Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Tot nu toe vind ik het wel knap, dat Mojo en Pinkpop zo weinig uitlekken.. natuurlijk zijn de meeste acts wel al geboekt, maar wij willen gewoon van de Bieber onzekerheid afzijn denk ik zo.
Gisteren kwam Open'er nog met een lading namen, hier o.a. Taco Hemmingway, the Kills, Royal Blood, George Ezra en meer.
Misschien hier nog wat tussen als dagopvulling voor Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.474
6.721
als het nou kaartjes zijn voor de pinkpop persconferentie
1f642.svg

:mrgreen:
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
hoe groot is de kans dat the mysterons komen? lijkt me wel een leuke band voor op stage 4 ofzo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.474
6.721
hoe groot is de kans dat the mysterons komen? lijkt me wel een leuke band voor op stage 4 ofzo

Kan.
Volgens mij zitten ze bij dezelfde boeker die al eerder Afterpartees (PP14) , Clean Pete en The Sore Losers (PP16) naar Pinkpop zette.

Canshaker Pi en The Kik zitten daar volgens mij ook... fyi...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
http://www.rocksound.tv/news/read/paramore-to-tour-this-year
Paramore gaat dit jaar ook op tour. Zouden deze kans maken? Aangezien ze voor het laatst vgm in 2013 in Nederland stonden.
Er is nog niks bekend van data, wanneer ze waar zullen touren, maar er bestaat een kans in mijn ogen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.474
6.721
Volgens mij is er momenteel een promotie filmpje of fotoshoot in de maak op Megaland terrein voor de aankomende theatertour...
Althans, dat denk ik...


https://twitter.com/WielB/status/828973369030750211
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Volgens mij is er momenteel een promotie filmpje of fotoshoot in de maak op Megaland terrein voor de aankomende theatertour…
Althans, dat denk ik…


<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="828973369030750211"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Klopt helemaal Dennis, Heeft te maken met de theatertour.
 

Richard Kuiter

Playlistbediener
7 feb 2017
14
0
Waarom geen Aerosmith als headliner voor de eerste dag? Die hebben nog een gaatje in het tourschema (nog in Polen op de 2e en dan Denemarken op de 5e)?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Waarom geen Aerosmith als headliner voor de eerste dag? Die hebben nog een gaatje in het tourschema (nog in Polen op de 2e en dan Denemarken op de 5e)?

Is inderdaad al een paar keer langs geweest in dit forum. Maar mocht je Aerosmith boeken als headliner moet je wel een rete goede randprogrammering hebben, inclusief een sub van het formaat Editors (2014). Want Aerosmith de populariteit van Aerosmith wordt steeds en steeds minder in Nederland. Hun laatste passage was ook niet een bijster succes.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Richard Kuiter wrote:
Waarom geen Aerosmith als headliner voor de eerste dag? Die hebben nog een gaatje in het tourschema (nog in Polen op de 2e en dan Denemarken op de 5e)?


Is inderdaad al een paar keer langs geweest in dit forum. Maar mocht je Aerosmith boeken als headliner moet je wel een rete goede randprogrammering hebben, inclusief een sub van het formaat Editors (2014). Want Aerosmith de populariteit van Aerosmith wordt steeds en steeds minder in Nederland. Hun laatste passage was ook niet een bijster succes.
Bovendien tourt Aerosmith volgens een vast schema van een dag optreden en dan twee dagen rust voor het volgende concert.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.474
6.721
DennisvdBr wrote:
Volgens mij is er momenteel een promotie filmpje of fotoshoot in de maak op Megaland terrein voor de aankomende theatertour…
Althans, dat denk ik…


Klopt helemaal Dennis, Heeft te maken met de theatertour.
Ja, idd
Hier is een artikel er over : http://www.limburger.nl/cnt/dmf20170207_00035903/huub-stapel-moet-weer-de-rolstoel-in

Voor jullie info, Rowwen Heze is uitgesloten voor Pinkpop, ze spelen die dagen met deze theatershow in Amsterdam.
De theatershow zal niet deel uitmaken op Pinkpop zelf dus.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Is David Guetta nog een optie voor Pinkpop? Wellicht op de maandag voor Kings of Leon op 3FM of Main... Hij staat op Isle of Wight. Of is dat uitgesloten na het vastleggen van Martin Garrix?
 

Kevin1617899569

Playlistbediener
2 feb 2017
16
0
Is David Guetta nog een optie voor Pinkpop? Wellicht op de maandag voor Kings of Leon op 3FM of Main… Hij staat op Isle of Wight. Of is dat uitgesloten na het vastleggen van Martin Garrix?

Zou prima kunnen, vorig jaar waren met Major Lazor(3FM), Kygo(Main) en Robin Schulz(BB) ook 3 DJ's op het festival aanwezig. Zie dat in de komende jaren ook wel gebeuren
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Pierce Brothers hebben net wat data gedropt voor hun Europese tour. 5-6-7 juni in Duitsland en België. Leuke dagopvulling. In 2015 op stage 4, kregen de tent plat. Verdienen nu wel een plek in de Brand tent. Van mij mogen ze zelfs op 3FM staan. Wat een energie hebben deze 2 Australische broers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken