Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Flogging Molly
ik geloof dat ze in VS spelen dat weekend, Bunbury festival...

Bastille (met een nieuwe plaat op zak en een uitverkochte Ziggodome kunnen ze prima op herhaling komen)
nee, zo dom zullen ze toch niet zijn, dezelfde band 4 X in 5 jaar. Ik vond 3 maal in 4 jaar al te veel van het goede. Zou echt overkill zijn.

exit: en Martijn het is zaterdag, zondag, maandag ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.205
6.683
Pendulum zie ik eerder naar Lowlands gaan, maar kan ook op PP vanwege Nova Rock. Flogging Molly gaat niet lukken want die staan in de VS en je vergeet wel System Of A Down op de laatste dag :)
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Kaleo staat rond pinkpop in Amerika op governors ball en bonnaroo, lijkt me niet logisch dat die komen.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy's gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas ?) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy's? Is er een mogelijkheid dat die komen?
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy’s gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas
1f620.svg
) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy’s? Is er een mogelijkheid dat die komen?

Kans is aanwezig. volgens mij is RW de enigste data tot nu toe, dus is het nog afwachten op meer datums.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Molenschot wrote:
Gewoon ff een vraagje..Werchter heeft Blink 182 en Dropkick Murphy’s gepresenteerd. Blink heb ik begrepen dat we die (helaas
1f620.svg
) kunnen wegstrepen! Maar hoe zit het met Dropkick Murphy’s? Is er een mogelijkheid dat die komen?


Kans is aanwezig. volgens mij is RW de enigste data tot nu toe, dus is het nog afwachten op meer datums.

Werchter is voor de zomer inderdaad nog de enigste datum. Zijn nu wel al op tour natuurlijk, sterker nog staan vandaag in de HMH. Belgie wordt in januari/februari in ieder geval niet aangedaan. Nederland dus wel. Ik weet niet of dat nog wat uitmaakt maar denk het eerlijk gezegd niet..
http://www.dropkickmurphys.com/tour/
 

Bram16178995621

Playlistbediener
12 jan 2017
17
0
Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.

Eeen dag met Rancid, Dropkick murphy's, Sum41 en Green Day.. Laat de hanenkammen maar komen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.
Was het niet dat Sum 41 exclusief in 013 Tilburg staat 10 maart?


 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Eeen dag met Rancid, Dropkick murphy’s, Sum41 en Green Day.. Laat de hanenkammen maar komen!

[/quote]

Simple Plan ook op die dag erbij
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Bram wrote:
Ik ben benieuwd waneer Sum 41 met meer tour nieuws komt, zou een prima aanvulling zijn voor de dag met Green Day en eventueel Rancid.


Was het niet dat Sum 41 exclusief in 013 Tilburg staat 10 maart?
Dat is voor die tour. Grote kans dat ze in het festivalseizoen ook gewoon weer naar Nederland komen. Althans. Dat is wat ik erover denk
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
<span style="font-size: x-large;">GeFeLiCiTeErD!i!i! Jan</span>

Toevallig al een radio-dj contact gehad met Jan? Dat gebeurt trouwens ook niet meer zo vaak als bij Giel of ligt dat aan mij?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
[SIZE= x-large]GeFeLiCiTeErD!i!i! Jan[/SIZE]



Toevallig al een radio-dj contact gehad met Jan? Dat gebeurt trouwens ook niet meer zo vaak als bij Giel of ligt dat aan mij?

Nee... idd.
Maar ik denk dat Frank (3FM na 1600 uur) wel een optie is, hij deed dat afgelopen jaar ook een paar keer en is sinds afgelopen jaar ook podium-presentator op Pinkpop....
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Bij het afscheid van Giel, vroeg hij nog of hij het nummer van Jan aan Domien mocht geven. Maar volgens mij heeft ie nog nooit gebeld. Dan inderdaad maar wachten of Frank belt.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Pim wrote:
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit


Waar staan de ticket prijzen?
Heb ze zelf jet kunnen vinden, maar een vriend stuurde me een foto van de prijslijst. Ik kreeg de MOJO site niet geopend
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ed Sheeran kunnen we afschrijven. Staat 2x in de Ziggo in april.
En voor wat voor prijzen. 75 voor 1e rang, holy shit
Dat zou ik niet te hard zeggen... Lijkt me wel één van die acts die ook nog festivals komt doen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken