Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Als Bieber er staat, dan zou ik ‘m echt absoluut niet bewaren tot de persconferentie. De mensen die daar in de zaal staan zijn bijna per definitie niet de mensen die van Bieber houden… Kondig je hem daar aan dan krijg je 100% zeker boegeroep. Al denk ik dat ze dat ook wel mogen verwachten als ze hem al op voorhand aankondigen.
Met dat verschil dat er geen presentator is die projectielen naar z'n hoofd gegooid kan krijgen.

Ikzelf vind het ook wel plausibel dat ze hem aankondigen met de andere acts, om de negatieve kritieken van de 'haters' wat te temperen door er meteen bands aan te kondigen dat diezelfde 'haters' wel kunnen appreciëren.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.
Hoe weet je dit zo zeker. Want je zegt dit met heel wat zelfvertrouwen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.

yeah put your money were your mouth is! :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.

idd wat Pim ook zegt....


Waarvan zo zeker Rolo??
Ik denk dat jij meer spreekt uit wens dan uit voorkennis.

( btw, staat die headliner wel in mijn headliner lijstje van vanmorgen... ;) )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.

yeah put your money were your mouth is!
1f642.svg

Oasis komt niet!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Rolo wrote:
En de meelezers bij MOJO / Buro Pinkpop hebben weer een grijns op hun gezicht dat we hier weer over Justin Bieber beginnen. JB komt niet!
PP heeft weer extra betaald dat de betreffende act hun tour pas op 8 maart bekend maakt.


Hoe weet je dit zo zeker. Want je zegt dit met heel wat zelfvertrouwen.

Hoe weet jij zo zeker dat JB wel komt ? Omdat je een of andere sinistere tweet hebt gezien en omdat Big Jan het heeft gezegd......Geloof me...Jan Smeets is door de wol geverfd en komt straks gewoon met de Foos in plaats van Justin Bieber.
Gaan voor een festiavl vol met tienermeisjesidolen is denk ik niet de core business van Pinkpop en zo lang Jan Smeets leeft komt er geen JB op het festtival ! :D :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hoe weet jij zo zeker dat JB wel komt ? Omdat je een of andere sinistere tweet hebt gezien en omdat Big Jan het heeft gezegd……Geloof me…Jan Smeets is door de wol geverfd en komt straks gewoon met de Foos in plaats van Justin Bieber.
Gaan voor een festiavl vol met tienermeisjesidolen is denk ik niet de core business van Pinkpop en zo lang Jan Smeets leeft komt er geen JB op het festtival !
1f600.svg
1f600.svg

Laten we beginnen met de rectificatie dat Jan nooit Bieber genoemd heeft voor komst naar Pinkpop.

Punt 2, er zijn meer aanwijzingen dan enkel een tweet... Een tweet die overigens wel een crew-tourschema bevat met backstage informatie, als je het goed bekijkt.. Met daarbij dat Bieber headliner is op een aantal LiveNation festivals, waar Pinkpop ook onder gerekend mag worden. Met daarbij zelfs nog toe te voegen dat hij in het Pinkpop weekend al in Europa is met vrije speeldagen op 3 en 4 juni. Waarbij hij de festivals speelt met 'zijn voorprogramma' Martin Garrix, die dus ook al is aangekondigd voor 3 juni. Dat opgeteld zijn al meer dan genoeg aanwijzingen die ik hier delen kan.

Dus, gewoon roepen dat hij niet komt, is volgens mij kort door de bocht. Het er bij zeggen waarom niet, dat is veel belangrijker.
Ik denk dat de kans heel groot is momenteel dat hij wel komt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dit moeten je eigenlijk in real life doen met thee en koekjes...lijkt me heerlijk. lekker discussieren.

Qua Bieber......De wens is de vader van de gedachte. Mocht ie PP gaan headlinen dan mag van mij wel een Grohltje doen....:)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Dit moeten je eigenlijk in real life doen met thee en koekjes…lijkt me heerlijk. lekker discussieren.

Qua Bieber……De wens is de vader van de gedachte. Mocht ie PP gaan headlinen dan mag van mij wel een Grohltje doen….:)
En dan dit keer wel een waardige headliner, aangezien Pharrel een flop was IMO. Al is t caliber Placebo (die van mij de headliner spot in 2015 wel mochten overnemen), dan ben ik meer dan tevreden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bcmrmaybe wrote:
Dit moeten je eigenlijk in real life doen met thee en koekjes…lijkt me heerlijk. lekker discussieren.

Qua Bieber……De wens is de vader van de gedachte. Mocht ie PP gaan headlinen dan mag van mij wel een Grohltje doen….:)


En dan dit keer wel een waardige headliner, aangezien Pharrel een flop was IMO. Al is t caliber Placebo (die van mij de headliner spot in 2015 wel mochten overnemen), dan ben ik meer dan tevreden.
Volgens mij was oa The Prodigy gebeld maar zat Keith Flint al te vissen (in 2015).

Mogen ze van mij alvast bellen hoor, past ook nog wel tussen de gigs in Kroatië en Denemarken...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Pim wrote:
bcmrmaybe wrote:
Dit moeten je eigenlijk in real life doen met thee en koekjes…lijkt me heerlijk. lekker discussieren.

Qua Bieber……De wens is de vader van de gedachte. Mocht ie PP gaan headlinen dan mag van mij wel een Grohltje doen….:)


En dan dit keer wel een waardige headliner, aangezien Pharrel een flop was IMO. Al is t caliber Placebo (die van mij de headliner spot in 2015 wel mochten overnemen), dan ben ik meer dan tevreden.


Volgens mij was oa The Prodigy gebeldm maar zat Keith Flint al te vissen
Die waren meer dan welkom, maar ik noemde Placebo op, aangezien die toch al op het festival stonden en ook wel al wat headline ervaring hadden, als ik me niet vergis
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Heb gesproken met iemand van Stichting Popmuziek Limburg. Er is gesproken met Bieber. Uiteindelijk zou dit niet doorgaan.

Er gaat zelfs een verhaal dat KoL pas later is gecontracteerd. Dus er werd gesproken met Green Day, Bieber en de naam die nog geheim wordt gehouden. Toen JB werd afgeblazen is KoL gecontracteerd. Of dat iets met de datum te maken heeft geen idee, of er is geschoven. Hoorde ik van een bekende van de controller van Pinkpop. Weet niet hoe betrouwbaar dit is,

Dat PP extra betaald dat een tour op 8 maart bekend wordt is een eigen gedachte. Stones maakten in 2014 de tour bekend op de dag van perspresentatie van PP. Helaas voor Jan enkele uren eerder voor zijn rode telefoon.

Bij The Prodigy waren leden van de crew in 2015 vissen en niet bereikbaar, waardoor zij FF niet konden vervangen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.202
6.678
FATBOY SLIM JESS GLYNNE
GEORGE EZRA RAG 'N' BONE MAN
ELROW PRESENTS SOMBODROMO DO BRASIL ERIC PRYDZ WILEY

Voor Wild Life, bolded zie ik wel op PP staan :')
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Heb gesproken met iemand van Stichting Popmuziek Limburg. Er is gesproken met Bieber. Uiteindelijk zou dit niet doorgaan.

Er gaat zelfs een verhaal dat KoL pas later is gecontracteerd. Dus er werd gesproken met Green Day, Bieber en de naam die nog geheim wordt gehouden. Toen JB werd afgeblazen is KoL gecontracteerd. Of dat iets met de datum te maken heeft geen idee, of er is geschoven. Hoorde ik van een bekende van de controller van Pinkpop. Weet niet hoe betrouwbaar dit is,

Dat PP extra betaald dat een tour op 8 maart bekend wordt is een eigen gedachte. Stones maakten in 2014 de tour bekend op de dag van perspresentatie van PP. Helaas voor Jan enkele uren eerder voor zijn rode telefoon.

Bij The Prodigy waren leden van de crew in 2015 vissen en niet bereikbaar, waardoor zij FF niet konden vervangen.
Oké... Niet zo zeer dat SPL een directe 'bron' naar Pinkpop is, maar klinkt idd ergens wel logisch.
Dus, als we daarvan uitgaan, volgt er iets speciaals...
Dan denk ik alleen aan iets exclusief, misschien alsnog gelukt eindelijk Pearl Jam of opnieuw vastleggen van The Stones erdoor gekregen? (verklaart misschien ook de extra dag van Rock in Vienna?) De rest van wat (volgens mij) mogelijk is vind ik niet zo bijzonder voor Pinkpop om geheimzinnig over te doen, imo...
Afwachten maar weer.
We houden de opties maar in de gaten, wel of geen Bieber.

edit: zet je toch aan het denken... "De festivaldirecteur houdt wel een slag om de arm. ‘Het kan zijn dat ze morgen bellen, maar ze hebben tot nu toe onze biedingen afgeslagen. Er is echter niets zo erg in beweging als deze industrie.’"
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heb gesproken met iemand van Stichting Popmuziek Limburg. Er is gesproken met Bieber. Uiteindelijk zou dit niet doorgaan.

Ik juich voorzichtig
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Heb gesproken met iemand van Stichting Popmuziek Limburg. Er is gesproken met Bieber. Uiteindelijk zou dit niet doorgaan.

Ik juich voorzichtig

Voor mij hoeft het ook niet alleen vraag ik me dan wel af als de info klopt waarom het dan niet door is gegaan. Ligt dat aan Bieber of zou PP het toch niet aangedurfd hebben? Ik vermoed het laatste want ik zou me zo geen reden kunnen bedenken waarom Bieber niet op PP zou willen staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
bcmrmaybe wrote:
Heb gesproken met iemand van Stichting Popmuziek Limburg. Er is gesproken met Bieber. Uiteindelijk zou dit niet doorgaan.


Ik juich voorzichtig


Voor mij hoeft het ook niet alleen vraag ik me dan wel af als de info klopt waarom het dan niet door is gegaan. Ligt dat aan Bieber of zou PP het toch niet aangedurfd hebben? Ik vermoed het laatste want ik zou me zo geen reden kunnen bedenken waarom Bieber niet op PP zou willen staan.

Je kan als artiest natuurlijk ook aanvoelen of een bepaald event een goed/slecht idee is. Elders staat hij altijd op pure pop/dance-festivals, hier zou hij de affiche delen met onder meer een grote metalact, wat zo maar eens minder aangename toestanden kan opleveren. Nickelback doet om diezelfde reden ook bewust geen festivals: te grote kans dat er grote groepen haters in het publiek zitten die de show proberen te verpesten.

Kan natuurlijk ook gewoon iets praktisch zijn. Of een rookgordijn van die bron.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Morgen is Jan Smeets jarig. Zou toch een moment zijn voor Domien om hem eens te bellen en wellicht een naam los te peuteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken