Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Flogging Molly
ik geloof dat ze in VS spelen dat weekend, Bunbury festival...

Bastille (met een nieuwe plaat op zak en een uitverkochte Ziggodome kunnen ze prima op herhaling komen)
nee, zo dom zullen ze toch niet zijn, dezelfde band 4 X in 5 jaar. Ik vond 3 maal in 4 jaar al te veel van het goede. Zou echt overkill zijn.

exit: en Martijn het is zaterdag, zondag, maandag ;)

Pendulum zie ik eerder naar Lowlands gaan, maar kan ook op PP vanwege Nova Rock. Flogging Molly gaat niet lukken want die staan in de VS en je vergeet wel System Of A Down op de laatste dag :)

Kaleo staat rond pinkpop in Amerika op governors ball en bonnaroo, lijkt me niet logisch dat die komen.

Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy's gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas ?) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy's? Is er een mogelijkheid dat die komen?

Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy’s gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas
1f620.svg
) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy’s? Is er een mogelijkheid dat die komen?

Kans is aanwezig. volgens mij is RW de enigste data tot nu toe, dus is het nog afwachten op meer datums.

Molenschot wrote:
Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy’s gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas
1f620.svg
) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy’s? Is er een mogelijkheid dat die komen?

Kans is aanwezig. volgens mij is RW de enigste data tot nu toe, dus is het nog afwachten op meer datums.

Werchter is voor de zomer inderdaad nog de enigste datum. Zijn nu wel al op tour natuurlijk, sterker nog staan vandaag in de HMH. Belgie wordt in januari/februari in ieder geval niet aangedaan. Nederland dus wel. Ik weet niet of dat nog wat uitmaakt maar denk het eerlijk gezegd niet..
http://www.dropkickmurphys.com/tour/

Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.

Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.

Eeen dag met Rancid, Dropkick murphy's, Sum41 en Green Day.. Laat de hanenkammen maar komen!

Was het niet dat Sum 41 exclusief in 013 Tilburg staat 10 maart?

Eeen dag met Rancid, Dropkick murphy’s, Sum41 en Green Day.. Laat de hanenkammen maar komen!

[/quote]

Simple Plan ook op die dag erbij

Bram wrote:

Was het niet dat Sum 41 exclusief in 013 Tilburg staat 10 maart?
Dat is voor die tour. Grote kans dat ze in het festivalseizoen ook gewoon weer naar Nederland komen. Althans. Dat is wat ik erover denk

<span style="font-size: x-large;">GeFeLiCiTeErD!i!i! Jan</span>

Toevallig al een radio-dj contact gehad met Jan? Dat gebeurt trouwens ook niet meer zo vaak als bij Giel of ligt dat aan mij?

DennisvdBr wrote:
[SIZE= x-large]GeFeLiCiTeErD!i!i! Jan[/SIZE]

Toevallig al een radio-dj contact gehad met Jan? Dat gebeurt trouwens ook niet meer zo vaak als bij Giel of ligt dat aan mij?

Nee... idd.
Maar ik denk dat Frank (3FM na 1600 uur) wel een optie is, hij deed dat afgelopen jaar ook een paar keer en is sinds afgelopen jaar ook podium-presentator op Pinkpop....

Bij het afscheid van Giel, vroeg hij nog of hij het nummer van Jan aan Domien mocht geven. Maar volgens mij heeft ie nog nooit gebeld. Dan inderdaad maar wachten of Frank belt.

Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit

Pim wrote:

Waar staan de ticket prijzen?
Heb ze zelf jet kunnen vinden, maar een vriend stuurde me een foto van de prijslijst. Ik kreeg de MOJO site niet geopend

Dat zou ik niet te hard zeggen... Lijkt me wel één van die acts die ook nog festivals komt doen...

Users who are viewing this thread