dus heb er wel heel veel zin in. Man, vooraf niet eens gedacht dat ze tijdens Pinkpop al in Europa zouden zijn, hoe gek loopt het dit jaar…
( edit… Dus je gaat geen weekend overwegen, maar wel een dag op en neer voor Green Day-dag Stoffer ?)
Als Pinkpop begint zit ik nog steeds bij de ‘wat als Bieber zijn benen breekt’ fase.Gloeilamp wrote:
Dirk wrote:
Arctic wrote:
Justin Bieber
Bieber als laatste hoofdact hahahahahah Nee dat menen jullie niet.
Met de aankondiging van Bieber volgt de woedefase.
Daarna de twijfelfase, met ‘wat als Bieber zijn benen breekt’ of ‘wat als op de andere podia goede namen spelen’.
Dan het verdriet en de realisatie.
Hopelijk als Pinkpop begint is de acceptatiefase er.
Ik hoop nog steeds voor Pinkpop dat ze een andere headliner hebben dan Justin Bieber. Ik zou het echt de slechtste boeking voor PP ooit vinden, voor mij is het dan wel klaar met Pinkpop, als ze met Bieber komen kan ik ze niet meer serieus nemen. Zolang het nog niet officieel bevestigd is is er nog hoop dat ze een leukere headlinder hebben geboekt.
Ja ik lach me rot…
Maar kan jij een reden bedenken als grote volger van PP???
Ik denk dat er weinig strategie achter zit.Maar kan jij een reden bedenken als grote volger van PP???