Ik denk dat we helemaal niks meer horen tot de persconferentie of er moet ergens een lek ontstaan.
Ik dacht dat het vorig jaar al erg was maar nu is het echt nog veel erger.
.
Valt best mee hoor.
Normaal toch maar een handje vol namen bekend voor de persconferentie, max 10 toch?
Ik denk dat we de 3de headliner nog wel voor die tijd krijgen, dat is meestal wel het geval nog voor de persconferentie.
Ik verwacht wel iets uit dit rijtje (naar mijn idee van boven naar beneden op relevante mogelijkheid):
- Justin Bieber, zou volgens een rondgaand tourschema 3 juni (samen met Martin Garrix) op Pinkpop staan. Maar er gaat ook een bericht dat dit niet meer door zou gaan, zie
tweet.
- Beyonce, zo vaak al genoemd in de aanloop naar Pinkpop 2016 en 2017. Zou in principe aangekondigd worden voor
29 juli in de ArenA, maar daar staat ineens
U2, waar staat Beyonce nu dan?
- The Rolling Stones, er gaan
geruchten over een tour in juni, komen ze begin juni.
- Pearl Jam, geruchten gonzen over een mogelijke komst. Na dit jaar al
5 keer op sociale media een Pinkpop hint te geven is alles ook weer nog meer opgelaaid. Jan Smeets zei dat zijn uitspraak na Pinkpop 2016 al niet meer aan de orde was, een aankondiging zit er niet meer in. Maar, let wel in 2007 kwam Pearl Jam ook met een tour in juni '07 naar Nederland met een
aankondiging pas eind januari 2007.
- The Killers, ze zijn bezig met aankondigingen van gigs op festivals, maar dan staan exact de zelfde 3 headliners als 2013?? Nee, toch...
- Aerosmith, nog altijd geen datum in Benelux. 3 ( of 4 juni ) zou in principe een mogelijkheid kunnen zijn.
- Bon Jovi, nieuw album is er en tourdata moeten komen voor aankomende (festival-)zomer,
geruchten voor de DEAG-festivals beginnen nu toe te nemen. De DEAG festivals zijn voornamelijk in het zelfde weekend met Pinkpop.
- Katy Perry, http://www.sundayworld.com/entertainment/music/katy-perry-confirms-2017-tour
- Coldplay, nog geen datum in Nederland en nog ruimte voor Pinkpop voor de tourstart 6 juni in München
De band Live verwacht ik wel, maar niet zo zeer als headliner. Metallica, Foo Fighters en Linkin Park lijken geen data meer toe te voegen (tenminste begin juni)
Ik 'verwacht' deze week wel nieuws, als ik eerlijk ben...