Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PP1980 wrote:
The Offspring naar de Lokerse Feesten. Ze hebben een onregelmatige tour dus wie weet

Zie ik eerder op Bospop verschijnen

Zijn nog in VS tijdens Pinkpop. Volgens mij zelfs nog in juli in Canada en pas eind juli in Europa, meen ik.
Dus dan zijn volgens mij zowel Pinkpop alsmede Bospop uitgesloten.

Hun tour schiet alle kanten op. Op 27 mei in Texas, volgende pas 22 juni Canada dan weer 15 juli Hyde Park Londen en daarna de 27 ste juli in Italië.

Kings of leon heeft de datum op hun site trouwens aangepast naar 5 juni, dus deze zijn zeker afsluiter van pinkpop 2017.
klopt, op de dag dat Rock in Vienna de dagindeling online zette hadden ze dat aangepast vorige week donderdag. Daar in Oostenrijk staan ze btw de 3e juni, dus kon ook niet anders.

Lady Gaga zal haar tour dadelijk bekend maken. Weten we meteen of we haar ook kunnen afstrepen of dit een konijn uit de hoge hoed is.

Lady Gaga zal haar tour dadelijk bekend maken. Weten we meteen of we haar ook kunnen afstrepen of dit een konijn uit de hoge hoed is.

Tot nu toe blijft het bij een tweet dat ze op wereldtournee zal gaan. Verdere details volgen later...
https://mobile.twitter.com/ladygaga

Rockavaria doorprikt de stilte...
Ondertussen is dit weekend officieel de stekker uit Rockavaria 2017 (zie topic) getrokken.
Dus na de excuses van Rock in Vienna voor de tegenvallende line-up, het niet doorgaan van Rock im Revier nu ook geen Rockavaria.

Ondertussen is Rock am Ring terug naar der Ring en is die cirkel daar weer rond.
DEAG liet een dikke natte scheet en kon niet opboksen tegen MLK/LiveNation.

Conclusie is dat daar de gewenste headliners niet gepakt konden worden.
Er zijn lijkt het potentiële headliners geweest met achteraf andere plannen.
We kunnen wel zeggen dat Pinkpop met Green Day en Kings of Leon eigenlijk al goed weg komt in die periode.
Pinkpop heeft het geluk een breede vijver te hebben om uit te vissen, dus een Pop-idool als headliner zetten is achteraf een goeie zet....

Eens zien wanneer de stilte door Pinkpop doorgeprikt zal worden...

Rolo wrote:

Tot nu toe blijft het bij een tweet dat ze op wereldtournee zal gaan. Verdere details volgen later…
Inderdaad ja. Voor de Super Bowl las ik al dat ze erna haar world tour bekend zou maken. Maar het was dus letterlijk alleen dat ze op world tour gaat, nog zonder data.
Maar sow dat was even een goede show in de rust van de super bowl. Als er dan toch een popafsluiter moet komen, dan liever Gaga dan Bieber.

Rockavaria doorprikt de stilte…
Ondertussen is dit weekend officieel de stekker uit Rockavaria 2017 (zie topic) getrokken.
Dus na de excuses van Rock in Vienna voor de tegenvallende line-up, het niet doorgaan van Rock im Revier nu ook geen Rockavaria.

Ondertussen is Rock am Ring terug naar der Ring en is die cirkel daar weer rond.
DEAG liet een dikke natte scheet en kon niet opboksen tegen MLK/LiveNation.

Conclusie is dat daar de gewenste headliners niet gepakt konden worden.
Er zijn lijkt het potentiële headliners geweest met achteraf andere plannen.
We kunnen wel zeggen dat Pinkpop met Green Day en Kings of Leon eigenlijk al goed weg komt in die periode.
Pinkpop heeft het geluk een breede vijver te hebben om uit te vissen, dus een Pop-idool als headliner zetten is achteraf een goeie zet….

Eens zien wanneer de stilte door Pinkpop doorgeprikt zal worden…

Ik snap het wel hoor, de concurrentie is groot en die headliners boeken heeft ook met zoveel andere dingen te maken, tourschema's en zo maar toch....... Jammer dat PP naast bands grijpt als FF Radiohead Pearl Jam, Arcade Fire, Mumford and Sons. Hetzij omdat ze ergens anders spelen of omdat ze hun plannen hebben gewijzigd. En toch heb ik zomaar het idee en dat is enkel gebaseerd op het feit dat PP zo lang wacht met die laatste headliner dat dit wel eens een verrassing kan zijn........

PJ wrote:
Rolo wrote:

Tot nu toe blijft het bij een tweet dat ze op wereldtournee zal gaan. Verdere details volgen later…

Inderdaad ja. Voor de Super Bowl las ik al dat ze erna haar world tour bekend zou maken. Maar het was dus letterlijk alleen dat ze op world tour gaat, nog zonder data.
Maar sow dat was even een goede show in de rust van de super bowl. Als er dan toch een popafsluiter moet komen, dan liever Gaga dan Bieber.
Tja, als ik de keuze zou moeten maken, zal ik ook eerder voor Gaga kiezen :P

Wat betreft de headliner opties, denk ik dat we The Rolling Stones langzaam wel kunnen schrappen. De kans dat ze een concert in Oostenrijk hebben dan is vrij groot, althans zeggen de geruchten.
Voor Nederland is Pinkpop niet aan de orde lijkt, Goffertpark (na Guns N Roses) werd veel genoemd, maar zoals nu lijkt is nu ook veel Malieveld genoemd voor 2e week juni...

Gaga op 3 oktober in de Ziggo Dome. Geen PP dus…
yep, zie het net ook langskomen...

tour vanaf augustus en pas eind september in Europa. Lijkt me niet dat het Glastonbury gaat zijn, Lady Gaga kan uit de geruchten denk ik voor de festivals.

Wilbert wrote:
Gaga op 3 oktober in de Ziggo Dome. Geen PP dus…

yep, zie het net ook langskomen…

tour vanaf augustus en pas eind september in Europa. Lijkt me niet dat het Glastonbury gaat zijn, Lady Gaga kan uit de geruchten denk ik voor de festivals.

Tot nu toe het enigste festival waar ze op staat is Rock in Rio op 15 september.....

Daar gaat GaGa dus..ook liever dan Bieber.

Al nieuws over dat concert in India (Mumbai) ? Nog steeds niet bij Bieber te zien.

Simple Plan exclusief naar de 013 op 7 juni, nog een naam die kan worden weggestreept.

Simple Plan exclusief naar de 013 op 7 juni, nog een naam die kan worden weggestreept.

zo, 013 heeft al een waslijst aan exclusief staan...

Hoe doen ze dat toch, hebben ze een goeie boeker of steekpenningen??

Users who are viewing this thread